2011-03-25, 20:02
  #7705
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Jag har stöt på en väldigt konstigt problem med LoL.

När jag ska starta spelet via skrivbordet så öppnas spelet ej, varför? Tryck flera gånger! Någon som vet roten till problemet och vet hur man skall lösa detta?
Genvägen till spelet kanske är fel, gå in i c:/program/LoL och sen gör en genväg till spelet och lägg den på skrivbordet

Eller kolla om du har gamla LoL igång typ, aktivetshanteraren och sen process och kolla upp lollauncher.exe osv
2011-03-25, 20:29
  #7706
Medlem
ReMiiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Genvägen till spelet kanske är fel, gå in i c:/program/LoL och sen gör en genväg till spelet och lägg den på skrivbordet

Eller kolla om du har gamla LoL igång typ, aktivetshanteraren och sen process och kolla upp lollauncher.exe osv
Funkade! Tack så mycket!
2011-03-25, 21:22
  #7707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigitalCucumber
Behöver hjälp med build till Nocturne, i junglen. Just nu kör jag
  • Cloth Armor
  • 5x HP pots
  • Wriggle's Lantern
  • Bloodthirster
  • Banshee's Veil
  • Phantom Dancer
  • Randuin's Omen
Brukar inte hinna köpa mer, vad ska jag byta ut/förbättra?

Brutalizer före BT kan jag tycka, du behöver inte bygga vidare mot Ghostblade om du inte vill. Brutalizer är per guld det mest effektiva item du kan köpa för någon som behöver AD och ArP.
2011-03-25, 22:55
  #7708
Medlem
installerade LoL precis och regga ett acc men när jag ska logga in så står det att lösen eller username är invalid fast jag skriver in rätt någon som vet vad felet kan vara ?

tacksam för hjälp
2011-03-25, 23:05
  #7709
Medlem
Vad är det för skillnad på HoN och LoL?
Vilket är "bäst"?

Jag har testat LoL och tycker det är riktigt kul, men gillar inte riktigt systemet med att man kan köpa heroes. Hur funkar det på HoN, har man alla heroes från början?
2011-03-25, 23:49
  #7710
Medlem
ReMiiXs avatar
Värt att köpa Renekton?
2011-03-25, 23:52
  #7711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Värt att köpa Renekton?

Min polare har köpt honom och ibland switchar vi account för han har några jag vill prova och vice versa. Jag har svårt att förstå mig på Renekton och är inte speciellt bra med honom. Även fast jag är dålig med honom så rent opartiskt tycker jag inte han är värd 6300. Jag gillar inte Renekton och tycker du borde införskaffa dig någon annan!
2011-03-25, 23:56
  #7712
Medlem
Flamezons avatar
Citat:
Jag har testat LoL och tycker det är riktigt kul, men gillar inte riktigt systemet med att man kan köpa heroes. Hur funkar det på HoN, har man alla heroes från början?

Undrar jag med. Har spelat detta spelet i en vecka och tycker det är rätt kul. Är fortfarande en newb än då jag inte spelat dota eller HoN förut. Men kör oftast med Ryze eller Caitlyn och det funkar bra.
En bra combo är Ryze och Mundo har jag märkt! Trap em an slash em.
2011-03-25, 23:56
  #7713
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Värt att köpa Renekton?
En bra Renekton är en jävel att möta. Han känns rätt svårspelad dock. Kanske inte svårspelad men svår att nå sin fulla potential.
2011-03-26, 00:04
  #7714
Medlem
ReMiiXs avatar
Okej, tack för svaren! Har just nu 6311 IP och är sjukt sugen på att köpa någon bra champion men kan förfanta mig inte välja, tips? Motiver gärna varför.
2011-03-26, 00:06
  #7715
Medlem
pjalles avatar
Vad du än gör köp inte Caitlyn iaf. Pinsamt dålig hero.
2011-03-26, 00:13
  #7716
Medlem
ReMiiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Vad du än gör köp inte Caitlyn iaf. Pinsamt dålig hero.
Yes, sir.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in