Citat:
Ursprungligen postat av Johannes_
Har ännu inte lyckats skönja något livstecken från mina frön jag sådde för ungefär en vecka sedan.. Jag vet inte om det har nånting med min ogenerösa vattning att göra eller om dom kanske tar tid på sig?

Nån som vet hur man ska vattna i början när man sått fröna?
Jag satte ut mina i skogen för ganska exakt en månad sen och efter en vecka hade inget hänt, men förra helgen (läs 3 veckor) hade några kommit upp och var kanske 1-2cm

Har inte vattnat någonting, men jorden var fuktig när jag kände iallafall.
Jag ska ut och kika nu denna helgen med och antagligen rensa så det blir 10-15cm avstånd mellan de livskraftigaste, förhoppningsvis så är dem cirka 5cm höga då.
Ska testa å slänga i mig 15+ av de jag drar upp, hade ju vart jätte roligt ifall man kunde känna av något redan nu av de plantorna man ändå måste gallra bort.
OT (shit, när fan ska man skriva DE eller DEM?

)