2017-10-13, 09:47
Medlem
Jaha dags att göra nya bröst, hoppas de nya pattarna blir lika groteska som tänderna Tunnan och proportioner går inte direkt ihop. Nästa steg på karriärstegen får bli Skönhetsfällan utmärkt forum att hulka loss och självömka i.
Citera
2017-10-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det här har ju helt spårat ur nu. Istället för att betala den del av skadeståndet som föräldrarna ska betala, typ 7-8000 kr samt hjälper sonen att komma på rätt köl igen så fortsätter hon att fixa till sitt utseende samt fortsätter att prata sex och snusk på bästa sändningstid i medierna.
Troligen gör hon allt detta för att kunna vara med i någon sexsåpatävling som Paradise Hotel och Temptation Island under nästa år. Hon vill nog också vara med i Fråga Olle dokumentären och fläka ut sig naken. Skandalöst!!

Hur vet man att hon inte betalat sin del av skadeståndet då?
Citera
2017-10-13, 09:56
Medlem
emma80s avatar
Undrar om Tunnan ska bege sig till Skogskyrkogården idag? Hasse Alfredson begravs där idag och Anna Took brukar ju damma av sina begagnade blomsterbuketter och springa runt på sådant.

Tommy Körberg, Monica Dominique, Jan Allan, Tina Ahlin och Svante Thuresson är bland de som ska framföra musiknummer från Hasses digra repertoar. Får vi en improviserad ABC som extranummer tro?
Citera
2017-10-13, 09:58
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Är det en slump att dom använde ordet hög i Breaking News? Jag tyckte hon verkade smått berusad eller om det är nåt annat. Eftersom hon är konstant kåt tror jag på något otillåtet.

Missade tyvärr programmet . Vad sa de om " hög " ?

Jag tycker att hon har verkat väldigt speedad i vissa av sina lives .. bla en gång när han gick på löpbandet ..

Efter förra gången som hon var med i Breaking News , så tyckte folk att hon hade verkat full ( bla kommentarer på bloggbevakningen ?
Citera
2017-10-13, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Undrar om Tunnan ska bege sig till Skogskyrkogården idag? Hasse Alfredson begravs där idag och Anna Took brukar ju damma av sina begagnade blomsterbuketter och springa runt på sådant.

Tommy Körberg, Monica Dominique, Jan Allan, Tina Ahlin och Svante Thuresson är bland de som ska framföra musiknummer från Hasses digra repertoar. Får vi en improviserad ABC som extranummer tro?

Det skulle inte förvåna någon om hon gjorde det och samtidigt ta några bilder och publicera på sitt Instagram.
Citera
2017-10-13, 10:05
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Tack för morgonens asgarv.
Citera
2017-10-13, 10:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Hur vet man att hon inte betalat sin del av skadeståndet då?

Kanske var det den delen hon betalade nu i veckan i så fall men det stod det inte något om i artikeln men ok du har rätt, vi vet inte om hon har betalat den men den delen är jag inte mest arg på utan det jag är mest arg på är att hon inte tar ett steg tillbaka och istället för att vara i medierna och prata om sex och snusk, bara stänga av allting och bara vara en närvarande förälder som lär sina barn vad som är rätt och fel och hur man ska behandla varandra på ett människovärdigt sätt. Som hon beter sig nu lär hon ju sina barn att se kvinnor som ett objekt och då är det ju inte underligt att de får konstiga värderingar i livet.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-10-13 kl. 10:18.
Citera
2017-10-13, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kanske var det den delen hon betalade nu i veckan i så fall men det stod det inte något om i artikeln men ok du har rätt, vi vet inte om hon har betalat den men den delen är jag inte mest arg på utan det jag är mest arg på är att hon inte tar ett steg tillbaka och istället för att vara i medierna och prata om sex och snusk, bara stänga av allting och bara vara en närvarande förälder som lär sina barn vad som är rätt och fel och hur man ska behandla varandra på ett människovärdigt sätt. Som hon beter sig nu lär hon ju sina barn att se kvinnor som ett objekt och då är det ju inte underligt att de får konstiga värderingar i livet.

Jag tror att den där närvarande och stabila föräldern i Book är rätt körd. Allt handlar om utseende och att hon har rätt och alla andra har fel. Om barnen ska bli räddade från denna narcissistiska sjuka så är det hjälp från annat håll i så fall, antar jag.
Citera
2017-10-13, 11:25
Medlem
Citat:
I Zlatan fallet hade sanningshalten ingen betydelse. Tingsrätten lade vikten vid att uttalanden var menat att medföra allvarlig skada för Zlatan. Vilket både en sanning och osanning kan göra om det framställs på fel sätt. Sanningshalten var irrelevant i Zlatan-fallet. Det kunde ju inte motbevisas att Ulf hade fel.

Nu var det ju inte Zlatan som hade bevisbördan, utan Ulf Karlsson som var den som gjorde uttalandet om att han måste ha varit dopad. Zlatan hade aldrig testat positivt för dopning och behövde inte bevisa ett skit. Självklart hade "sanningshalten" i förtalet betydelse i rättegången och det var rätt givet att Karlsson skulle fällas.
Däremot kan man fällas för förtal under vissa omständigheter även om det man påstått är sant, om det man påstått är uttalat i syfte att utsätta en person och/eller dennes anhöriga för andras missaktning. Där är vi helt överens.
Nog om Zlatan-parallellen nu, åtminstone för min del.
Citera
2017-10-13, 11:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Nu ska hon fixa brösten också.

https://www.expressen.se/noje/book-o...forandringen-/
Publicerad 13 okt 2017 kl 02.24

Naturligt vacker var det ja...
Citera
2017-10-13, 11:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Jag tror att den där närvarande och stabila föräldern i Book är rätt körd. Allt handlar om utseende och att hon har rätt och alla andra har fel. Om barnen ska bli räddade från denna narcissistiska sjuka så är det hjälp från annat håll i så fall, antar jag.

Ja tyvärr är det nog så
Citera
2017-10-13, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Nu var det ju inte Zlatan som hade bevisbördan, utan Ulf Karlsson som var den som gjorde uttalandet om att han måste ha varit dopad. Zlatan hade aldrig testat positivt för dopning och behövde inte bevisa ett skit. Självklart hade "sanningshalten" i förtalet betydelse i rättegången och det var rätt givet att Karlsson skulle fällas.
Däremot kan man fällas för förtal under vissa omständigheter även om det man påstått är sant, om det man påstått är uttalat i syfte att utsätta en person och/eller dennes anhöriga för andras missaktning. Där är vi helt överens.
Nog om Zlatan-parallellen nu, åtminstone för min del.

Nu avkunnades inte domen utifrån huruvida Zlatan var dopad eller ej, det var inte sakfrågan. Frågan gällde bara huruvida det UK sa var förtal eller ej. Detsamma gäller för AE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in