Till den som undrar när patchandet är över, jag läste någonstans 11 AM PST(Pacific Standard Time) och enligt mina små värdelösa kalkyler är det vid 18.00 här i Sverige..Tycker Brand kändes lite småtråkig, inget nytt liksom. Men han kan säkert bli riktigt trevlig