2017-10-13, 12:48
Medlem
kollade på snuttar av breaking news från igår som ligger påmannas insta, tycker verkligen att hon lagt på sig...
Citera
2017-10-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kollade på snuttar av breaking news från igår som ligger påmannas insta, tycker verkligen att hon lagt på sig...

Ja, jämför man med BL-finalen så ser det ut som om hon lagt på sig minst 10 kg.

Samt att träningsbilder från gym och promenader lyser med sin frånvaro.
Citera
2017-10-13, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Ja, jämför man med BL-finalen så ser det ut som om hon lagt på sig minst 10 kg.

Samt att träningsbilder från gym och promenader lyser med sin frånvaro.

just det ja...det har du rätt i, i nyhetsmorgon hade hon en klänning från ralph lauren på sig sa hon på insta i en kommentar, undrar hur länge hon kan ha den? Nyfiken på vad Erwik vet om book är jag oxå
Citera
2017-10-13, 13:21
Medlem
Smegmas avatar
Jag har aldrig varit något fan av Anna Book eller hennes yttre. Men nu tycker jag faktiskt att hon ser creepy ut. Hon ser ju för fan sjuk ut. Och det mest tråkiga i denna kråksången är att hon själv tycker att hon ser förbannat bra och sexig ut. Fel!

Citera
2017-10-13, 13:37
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Skulle tro att hon luktar stekt fläsk.

Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Svett och mycket parfym tror jag.

Jag tror att ni har rätt båda två.

I och med alla komplikationer med magen så har jag en känsla av att tarmarna är satta ur spel också. Kanske pyr det lite fis som ett svagt skimmer över svett- och fläskstanken.

-

Jag kollade lite halvt på Breaking News och upptäckte att precis i slutet, när Eggemannen dansar in helgen och eftertexterna börjat rulla ser man att Anna börjar dansa porrigt lite längre bort. Sedan pekar hon frågande på sig själv och sekunden senare rör hon sig förföriskt bredvid Eggemannen. Jag kan inte avgöra om hon frågar bildproducenten om lov (Får jag stövla fram och dansa?) eller om hon bekräftar en order (Ska jag gå fram och dansa?).

Någon som la märke till samma sak och har lättare att läsa av kroppsspråk och ansiktsuttryck än jag?
Citera
2017-10-13, 14:27
Medlem
nu är det live o jag kräks, trosor o bh ser det ut som o en kavaj o så dansar hon
Citera
2017-10-13, 14:48
Medlem
https://minfil.org/z9HcGdcfbe/095441...1C436F5D29.MOV
Citera
2017-10-13, 15:11
Medlem
Men vem mimar när man är närmare 50 år? Jag slutade nog vid 12års ålder. Men vadvet jag, kanske var jag bara tidigt utvecklad. Och vad är det för jox hon har för sig med munnen hela tiden, känns tänderna inte bekväma eller är det en liten effekt av amfetamin?
Citera
2017-10-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Men vem mimar när man är närmare 50 år? Jag slutade nog vid 12års ålder. Men vadvet jag, kanske var jag bara tidigt utvecklad. Och vad är det för jox hon har för sig med munnen hela tiden, känns tänderna inte bekväma eller är det en liten effekt av amfetamin?

jag tycker det verkar som att hon tycker tänderna är ivägen
Citera
2017-10-13, 15:37
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag tycker det verkar som att hon tycker tänderna är ivägen

Hon har garanterat inte betalat tandläkaren för dom gaddarna heller.
Citera
2017-10-13, 15:39
Medlem
PiusXIIIs avatar
Om det nu är Anna Books avsikt att hålla sig så mycket i rampljuset som möjligt hela tiden utan att egentligen ha så mycket att komma med, så lyckas hon ju helt klart med detta.

Hon är inget annat än ett slags pr-mässigt geni.
Citera
2017-10-13, 16:15
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Det är en sak jag skulle vilja få veta lite mer om;
Visst var det så att Anna påstod eller antydde att hon blivit utsatt för någon form av (sexuellt) utnyttjande i yngre år?
Är det någon som vet vad det i så fall handlade om? Och vem utnyttjade henne? Kan hennes mamma haft någon ny karl efter hennes pappa som förgripit sig på henne?
Kanske ett sådant övergrepp i viss mån förklarar en liten del av hennes beteende gentemot andra människor, och hennes, sagt av henne själv, nymfomani?

Jag är övertygad om att det är en lögn. Hon slängde ur sig det när folk anklagade henne för att inte förstå hur våldtäktsoffer påverkas. Hon försökte uppenbart framställa sig själv som en auktoritet på ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in