2008-11-30, 00:52
Medlem
machetes avatar
Jag känner att jag måste utfärda en varning för Stippes hamburgerrestaurang vid Triangeln i Malmö som någon annan lovordade här på matforumet. Visst var det billigt, men riktigt mat var det inte... Beställde in en "dansk" hamburgare, fick en nyss upptinad biff dränkt i remouladsås och rostad lök på en rostad macka. Alltså, va fan hur mycket kan hamburgerbröd kosta? En dansk hamburgare för mig, som man beställer hos pølsevognen i Danmark, är biff, remoulad, inlagd gurka och eventuellt lite rödkål, inklämt mellan två bröd. Denna danska hamburgare både såg och smakade för jävligt. Till detta beställde jag vitlöksbröd. Vet ni vad de hade gjort? De hade dränkt in en skiva rostad bröd med vitlöksås. Det var svinigt äckligt. Jag skulle ha haft pengarna tillbaka. Dessutom var det oengagerad personal och på den sunkiga toaletten saknades både papper att torka händerna samt handtvål. Riktigt mysigt, säger en del om ägarens syn på hygien.
Citera
2008-11-30, 00:54
Medlem
Smajos avatar
Kebabhouse i Halmstad. Värsta kebaben, otrevlig personal och vattnig sås.
två av två gånger jag ätit där!
Citera
2008-11-30, 05:28
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smajo
Man kan ju undra varför du äter där en gång till om det sög första gången.

~mand
Citera
2008-11-30, 10:09
Medlem
Snurrens avatar
Vildsvinsstek på Vildmarkshotellet. Segare än en skosula.
Citera
2008-11-30, 19:25
Bannlyst
åt en otäck tryffelsorbé på "Holgers matbar" på söder, som smakade gammal välanvänd gummistövel som kokat alldeles för länge i sina egna safter.
Citera
2008-11-30, 19:28
Bannlyst
...

Absolut det här http://www.youtube.com/watch?v=vDzZGK4QRRg
Citera
2008-11-30, 19:38
Medlem
Snurrens avatar
Kul klipp, men det såg ju inte så äckligt ut...
Citera
2008-12-01, 15:43
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smajo
Är det den bredvid Idas, eller är det en annan?
Citera
2008-12-01, 17:33
Medlem
Hirvis avatar
Ett kebabkök / bar i göteborg som sitter ihop, kebabrullen var dyr och inte alls bra nånstans, dom hade typ vitkål i, smakade inte bra alls, och den var liten.
Citera
2008-12-01, 17:41
Bannlyst
En kinesrestaurang i Stockholm.
De hade helgbuffé fram till 22 på kvällen och jag kom dit precis innan stängningsdags med min flickvän.
Det var inga gäster på restaurangen och maten hade förmodligen legat framme sedan förmiddagen.
Den söt-sura såsen hade stelnat till gele, de friterade räkorna var sega som Rollokola och fläskgrytan luktade ruttet och smakade ännu värre.
Vi bara skrattade åt käket och åt litegrann när vi ändå betalat.
sedan låg vi hemma i 3 dagar med matförgiftning och spydde konstant.

.
Citera
2008-12-05, 23:29
Medlem
Aloysiuss avatar
Skulle bila ner till Schweiz från Stockholm, och stannade någonstans på vägen eftersom alla var helt döda. Stället hette (för det kan ju omöjligtvis INTE ha konkat) "Hotell Laxen". Hotellet i sig var katastrof, men det är tillhörande "restaurangen" som gjorde att jag verkligen ville dö.

Fruktansvärt äcklig mat, sjukt dålig service, dyrt, och de visade en dokumentär, på hög volym, om komplicerade förlossningar medan vi åt. Glad var jag ju inte.
Citera
2008-12-08, 14:17
Medlem
Orkar inte läsa tråden men om någon annan ätit på Mias hamburgerbar i Umeå så vet den personen vad jag pratar om. Äckligaste hamburgarna som finns, det är ett konststycke att få dom så smaklösa och jävliga. Med ungefär ett års mellanrum så lockas man att återgå för att de har gratis dricka och dressing och jag tänker att maten inte kan vara så dålig som jag kommer ihåg den. Men upptäcker jag att det kan den och efter en tugga av hamburgaren består den lunchen utav läsk och strips + dressing. Fan vad äcklig man är!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in