Citat:
Ursprungligen postat av Azker
Om man förlorar 200 rating på en kväll så beror det nog på att man själv suger så jävla mycket, han måste ju dött extremt mycket varje game och varit till 0 nytta för sitt lag och bara gett bort guld till dom, tror inte att han kom i "fel" lag så många matcher haha, sämst helt enkelt.
Du har fortfarande inte fattat vad tilt är ser jag. Sluta trolla/vara avundsjuk för att din elo suger.
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Okej, kanske tips på någon OP..?
Tack för svaret förresten!
jax eller mord i 3v3. Fan omöjligt att förlora som morde i 3v3. I 5v5 är det lite svårare eftersom ingen riktigt är op där.
Citat:
Ursprungligen postat av Flamezon
Undrar jag med. Har spelat detta spelet i en vecka och tycker det är rätt kul. Är fortfarande en newb än då jag inte spelat dota eller HoN förut. Men kör oftast med Ryze eller Caitlyn och det funkar bra.
En bra combo är Ryze och Mundo har jag märkt! Trap em an slash em.

Citat:
Ursprungligen postat av Jops
Vad är det för skillnad på HoN och LoL?
Vilket är "bäst"?
Jag har testat LoL och tycker det är riktigt kul, men gillar inte riktigt systemet med att man kan köpa heroes. Hur funkar det på HoN, har man alla heroes från början?
Man behöver inte köpa heroes på hon. Men det finns olika game modes. All pick där kan du välja mellan alla heroes, det är rätt vanligt men inte det vanligaste modet. All random är också rätt vanligt, där får alla en random char, man kan byta chars med andra i laget eller så kan man få en ny random char fast om man gör det så får man börja med mindre pengar. Single draft är mitt favorit mode och där får alla välja mellan 3 chars, en agility(typ carry), en strength(typ tank eller offtank) och en intelligence(mage). Notera att mina hon-erfarenheter är ganska små, har bara lirat några tiotal matcher så om något var fel så rätta mig gärna.
Både hon och lol har sina fördelar, hade man inte haft ip och xp så tror jag inte att jag hade fastnat för lol.
Citat:
Ursprungligen postat av probo
Jag har spelat LoL i snart 6 månader och har 550 games played eller något. Helt plötsligt så ändrade dom mitt namn. Jag brukade heta "ArcaneRapist", jag valde det för jag tyckte det var kul. Har hört flertal folk ifrågasätta hur jag kan få lov att ha det namnet på forumen i LoL och massa folk som redan hade en agenda att hata mig (det blir ju lätt lite hetlevrat i sånna spel) klaga sig över det väldigt mycket.
Jag tänkte för mig själv att det vore lugnt att byta namn. Och sen hände det, men dom bytte mitt namn åt mig, så jag fick inte välja. Då drog dom till med "ArcaneRapper" vilket låter någorlunda retarded. Men men, jag är inte överraskad, Riot är inkompetenta på de flesta områden så. Har skickat mail om att jag vill heta "ArcaneRapier" istället, men jag tror inte något kommer hända.
Bwahaha, you got owned.
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
fan vad du förtjänar det
och vad fan menar du med att Riot är inkompetenta? Du bygger väldigt bra argument imao

Han har ju en poäng, fan konstanta problem med lol.
Citat:
Ursprungligen postat av jagater
installerade LoL precis och regga ett acc men när jag ska logga in så står det att lösen eller username är invalid fast jag skriver in rätt någon som vet vad felet kan vara ?
tacksam för hjälp
Antingen tankade du fel klient eller så har du inte aktiverat kontot i mailet de skickade. Är det inget av dessa så finns en tråd i antingen bug report eller support forumet på lol som handlar om det där problemet. Jag har haft det temporärt när servrarna varit knas men vissa har det tydligen konstant och då måste man fixa det.