2018-09-02, 00:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Såg på någon slaskpressida att Camilla Henemark skrikit på Anna på någon kändisfest.
Är det något relevant eller bara gammal skåpmat och clickbait?

MVH/Gnomegirl
Kristallengalan och hon skrek på Anna Anka - inte på Anna Book
Citera
2018-09-02, 00:34
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kristallengalan och hon skrek på Anna Anka - inte på Anna Book

Aha, slängde bara en snabb blick. En inte ens hälften så berömd och folkkär Anna då.
Tack så hjärtligt.

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-09-02, 10:39
Medlem
trottwells avatar
[quote=Motacilla|65113346]
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Bilderna från kristallen visar en avsmalnande Anna åter i sin orange hudfärg. Just saying. Vågar hon inte visa chockförvandlingen på IG? Träning och sallader är väl inget att skämmas för?[/QUOTE

Reagerade också på hennes hudton. Blev dessutom förvånad att hon inte fanns med i bildsvepet från efterfesten i AB, var hon inte med på den?

Jag är helt övertygad om att hon valde att gå hem av ren självbevarelsedrift.

Hon skulle inte ha klarat av att vistas i ett stort sällskap med framgångsrika människor som verkligen gör något, jobbar på riktigt, som programledare, nyhetsankare etc. Människor som med hjälp av sitt yrke har köpt sig villor, sommarhus, bilar och båtar och som har en slant undanlagt till sin ålderdom.

Fråga "Hej Anna, vad gör du nu för tiden?"
Svar från Anna "Sjunger på traktormässa i Jönköping"

Lite pinsamt, då är det bättre att gå hem.
Citera
2018-09-02, 10:57
Medlem
[quote=trottwell|65123858]
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla

Hon skulle inte ha klarat av att vistas i ett stort sällskap med framgångsrika människor som verkligen gör något, jobbar på riktigt, som programledare, nyhetsankare etc. Människor som med hjälp av sitt yrke har köpt sig villor, sommarhus, bilar och båtar och som har en slant undanlagt till sin ålderdom.

Fast i ärlighetens namn behöver hon ju inte svara så, hon kan ju svara: "Jag gästar Big Brother VIP i höst, som vinnare, men just nu tar jag det bara lugnt ett tag. Det har varit jobbigt med så mycket uppmärksamhet som jag fått i pressen efter segern, du vet. Faktiskt tar jag en paus från Instagram just nu också för jag vill verkligen ha lite familjetid. Vi har bara solat och badat i Spanien hela sommaren. Lite lugn och ro behövs verkligen, för det är mycket på gång framöver, men jag kan inte tala om det än."

Jag skulle kunna tänka mig att det är jobbigare att vara nominerad till ett stort pris, men inte vinna det för folk kommer ju att kommentera det hela kvällen om man inte är bekväm med att kasta sig över vinnaren med kindpussar och bedyra att man äääälskar deras program och är jätteglad att de vann helt rättvist och välförtjänt.
Citera
2018-09-02, 11:13
Medlem
SvartaBjorns avatar
Får påminna om att använda knappen Förhandsgranska inlägg för att kontrollera att citaten blir korrekta innan ni postar.
Framöver kan inlägg ryka på grund av detta, oavsett hur bra de är, då det försvårar att veta vem som skrivit vad och därmed blir det jobbigare att följa tråden.

/Moderator
Citera
2018-09-02, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Svar från Anna "Jag har tillgång till ett boende i Spanien. BAAM"
Citera
2018-09-02, 16:29
Medlem
colberttts avatar
Tunnan lever inte bara - HON LER OCKSÅ!

Tunnan postar överredigerad story på Instagram. Som vi har väntat!!!

https://minfil.com/gcHfM4g7bc/7D110D...3C1C39AB2C_png
Citera
2018-09-02, 20:45
Medlem
Folksodas avatar
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ggest-loser-1/
Citera
2018-09-03, 07:26
Medlem
Anna Book om drömmen som sprack: ”Förödande för ekonomin” -

https://www.aftonbladet.se/a/7lOlow

Anna blev erbjuden en egen realityserie förra hösten men var tvungen att tacka nej, familjen var tvungen att komma först.
Citera
2018-09-03, 07:57
Medlem
Hur kul hade det vara att följa The Stolledanos?
Besök från Soc, livesändningar på E4an till Willys i Barkarby och bråk med grannarna.
Citera
2018-09-03, 10:10
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folksoda
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ggest-loser-1/
Det här klippet sammanfattar Tant Fyrkant perfekt.
Hälften av det hon säger är på engelska. Larvigt och tillgjort.
Hon påstår att hon "haft för roligt" för att hinna med sociala medier. Lögn - hon har ju själv sagt att hon var tvungen att ta en paus för att inte "hamna i det svarta hålet igen". (Låter inte särskilt kul).
Och som vanligt går käften i ett. Kolla när hon bryter in och avbryter när reportern försöker intervjua Kirsti Tomita. Deras miner säger allt.
Vad gäller realityserien så måste det svida att snoppviftarungens och Lazy F's situation inte tål exponering i TV, inte heller lägenhetslögnen vore så bra att få avslöjad och därför tvingades hon att tacka nej.
Citera
2018-09-03, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Anna Book om drömmen som sprack: ”Förödande för ekonomin” -

https://www.aftonbladet.se/a/7lOlow

Anna blev erbjuden en egen realityserie förra hösten men var tvungen att tacka nej, familjen var tvungen att komma först.

Hon "glömde" visst att berätta vilken TV-kanal och vilket produktionsbolag det gällde....såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in