En kinesrestaurang i Stockholm.
De hade helgbuffé fram till 22 på kvällen och jag kom dit precis innan stängningsdags med min flickvän.
Det var inga gäster på restaurangen och maten hade förmodligen legat framme sedan förmiddagen.
Den söt-sura såsen hade stelnat till gele, de friterade räkorna var sega som Rollokola och fläskgrytan luktade ruttet och smakade ännu värre.
Vi bara skrattade åt käket och åt litegrann när vi ändå betalat.
sedan låg vi hemma i 3 dagar med matförgiftning och spydde konstant.
.