2018-10-06, 22:36
Medlem
Knullkungens avatar
Jesper Rönndahl skämtar om Annas tänder i svenska nyheter.
Citera
2018-10-06, 22:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hur blev det med lägenheten och flytten? De verkar ju bo kvar.
Citera
2018-10-06, 23:15
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Jesper Rönndahl skämtar om Annas tänder i svenska nyheter.

Får man veta vilken stackars häst som blivit av med hela garnityret för Tunnans skull?
Citera
2018-10-07, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.expressen.se/noje/anna-b...-nya-beslutet/

Anna lägger inte energi på tvivel och negativitet.

Japp, så är "radarparet" Tunnan och Oxblod återförenade. Oxblod drar ALLTID sin lans för Tunnan. Jag blir fan tårögd... Jag undrar vad Tunnan gör för Oxblod för att få så mycket uppmärksamhet från henne!!? Eller det vill jag nog förresten inte veta. ....på Sexpressens personal toaletter kanske? Tunnan tror jag om vad som helst för att bli inskriven eller komma i radio och tv. Oxblod ser ut som om hon "litar på egen planhalva".
Citera
2018-10-07, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Japp, så är "radarparet" Tunnan och Oxblod återförenade. Oxblod drar ALLTID sin lans för Tunnan. Jag blir fan tårögd... Jag undrar vad Tunnan gör för Oxblod för att få så mycket uppmärksamhet från henne!!? Eller det vill jag nog förresten inte veta. ....på Sexpressens personal toaletter kanske? Tunnan tror jag om vad som helst för att bli inskriven eller komma i radio och tv. Oxblod ser ut som om hon "litar på egen planhalva".

....lirar ska det stå......
Citera
2018-10-07, 09:56
Medlem
Tagelapas avatar
Ja jösses, vi får väl hoppas att hon inte sålde eller gav bort alla trosorna i storlek XXXXXL som hon visar upp på filmen. Dom kommer väl till pass nu när hon är lika fet som innan hon bantade lite.
Herregud kärringen ser ut som ett skåp bakifrån.
Citera
2018-10-07, 10:35
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur blev det med lägenheten och flytten? De verkar ju bo kvar.
Bostaden är ju såld men det brukar ta flera månader innan överlåtelse och sånt är klart. Köparen kan ha skrivit in en klausul om att hen ska få sin nuvarande bostad såld först, eller så har de tre månaders uppsägningstid. Kan ta upp emot 6-7 månader innan ny ägare tillträder ibland.
Om det inte är en bulvan som köpt bostaden åt Book........
Citera
2018-10-07, 13:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Bostaden är ju såld men det brukar ta flera månader innan överlåtelse och sånt är klart. Köparen kan ha skrivit in en klausul om att hen ska få sin nuvarande bostad såld först, eller så har de tre månaders uppsägningstid. Kan ta upp emot 6-7 månader innan ny ägare tillträder ibland.
Om det inte är en bulvan som köpt bostaden åt Book........

Ja det förvånar mig ju inte om någon bulvan varit med
Tack för svaret, jag trodde det var samma regelverk som för hyreslägenheter att man måste vara utflyttad inom 3 månader men jag förstår nu att det är andra regler för bostadsrätt.
Citera
2018-10-07, 17:35
Medlem
Boopidoos avatar
Två bilder tagna samma dag.
https://postimg.cc/gallery/3deic9yya/
Citera
2018-10-07, 18:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jävla slaskpress! Men uppenbarligen så säljer det, för annars skulle de väl knappast publicera dessa meningslösheter. Men Tunnan är ju ett ämne för sig om man säger så.
Citera
2018-10-07, 19:48
Medlem
Vi människor lever oftast med någon livslögn Tunnan lever med ett otal och hon tror på dem alla, fascinerande människa! Hur Tunnan ser ut vet man aldrig Photoshop gammalt och nytt blandas hejvilt och Anna tror att det är sant
Citera
2018-10-07, 21:27
Medlem
Pe.Wahlgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Två bilder tagna samma dag.
https://postimg.cc/gallery/3deic9yya/

Hahahhahaha Filter-Anna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera