2011-07-24, 00:09
Medlem
Kebabhouse i centrala stockholm är nog det jag blivit mest missnöjd med på länge. Fyfan.
Citera
2011-07-24, 00:48
Medlem
Dreijers avatar
Något "Grillhouse" vid Ullevi.
Citera
2011-07-24, 03:24
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartoor
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4861101. Jag tror att jag menade det här. Vad heter torget bakom då?
Fotografen har Stora Torget bakom sig.
Citera
2011-07-24, 03:27
Medlem
constants avatar
Citat:
MacDonalds på Grönsakstorget i Linköping? (hoppas inte det är sagt redan..) Riktigt sunkit, har varit flera år!

Endel MacDonalds brukar iofs vara sunkiga, men MacD i min stad är fräscht o fint
Konstaterade att du menar McDonalds på Sankt Larsgatan i Linköping. Framförallt är det slaskigt, kladdigt, äckligt, matrester och förpackningar får stå i evigheter på borden, ingen torkar av osv. När jag är i stan brukar jag gå förbi och titta in genom fönstren, bara för att se på eländet. Allra värst är det helgkvällar *spyr*
Antar att dom har kunder hur dom än gör, de yngre bryr sig inte och läget är bra. Men knappast något jag går in i (just för det är så sunkigt där), och en stor skam för kedjan.
Senast redigerad av constant 2011-07-24 kl. 03:38.
Citera
2011-07-24, 09:57
Medlem
Rans avatar
Kebab House på Sveavägen i Stockholm. Helt ofattbart vidrigt, såväl pommes som kebab. Trots att jag var våldsamt hungrig så gav jag upp efter några tuggor, hävde läsken och sprang in på McDonald's några meter därifrån - det säger en del om hur hemskt stället var. Visserligen väldigt billigt, men när det inte går att äta skiten så... usch.
Citera
2011-07-24, 14:41
Medlem
GrillKryddas avatar
Citat:
MacDonalds på Grönsakstorget i Linköping? (hoppas inte det är sagt redan..) Riktigt sunkit, har varit flera år!

Endel MacDonalds brukar iofs vara sunkiga, men MacD i min stad är fräscht o fint

Trädgårdstorget... så du var inte långt ifrån..

Ja, det är en av de sunkigaste och den mest sega donken jag varit på...
Citera
2011-07-24, 15:29
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Sämsta enskilda matupplevelsen måste ha varit på IKEA i Tyskland. Jag tog oxrullader, vilket jag vanligtvis gillar, men det var bland det äckligaste jag smakat. Köttet smakade illa och hade en sladdrig konsistens och till detta serverades mos av billigaste typ och inlagd rödkål som var utspädd med varmvatten. Enda lösningen för att få i sig denna styggelse till maträtt var att dränka skiten i brunsås och halsa ner med äppeldricka.

Tyskarna är värdelösa på mat överhuvudtaget, precis som på godis.
Citera
2011-07-24, 20:33
Medlem
Bjorkjanlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Tyskarna är värdelösa på mat överhuvudtaget, precis som på godis.
Tyskt godis är i världsklass.
Citera
2011-07-24, 20:53
Medlem
HellOils avatar
Tysk mat är överlägsen svensk. Och den finns att få tag på fler ställen än svens husman finns, vilket verkar ha blivit nån sorts finkultur, resten är pizza och kebab.
Citera
2011-07-24, 20:57
Bannlyst
Kompes bar i Sollentuna men det var ett tag sedan så han kanske har upphört med sin gourmerestaurang
Citera
2011-07-24, 21:52
Medlem
Pyzkos avatar
Macdonalds i Södertälje mitt ansikte va gick från såhär till efter man fick maten
Citera
2011-07-25, 14:19
Medlem
olof-palmes avatar
Nån pizzeria som ligger vid Liseberg på den västra delen. Köpte mig en kebabpizza där för nåt år sen när jag var där med skolan.. Pizzan kostade 80 kr och de kommer ut med en barnpizza i storleken och kallt kebabkött..

Var inte värt att äta där mer efter det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in