2011-04-12, 14:53
  #8905
Medlem
Bagdads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCE ♫
Brand är ju fan sjuk

... han var överdrivet feedad i den streamen
2011-04-12, 14:56
  #8906
Medlem
Verendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdad
... han var överdrivet feedad i den streamen

inte överdrivet, men feedad var han
2011-04-12, 15:04
  #8907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdad
... han var överdrivet feedad i den streamen

nu ska inte du sitta här och vara ful i mun, han är sjuk
2011-04-12, 15:35
  #8908
Medlem
Verendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCE ♫
nu ska inte du sitta här och vara ful i mun, han är sjuk

om man tittar på streamen nu när dom kör 3vs3 så ser man hur grym brand är i rätt händer (phreaks)
2011-04-12, 15:36
  #8909
Medlem
Till den som undrar när patchandet är över, jag läste någonstans 11 AM PST(Pacific Standard Time) och enligt mina små värdelösa kalkyler är det vid 18.00 här i Sverige..Tycker Brand kändes lite småtråkig, inget nytt liksom. Men han kan säkert bli riktigt trevlig
2011-04-12, 15:37
  #8910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Till den som undrar när patchandet är över, jag läste någonstans 11 AM PST(PAcific Standard Time) och enligt mina små värdelösa kalkyler är det vid 18.00 här i Sverige..Tycker Brand kändes lita småtråkig, inget nytt liksom. Men han kan säkert bli riktigt trevlig

Så går inte lira förrens 18:00 ?
2011-04-12, 15:39
  #8911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Så går inte lira förrens 18:00 ?

Antagligen inte, om jag nu fått till det där med tidsomvandlingen, nej. Man kan ju hoppas att skiten får någon boost och patchar fort hehe ;D
2011-04-12, 15:43
  #8912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Antagligen inte, om jag nu fått till det där med tidsomvandlingen, nej. Man kan ju hoppas att skiten får någon boost och patchar fort hehe ;D

Phreak å dom sa nåt om att dom kommer updatera angående EU servers snart på streamen..
2011-04-12, 15:46
  #8913
Medlem
Så kommer man hem och vill gibba, helvete
Men jag tackar Wallyman så mycket för infon!
2011-04-12, 15:47
  #8914
Medlem
Verendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Till den som undrar när patchandet är över, jag läste någonstans 11 AM PST(Pacific Standard Time) och enligt mina små värdelösa kalkyler är det vid 18.00 här i Sverige..Tycker Brand kändes lite småtråkig, inget nytt liksom. Men han kan säkert bli riktigt trevlig

men det där är väl US servers eller?
2011-04-12, 15:47
  #8915
Bannlyst
Bah! När man har laddat upp med kladdkaka och ville spela så går det inte Brand ska bli kul att spela dock!
2011-04-12, 15:53
  #8916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verendum
men det där är väl US servers eller?

Ja, men eftersom EU-servrarna har ett par stöd-servers i US så läggs hela EU-servers + stöd-servrarna i USA ner då US ska patchas. Har inte 100% koll men en kompis till mig sa så iallafall!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in