Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Skit. Eller skit och skit. Skitfrön i det syfte Du tänker så dem för.

Så dom fungerar inte till det jag hade tänkt att använda dom till eller?
Det fanns en till sort som hette sibirisk vallmo också. Nån som känner till dessa?
Tack för omtanken, knarko87.