Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Det börjar bli dags. Det är soligt ute, snön är borta och det är bra värme för att dom små liven ska börja titta upp ur jorden. Jag ska sätta lite Hen and chickens så fort jag får ork och lust. Hur är det med alla andra? Börjar det bli dags?
La en order på bl.a pionvallmo igår, så när jag får det planterar jag direkt.

Nere i söder är det sol hela dagarna nu så gott som så...