finns ett ställe i landskrona jag och min fru gick och käka på och jag beställde en hamburgare utan dressing men fick en hamburgare med dressing min fru beställde sådan där lövbiff och hon fick massa skit på den som hon sa att hon inte ville ha andra gången vi gick dit så blev vi matförgiftade och fick springa på toa ett antal gånger sen bytte jag mat ställe
stället vi käka på heter infartens pizzeria om jag inte minns fel
den andra resturangen vi gick på hette dennys and corner eller nått sådant där och jag bestälde någon biff men den va inte tillagad samma dag eller samma minuter som vi va där utan den hadde dom plockat ur frysen och värmt upp + att det va 100% städat där heller.....
sen fanns det ett annat ställe mitt inne i centrala landskrona det hette något konstigt med corner det med om jag inte minns fel men i alla fall jag bestälde hamburgare och den va illröd när jag fick den och det va lök och dressing på den fastän jag inte ville ha det