Stannade vid en Sibylla utanför Kungsör, var hungrig och lite stressad då jag hade lång färd kvar framför mig. Går in, beställer en baconmeny att ta med. Betalar med kortet och sätter mig ner bredvid kassan för att invänta min mat. Börjar då känna en inpyrd svettdoft kommande från de två arabiska männen i övre medelåldern som står bakom kassan, ser att t-tröjorna är halvt genomskinliga på ryggen av svett. Ser sedan hur den ene plockar upp en halvtinad hamburgare utan handskar och utan att tvätta händerna före. Lägger ned den på stekbordet och plattar till den med hela handflatan. Börjar nu fundera på att avbeställa maten, men då börjar den andre "kocken" gräla med en lastbilschaufför som tänkte ta en kopp maskinkaffe. "Bara moggen kostar 15 kronor, jevla skitstovel"... (Pappmugg bör tilläggas) varpå lastbilschauffören lägger fram ett par tjugor och muttrande går därifrån. Känns inte som jag har tid att bråka för att ångra köpet. Smakade inte riktigt som Sibylla hemma i Norr, kanske psykosomatiskt eller kanske pga. av sunkiga råvaror och hanteringen av denna.