2017-10-11, 12:20
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojojoj nu sitter hon hos frissan igen

https://minfil.org/B0EfFecdb8/95E42F...7A8E29C95.jpeg

annatoledanobookTB - Vill från djupet av mitt hjärta säga stort tack till @michaelofrisorerna för att ni hjälpte mig att vara mitt finaste jag, precis så som jag själv ville se ut inför finalen utav Biggest Loser VIP⭐️ på @sjuan - Jag kände mig som världens vackraste & LYCKLIGASTE den dagen⭐️💖🙏🏼 & jag bär med mig ert fina stöd & värme ända sedan ni gjorde mig fin inför avresan till Slottet i April tidigare i år ( fast den gången med mycket kortare hår 😉 ) då min livsstilsförändring började 💪🏽💖👊🏽 Åkte iväg med en seger som mål. Och JAG gjorde det!!!! JAG VANN⭐️💪🏽👊🏽🏆🥇🍾 Jag blev världens 1a Biggest Loser VIP & jag vann ett nytt friskare & sundare liv🙏🏼💖💖💖💖💖💖💖 Och jag är så stolt över mig själv & min mentala resa & utveckling. Tack för att ni fortsätter att finnas där för mig 💖 & för att ni hjälper mig tillsammans med @toupemabelgal & @bobbysharstudio att stärka mitt självförtroende med håret - det betyder så mycket för mig som har tunnare hår. Även om Extensions INTE är något nytt jag börjat med nu 🙈😂🙈 För Extensions har jag haft i mitt hår sedan 15 år tillbaka faktiskt. Så det är verkligen ingen ny företeelse i mitt liv😂😉😂 Hur som helst så har jag alltid stått för det & kommer fortsatt göra så även i framtiden💖 #mitthuvud #minaval #älskarextensions #brunette #lovelonghair #mylife #mychoices #toupemabelgal #michaelochfrisörerna #extensions #brilliantwhitesmile #mitttempel #mittliv #minväg #kommerfortsättapåden #ardn #mjbmi 💖💖💖💖💖

Herregud va pinsam. Kan hon sluta tjata om Biggest Loser VIP, det låter så fånigt.
Hoppas det inte blir nån mer "VIP" säsong.
Citera
2017-10-11, 12:32
Medlem
Grillspetts avatar
Hon beter sig inte som en vuxen människa, och hur välkommen tillbaka tror hon att hon ska vara till Nyhetsmorgon när hon sitter och snackar skit om dom som lägger sin tid på att intervjua henne? Bra att Tilde försökte få henne att tagga ner en smula och prata om den verkliga anledningen till varför man vill göra en livsstilsförändring, handlar det bara om vinsten i sig?
Anna blev upprörd över att inte bli hyllad med pompa och ståt som den första BL-VIP i hela stora vida världen, det blir som när man överätit på ett julbord, man blir mätt på hennes Ego "Jag jag jag jag"
Hon håller bara fram sig själv som att det inte finns någon annan, hon börjar bli som THE Gunilla... The Anna B - båda har haft sina glansdagar för mycket längesedan men känner sig som världens primadonnor "Vet ni vem JAG är??" Att försöka vara ödmjuk kanske kan vara en grej?
AB använder sin instasida som terapiplats, spyr galla på allt som inte passar henne, varför inte följa Wistam o Wahlgrens råd att Backa och hålla igen ett tag tills att blåst över, hon lägger ved på elden och borde skydda sin familj och sig själv. Hon muckar gräl med hela svenska folket. Men jag tycker lite synd om henne för hon behöver stöd i hur hon använder sitt skyddsfilter, hon har ett eget ansvar, det är inte alla andra det är fel på som är dumma mot henne, hon är dum mot sig själv.
Sen tycker jag det var fel av henne att hinta om att det var hon som vann genom att visa sin tatuering och börja babbla, alla andra höll låg profil..
Citera
2017-10-11, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Att gå ner till 56 kilo är starkt gjort. Missa inte Anna hos Tilde och Peter idag på morgonen.

Hon har nu normalt BMI, ca 23, men det dröjer nog inte länge förrän hon är uppe i sitt gamla, som låg på 37!!!
Citera
2017-10-11, 12:50
Medlem
annatoledanobook@rosenknoppgnesta72 Tack fina du🙏🏼 Jag tog honom akut till min läkare - som gjorde alla snabba kontroller man kan göra för att eliminera akuta risker. Och allt var bra🙏🏼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Men på måndag ska han lämna riktiga blodprover med & göra andra viktiga undersökningar. Så att allt är 100. Roberto är väldigt emotionell och han blev påverkad av två saker som ligger honom nära hjärtat. Och det blev bara lite för mycket för honom igår 😔 men han mår mycket bättre redan idag👍🏽🙏🏼❤️ Tack ännu en gång för att du frågar.
Citera
2017-10-11, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Är det bara jag som tycker att Anna Book och Alexandra Pascalidou blir alltmer lika varandra?

I finalen var hon mer lik en brun Anna Anka.
Citera
2017-10-11, 13:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annatoledanobook@rosenknoppgnesta72 Tack fina du🙏🏼 Jag tog honom akut till min läkare - som gjorde alla snabba kontroller man kan göra för att eliminera akuta risker. Och allt var bra🙏🏼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Men på måndag ska han lämna riktiga blodprover med & göra andra viktiga undersökningar. Så att allt är 100. Roberto är väldigt emotionell och han blev påverkad av två saker som ligger honom nära hjärtat. Och det blev bara lite för mycket för honom igår 😔 men han mår mycket bättre redan idag👍🏽🙏🏼❤️ Tack ännu en gång för att du frågar.

Antagligen är det bara lite förkylning men som vanligt drar Anna i högsta växeln.
Citera
2017-10-11, 13:32
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Antagligen är det bara lite förkylning men som vanligt drar Anna i högsta växeln.

Tror att det är hans sätt att få lite uppmärksamhet.
Spelar han inte dödssjuk, så är det bara Anna som gäller.
Vilket det iof. sig blev nu också. Då hon rantar runt om hur jobbigt detta nu blev för henne igen nu då.
Citera
2017-10-11, 13:43
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Enligt Annas IG här ovan:
". Roberto är väldigt emotionell och han blev påverkad av två saker som ligger honom nära hjärtat. Och det blev bara lite för mycket för honom igår"

Det tycker jag tyder på att inte heller Roberto är så stabil i psyket. Emotionellt påverkad....ja helt klart psyket.
Det är något riktigt sorgligt över hela den där familjen faktiskt. Väldigt sorgligt.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-10-11 kl. 14:00.
Citera
2017-10-11, 14:25
Medlem
nickomyras avatar
Hur kan man göra så mot The Anna ?

https://www.expressen.se/noje/anna-b...ilde-de-paula/

Vad tusan hände på Nyhetsmorgon? | Bloggbevakning Nöjesguiden https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...a-nyhetsmorgon via @nojesguiden
Senast redigerad av nickomyra 2017-10-11 kl. 14:34. Anledning: Vill lägga till länk
Citera
2017-10-11, 14:46
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur kan man göra så mot The Anna ?

https://www.expressen.se/noje/anna-b...ilde-de-paula/

Vad tusan hände på Nyhetsmorgon? | Bloggbevakning Nöjesguiden https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...a-nyhetsmorgon via @nojesguiden

Fan vad sjuk hon är. Hur kan hon kräva att folk ska vara glada när dom inte bryr sig? Anna är sånt jävla stort ego. Bara Jag jag jag heeeela tiden
Citera
2017-10-11, 14:51
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det fetade ovan. Var kan man läsa om det? Nog för att man visste att hon var kleptoman som sin mamma men jag hade noll koll på att hon varit aktuell i frivården.

Då är det väl bara Vanessa kvar som är ostraffad. Måtte den flickan klara sig tills hon kan flytta hemifrån.

Vet inte vart du kan läsa om det ...men det var för några år sedan , säker insiderkälla
Citera
2017-10-11, 15:38
Medlem
Igår tillsammans med Tilde:
"Jag har ett helt annat... mindset. Jag har jobbat jättemycket med det psykiska och det är därför jag också kan ta lite kritik å så från folk som tycker å tänker å tro... för JAG vet"

Idag om Tilde:
annatoledanobookNÄR ska JAG få bli & vara LYCKLIG/ STOLT/ TACKSAM & bara NÖJD över att JAG faktiskt har presterat något riktigt bra & fantastiskt för MIG SJÄLV & min familj!!!!! DOM stöttar ju mig!!!!!! Varför kan utomstående inte göra det då?!? Och speciellt den kvinnliga programledaren,,,,,,,?!?!?!?!

annatoledanobook@inredacom Ändå känner jag mig nedstämd & nedslagen utav Tildes bemötande på Nymo 😔💔😔 Känns plötsligt som om jag gjort något sämre eller rent dåligt för det bemötandet ifrån zyii

annatoledanobookRättelse! Tilde, som bemötte mig mycket kallt, snarhugget, ointresserad & fullständigt kall, kort & inte med ett lungt , varmt & vänligt inställd inställning mot mig som vinnare utav första Biggest Loser VIP EVER
annatoledanobook@sannerdahl TUSEN TACK FÖR DIN VÄNLIGHET 🙏🏼❤️❤️❤️❤️❤️🔥❤️❤️❤️❤️ Dina ord värmet hela själen & hjärtat🙏🏼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤔
annatoledanobook@anneviared_ Vi vann inga vinstpengar!!!!! Bara äran.
annatoledanobook@thecathrin Tack 🙏🏼❤️😔🙏🏼❤️😔 Men, det är inte okej...
annatoledanobook@thecathrin Jag ÄR LEDSEN & SÅRAD & borde sova nu pga jobb.....
annatoledanobook@thecathrin Men istället är jag ledsen & bleklämd &
annatoledanobookLite orolig varför Tilde behandlade mig så kort & Så avvisande?!?!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in