2010-07-29, 18:42
Bannlyst
mc donalds fyfan jävla kemikaliska hamburgare
Citera
2010-07-29, 18:50
Medlem
FarbrorKjells avatar
Frasses på E4 an Vid Nyköping någonstans. Någonting man kallade Schnitzel. Hemsk, men det värsta var de här små dosorna man får med sig, som ska signalera när maten är klar. Vi väntade snällt ganska länge. Då vi sedan började undra varför det dröjde, så konstaterades att dosan inte fungerade. Man vägrade ge oss något annat, inte ens värma på våra tallrikar som stått ungefär en halvtimma. Riktigt uselt
Citera
2010-07-29, 18:55
Medlem
1. En pizzeria som ligger precis vid Globen/Hovet. Pizzorna var minimala och smakade exakt som sån där fryspizza som finns på Ica, förutom att när man köper hem såna så är det faktiskt godare än vad dom lyckades med där. Pizzasalladen bestod av vanlig sallad, olivolja i stooooora mängder och salladskrydda. Om jag minns rätt gav jag över 100:- för det... Riktigt, riktigt vidrigt.

2. Grillcorner i Örebro. Herregud vad äckligt. Kebabsåsen förvarar dom i vattenflaskor (såna där man har när man sportar och diverse med en ventil eller vad det kallas). Allt smakar som att det har legat sen 1800-talet, äckliga turkar som jobbar där, smutsigt och äckligt. Äter aldrig där igen.

3. En korvkiosk i Tyskland. Fyfan säger jag bara, korven smakade gammal och unken. Ketchupen var inte ketchup, det var nåt rött currykladd som även det smakade unket. Slängde skiten efter en tugga som jag dessutom spottade ut.
Citera
2010-07-29, 20:34
Medlem
Pickuss avatar
McDonalds i Skövde för många år sedan. Var nog där vid lunchtid, knappt några gäster. Fick vänta på burgarna och tillbehör i 20 min kke, fick en sleten cheeseburgare som plåster på såren.. Beställde en milkshake efteråt, i låg ett krulligt hårstrå som såg väldigt misstänkligt ut som ett pubeshår.

Så det stället får inte mer besök av mig. Hämnden kom ett tag senare när vi crashade deras personalfest på stadshotellet (tror jag det heter) och drack upp deras öl.
Citera
2010-07-29, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Själv var jag på ett hak i Göteborg,Tynnered med mina föräldrar för en två år sen. Kommer inte ihåg vad stället heter men det log bredvid Figgaro en frisörsalong. Anyways, jag beställde schnitzel med klyftpotatis och ärtor. Min farsa beställde ryggbiff tror jag och min morsa kyckling spett med någon sås.

För det första så kunde inte servitrisen svenska så dom fick byta. Sen efter beställningen så tog det 5 min eller nåt så var maten ute.

Min rätt:Ärtorna frysta,potatisen oklar och schnitzeln var en aning kall
Min farsas rätt:Seg köttbit
Morsas rätt:Oätbart helt enkelt.

Min farsa blev sur och betalade så gick vi till snabbt & gott bredvid "restaurangen" och beställde en cheeseburger till mig så jag blev mätt

Ett riktigt skit/fylle hak

Hyde Park heter stället.

Var där för några år sedan och skulle äta dagens rätt.
Valde nåt som hette "Fransk korvlåda"
Fick en tallrik med några korvbitar som simmade runt i en äcklig vit sås.
Det visade sig att korvbitarna var bitar av ölkorv. Totalt stenhårda.
Försökte äta men det gick inte.

Har inte satt min fot på stället sedan dess.
Citera
2010-07-29, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grr03
mc donalds fyfan jävla kemikaliska hamburgare

vafan sägeru!!!
100% NÖTKÖTT ffs!!!!
Citera
2010-07-29, 22:54
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VM2002
vafan sägeru!!!
100% NÖTKÖTT ffs!!!!

Jag tror Grr fått fel på smaklökarna av alla helfabrikat. McDonald's har 100% nötkött i sina burgare. Däremot är Max och Sibyllas burgare utblandade med potatismjöl.
Citera
2010-07-30, 11:32
Medlem
aeons avatar
Vid ett tillfälle för ett par år sedan, jag var sugen på kebab och gled in på något hak i Stockholm. Där fanns både kebab och hamburgare. Sagt och gjort, kebab skulle jag ha...

Jag fick min kebab... och den bestod utav, kött och sallad, nerstoppat i en fralla.

Stället existerar inte längre och jag kommer dessvärre inte ihåg namnet.
Citera
2010-07-30, 13:28
Medlem
Sämsta stället jag någonsin käkat på är i Lessebo, den stora pizzerian/matstället där. Åt kebabpizza där och var fullständigt magsjuk resten av den bilresan (Och alla som åkt bil i 25mil med magsjuka vet hur jävla skoj det är...).
Fy fan vad illa det var. Var en total nödlösning dock då mcdonalds inte är mat och det var enda öppna stället längs vägen.
Citera
2010-07-30, 13:30
Medlem
ante1277s avatar
Det vidrigaste var för en herrans massa år sen när jag och päronen var på en bilmässa i Stockholmstrakten. Vi beställde käk i en restaurang i byggnaden och biffarna vi fick var inte genomstekta ordentligt. Riktigt dåligt. Sett till modern tid är det nog Pizzeria Delfinen i Krokek, när jag var där fick jag betala extra för att ta bort en ingrediens som jag inte ville ha på pizzan. Att det kostar att lägga till kan jag köpa, men att ta bort!? Riktigt dåligt ställe, pizzan i sig var inte speciellt god heller, full med luftbubblor osv.
Citera
2010-07-30, 13:38
Medlem
Gatuköket på heden mot avenyn.En sen kväll för många år sen.En tjej jobba och hon hade inte gjort nytt mos eller rört om moset.Så det var gult och torkat och äckligt och bara att slänga efter tagit några tuggor gud va vidrigt.

Hade normalt klagat men kön va helvetes lång och det såg ut som hon jobba själv.så jag tyckte synd om henne.
Citera
2010-07-30, 23:20
Medlem
krakkels avatar
Jerusalem kebab i Stockholm i närheten av göta lejon på götgatan, äckligt torrt kebabkött och till råga på allt förstod dom knappt vad man sa, fick tomater fast även jag inte ville ha. Sjaskig toa och dels så stod en skäggis bakom disken med en slagborr och borrade upp en jävla bokhylla mitt i lunchruschen. När man äter man vill man ändå ha lugn och ro?

Det och en pizza i Pisa i Italien, flottigt och äckligt och man fick en schysst släng av turistmage efter det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in