2018-02-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja inget man gör direkt om det nu är en "anhörig" som behövt åka in. Som om jag skulle ta kort på dykarna när de letade efter pappa då han drunknade för 10 år sen. Har gjort en tagg för egen del då jag var på örebro universitetssjukhus och tog prover men då skrev jag också vad det gällde. Eftersom jag då bodde i Falun kunde jag skriva det lite skämtsamt at jag kombinerar turistande och provtagning.
Håller med dig, är det allvarligt tar man inte kort på en ambulance. Kan vara en felklippt tånagel, en köttbit i porslinstanden allt är möjligt i Solna
Citera
2018-02-04, 14:32
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hallå Mr Trump. Glasögon på, hon börjar bli rund igen
Det var väl ett tag sedan inslaget spelades in men man ser ju dessutom inte så mycket av kroppen. Även innan BL var hon förhållandevis smal i ansiktet.
Citera
2018-02-04, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, hon är så extremt uppmärksamhetskåt och på ett helt galet sätt. Hon är inte med för att "deltaga" programmet, utan för att hon tror att folk ser upp till henne. Hon försöker vara någon primadonna. Låtsas vara eftertraktad fastän hon hoppar på alla gig hon kan få. Väljer selektivt, ja just det, det gör man ju när man accepterar att komma till Harrys i någon avlägsen landsdel någon timma för att mima ABC.

Ja. Även om om nu alla äckliga PK politiker och journalister försöker frånta svenskarna all stolthet så är det ändå något så som sitter så rotat i det svenska sinnet; att man skall vara tacksam för gåvor.

HAHAHAH ja det är det SJUKASTE! Att åka på 40-årsfester till svensson-folk och MIMA sin "egna" låt.

Bara Riktiga Tunnor Gör Sånt
Citera
2018-02-04, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Vadå ställde upp? Hon fick ett arvode för det såklart. Och som tidigare känt så har hon gärna loppis när ekonomin tryter. Så hon va mer eller mindre tvingad till att göra det, för att skjuta upp utmätningen kronofogden kommer göra i framtiden
Hon fick en stund i TV rutan med. Många stjärnor nu för tiden gör ju reklam,

Kanske en tanke. Ifös toaporslin gör Annas fula gaddar till ett vargagrin. Jaja dåligt rim hitta på något själva
Citera
2018-02-04, 14:48
Medlem
Citat:

Kanske en tanke. Ifös toaporslin gör Annas fula gaddar till ett vargagrin. Jaja dåligt rim hitta på något själva

Att kändisar får fina kontrakt med större företag och gör reklam för dem, är begripligt då dom blir betalda stora summor pengar. Tunnan, däremot, får lite betalt för att göra reklam om påhittade produkter. Tror du själv att "Mello Brus" finns att köpa i butik?

Och den där "stunden" du talar om, va i 30 sekunder, varav hennes ansikte syntes i 17 sekunder, varav hennes tänder i 14
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-02-04 kl. 14:52.
Citera
2018-02-04, 15:21
Medlem
Citat:
Dom skrattade åt Tunnan och Tunnans trosförsäljning. Jag la länken här i tråden med tid, för några dagar sen, gå tillbaks några sidor så hittar du den.
Självklart skrattade de och alla som såg det. En lokal världsstjärna vill sälja sina trosor för 10 spänn. Undrar hur det snurrar i Book hjärnan. Mick Jagger vill ha 33 kr på blocket för nerfisade kalsonger, ni för står hur jag menar. Booken behöver riktig hjälp. Aftonbladet och Expressen och andra media som har drivit med henne
Citera
2018-02-04, 15:42
Medlem
Citat:
Självklart skrattade de och alla som såg det. En lokal världsstjärna vill sälja sina trosor för 10 spänn. Undrar hur det snurrar i Book hjärnan. Mick Jagger vill ha 33 kr på blocket för nerfisade kalsonger, ni för står hur jag menar. Booken behöver riktig hjälp. Aftonbladet och Expressen och andra media som har drivit med henne

Hur kan du ens nämna Mick Jagger i samma mening som Tunnan? Antingen ingår du i Tunnan-Sekten eller så är du minst lika urspårad som Tunnan

Det jag menade va att SOFIA WISTAM och PERNILLA WAHLGREN hånade TUNNAN i sin podcast. Blanda förbövelen inte in nån riktig världskändis i detta. Tror du nån på Mick Jaggers gata vet vem Tunnan är? Tror du nån på Tunnans gata vet vem Mick Jagger är? Juste
Citera
2018-02-04, 15:50
Medlem
Citat:
Hur kan du ens nämna Mick Jagger i samma mening som Tunnan? Antingen ingår du i Tunnan-Sekten eller så är du minst lika urspårad som Tunnan

Det jag menade va att SOFIA WISTAM och PERNILLA WAHLGREN hånade TUNNAN i sin podcast. Blanda förbövelen inte in nån riktig världskändis i detta. Tror du nån på Mick Jaggers gata vet vem Tunnan är? Tror du nån på Tunnans gata vet vem Mick Jagger är? Juste
Hörrdu Ollebolle. Ser du irronin det jag skriver eller du ordblind?
Citera
2018-02-04, 16:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ja. Tunnan läser ALLT här. Det som är så satans kul...Älskar vuxenmobbning, speciellt när tjocka människor är dumma i huvudet! det är så SATANS kul

Ja. Gillar inte att vara elak för elakhetens skull. Men grejen med Tunnan är att hon förtjänar det, med tanke på att hon inte försitter en chans att trampa på andra. Tycker Roberto kan lära henne uppföra sig.
Citera
2018-02-04, 17:50
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Många stjärnor nu för tiden gör ju reklam.”
Anna Book är ingen stjärna, hon är en B-kändis helt utan talang.
Citera
2018-02-04, 17:59
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Att kändisar får fina kontrakt med större företag och gör reklam för dem, är begripligt då dom blir betalda stora summor pengar. Tunnan, däremot, får lite betalt för att göra reklam om påhittade produkter. Tror du själv att "Mello Brus" finns att köpa i butik?

Och den där "stunden" du talar om, va i 30 sekunder, varav hennes ansikte syntes i 17 sekunder, varav hennes tänder i 14

”göra reklam om påhittade produkter”
Det måste vara påhittade produkter i Books fall, inget vettigt företag vill ha sitt varumärke nedsmutsat av Anna Book och hennes familj.

”Läs Vi Föräldrar, det gjorde Anna Book och blev en bra mamma”
”Gör som Anna Book, uppfostra en våldtäktsman, läs hela artikeln. Bara i Vi Föräldrar.”
Kör som ett Rattfyllo! Gör som Anna Book, prata i våra mobiler när du kör bil. Samsung
Lyckat??
Senast redigerad av trottwell 2018-02-04 kl. 18:49.
Citera
2018-02-04, 19:16
Medlem
heropsychodreamers avatar
Anna skryter om sina 15 sekunder i rutan.

https://minfil.org/qbC65dd0b6/Screen...204-185122.png

#kommerintegåobemärktförbi
"Titta jag är VISST någon! Jag ÄR kändis ser ni nu va, va?!!"

#melloreklammedannabook
Skulle någon annan underhållare med självrespekt skriva en sån hashtag? #nyhetsmorgonmedtildedepaula ?
#dokusåpamedpernillawhalgren ?

Så jäkla pinsamt Tunnan, ser du det inte själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in