2012-12-20, 01:11
  #1741
Bannlyst
Hamburgerstället på Älvsjömässan är ingen höjdare heller. Pommes som värmts i mikron typ 4 gånger innan dom serveras.
Citera
2012-12-20, 10:32
  #1742
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spackelackan
Hehe ja buffén är tämligen usel men dock inte lika usel som deras snabbmatskiosk. Den absolut värsta hamburgare jag försökt mig på att äta var från den kiosken. En mikrad burgare med konsistens som en blöt tvättsvamp, blaskig majonnäs, rivna morötter och vitkål som topping

Har nog skrivit om det tidigare, i flera trådar, men den där hamburgaren är verkligen sunk deluxe.
En stor köttpuck som dom slänger in i micron tillsammans med brödet (!), alltså bokstavligen så man ser alltihopa också. Dom kunde ju göra det lite hemligt åtminstone.
Och sen där där jävla coleslawslafset som smakade helvete, dessutom snålade dom inte utan dom la på mer sådant än vad hamburgaren vägde.
Citera
2012-12-20, 10:42
  #1743
Medlem
Spackelackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Har nog skrivit om det tidigare, i flera trådar, men den där hamburgaren är verkligen sunk deluxe.
En stor köttpuck som dom slänger in i micron tillsammans med brödet (!), alltså bokstavligen så man ser alltihopa också. Dom kunde ju göra det lite hemligt åtminstone.
Och sen där där jävla coleslawslafset som smakade helvete, dessutom snålade dom inte utan dom la på mer sådant än vad hamburgaren vägde.
Ja fy fan vad illa den är! Inte ens bulgariska hamburgersyltor kan servera lika dåligt käk. Tror fan t.om att norrmännen skulle skämmas över att servera den! Maten på båten är kass öht. T.om Vikinglines buffémat är gourmetklass i jämförelse
Citera
2012-12-25, 01:49
  #1744
Medlem
fisors avatar
Ett arabställe på andralång där de även hyr ut vattenpipor. Idioten värmde maten som jag beställt i mikron.
Citera
2012-12-27, 18:16
  #1745
Medlem
Vincent_Vegass avatar
Utan tvekan Carestel I Mantorp (finns ej kvar eller rättare sagt heter ngt annat idag). Restaurangen som ligger längs med E4 vägg i vägg med Statoil Mantorp. Vi beställde Schnitzel med pommes/bea och den Schnitzeln smakade ungefär som om dom hade panerat en disktrasa. Deras "hemmagjorda" bea smakade som smält smör med lite sunk i.

By far sämst i Sverige!

/V_V
Citera
2013-01-11, 22:55
  #1746
Medlem
MiniCharlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincent_Vegas
Utan tvekan Carestel I Mantorp (finns ej kvar eller rättare sagt heter ngt annat idag). Restaurangen som ligger längs med E4 vägg i vägg med Statoil Mantorp. Vi beställde Schnitzel med pommes/bea och den Schnitzeln smakade ungefär som om dom hade panerat en disktrasa. Deras "hemmagjorda" bea smakade som smält smör med lite sunk i.

By far sämst i Sverige!

/V_V

Nu är det ett par månader sen jag stannade där, men om jag inte minns helt fel så heter det "Rasta" nu. Samma skitkäk på varje Rasta jag varit på måste jag säga..
Citera
2013-01-12, 06:17
  #1747
Medlem
Smoochiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Vilket är det sämsta stället du ätit på? Bidrar med följande:

* Mitt emot lågprisparadiset GeKås i Ullared, ligger ett riktigt sunkigt ställe. Glasskivor på borden, plastdekorationer i form av vindruvor på borden och maten var totalt under isen. Ja, det hela var så patetiskt att vi inte kunde bli förbannade på det utan satt och garvade åt stället och skiten de serverade.

Hahahahaha jag tänkte precis på samma ställe..såå äckligt!!
Citera
2013-01-12, 06:41
  #1748
Medlem
Smoochiees avatar
-Ät inte på Ali baba i Ö-vik, om ni inte gillar 90% deg pizza som inte är gräddat klart.. Usch..

-samt kiosken framför restaurangen vet ej namnet men väldigt otrevlig personal.

-Samt Marco Polo i Ö-vik hittade en plastbit i pizzan och de vägrade att ersätta med en ny pizza eller ge pengarna tillbaka.

-Självklart även Gekås Ullareds pizza/kebab stället. Kebaben smakade diskmedel, eller rutten kött. Men jag antar att de kommer undan med det då det passerar nytt folk där varje dag, och är inte beroende av stammisar om man säger så.

-Kebabstället vid Nordstan, det där lilla stället, har inte heller den godaste kebaben om man säger så.

- Samt andra ställen genom åren som varit så äckliga att man knappt registrerat namnen på de jävlarna.
Citera
2013-01-12, 08:03
  #1749
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Buddys, Nygatan, Gävle. En ypperligt usel skitrestaurang, visst personalen är shyssta och ber om ursäkt vilket dom får göra ofta för sina brända hamburgerbröd, brända pizzakanter och helt borttappade ordrar trots att det inte är mer än 10 gäster i restaurangen.
Citera
2013-01-12, 08:19
  #1750
Medlem
denna resturangen va inte bra heller

finns ett ställe i landskrona jag och min fru gick och käka på och jag beställde en hamburgare utan dressing men fick en hamburgare med dressing min fru beställde sådan där lövbiff och hon fick massa skit på den som hon sa att hon inte ville ha andra gången vi gick dit så blev vi matförgiftade och fick springa på toa ett antal gånger sen bytte jag mat ställe


stället vi käka på heter infartens pizzeria om jag inte minns fel

den andra resturangen vi gick på hette dennys and corner eller nått sådant där och jag bestälde någon biff men den va inte tillagad samma dag eller samma minuter som vi va där utan den hadde dom plockat ur frysen och värmt upp + att det va 100% städat där heller.....

sen fanns det ett annat ställe mitt inne i centrala landskrona det hette något konstigt med corner det med om jag inte minns fel men i alla fall jag bestälde hamburgare och den va illröd när jag fick den och det va lök och dressing på den fastän jag inte ville ha det
__________________
Senast redigerad av exztraan 2013-01-12 kl. 08:23. Anledning: en annan resturang som inge va bra
Citera
2013-01-12, 14:50
  #1751
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincent_Vegas
Utan tvekan Carestel I Mantorp (finns ej kvar eller rättare sagt heter ngt annat idag). Restaurangen som ligger längs med E4 vägg i vägg med Statoil Mantorp. Vi beställde Schnitzel med pommes/bea och den Schnitzeln smakade ungefär som om dom hade panerat en disktrasa. Deras "hemmagjorda" bea smakade som smält smör med lite sunk i.

By far sämst i Sverige!

/V_V
Det var Frasses där tidigare. Var värdelöst då också.
Citera
2013-01-16, 02:53
  #1752
Medlem
AIKDaniels avatar
Många år sedan då jag var med familjen i Egypten så var jag nog på den värsta restaurangen någonsin.

Hotellets restaurang (kommer ej ihåg namnet tyvärr men iaf), beställde en pizza utan lök och oliver, vi fick vänta i cirka 1h på maten, då jag druckit upp fem glas cola och tappat matlusten kommer pizzan jag beställde. Det visar sig att på pizzan är det både lök och oliver + att den var kall.
Bad om att de skulle fixa en ny pizza då den var kall + att det var lök och oliver på den. Det egyptsiejäveln gör då är att han sroppar ner hela handjäveln i min pizza och säger att den inte är varm. Han säger dock att han kan värma denni mikron om vi ville det...

Blev ingen middag där den kvällen utan blev roomservice. Nästa dag fick vi en fruktkorg till rummet och en lapp där hotellet bad om ursäkt.

Fan va långt det.blev, skriver från mobilen så särskrivningar får ni acceptera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in