2011-03-05, 09:01
  #6505
Medlem
Jak@ns avatar
Vilken tid idag spelas den där finalen? Hörde på stream att hotshot skulle se den "om 2 timmar", men lite mer exakt?
2011-03-05, 09:42
  #6506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Vilken tid idag spelas den där finalen? Hörde på stream att hotshot skulle se den "om 2 timmar", men lite mer exakt?

Finals - Saturday, March 5th
•10:30 CET (01:30 PST | 04:30 EST) - myRevenge vs. aAa [on Stream]
2011-03-05, 14:27
  #6507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Förklara hur man "totalt bortser ifrån teamplay och istället fokuserar på sina egna stats" helt själv? Eftersom man tydligen bortser ifrån teamplay, menar du då att man brukar soloa egna lag eller vad är det du syftar på?

Jag har då aldrig stött på någon mitt ute i ingenstans som har varit helt ensam som man kan ta sig an, oftast finns det 1 eller 2 till i knutarna så det blir ju aldrig att man ger sig av på utflykt och jagar ner någon i skogen. Antingen är det man själv som blir ner jagad till slut eller också ger sig den andra iväg.

Var eran Vlad i fiende jungle och tog ner folk?
Kan väl snarare vara så att han är killen som kommer sent till teamfighten och tar killen. Vet inte hur många gånger jag hamnat i matcher där Le Blanc eller dylikt blir en snöboll med 13-1-4 typ, men istället för att låta t.ex. mig få guldet för personen jag 1vs1:at och precis ska avsluta, kommer in för att fixa 14-1-4 medans man är en Ashe på 4-0-15 och gärna hade tagit lite till guld.

Annars är din idé rätt dum, då LoL är ett lagspel och allt lagspel torde motverkas av att man inte får en loss för "bra" stats.
2011-03-05, 17:06
  #6508
Medlem
Mysko att inte fler spelar jarvan, möter honom inte så mycket som ja förväntade mig. Nya karaktärer brukar jun bli rätt sönderspelade. Används han mycket i högre elo? Ja har 500 matcher spelade och nästan exakt 50% wins, va de nu ger mig för elo.
2011-03-05, 21:18
  #6509
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
Mysko att inte fler spelar jarvan, möter honom inte så mycket som ja förväntade mig. Nya karaktärer brukar jun bli rätt sönderspelade. Används han mycket i högre elo? Ja har 500 matcher spelade och nästan exakt 50% wins, va de nu ger mig för elo.
jag har också 50 % i wins/förluster och har sett jarvan i nästan alla mina matcher. Menar du ranked eller normal?
2011-03-05, 22:44
  #6510
Medlem
LXXVs avatar
körde en ranked med jarvan nu och det gick inte så bra blev piskad av en poppy.... Brukar inte ofta möta henne och vet verkligen inte hur man ska kontra henne, några tips? hur ska man försvara sig mot idioten är det armor eller magic resist som gäller fattar ingenting...

Vet att det är sjukt noobiga frågor men har man lyckats förlora 10 ranked matcher i rad och ligger nu på elo 1060 och har varit det i 10 matcher då får man väl medge att man är en noob
2011-03-05, 23:00
  #6511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
körde en ranked med jarvan nu och det gick inte så bra blev piskad av en poppy.... Brukar inte ofta möta henne och vet verkligen inte hur man ska kontra henne, några tips? hur ska man försvara sig mot idioten är det armor eller magic resist som gäller fattar ingenting...

Vet att det är sjukt noobiga frågor men har man lyckats förlora 10 ranked matcher i rad och ligger nu på elo 1060 och har varit det i 10 matcher då får man väl medge att man är en noob

Du ser t.ex till att inte låta hon dunka in dig i väggar, ulti på henne är nog ingen bra idé med Jarvan.
2011-03-05, 23:28
  #6512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
körde en ranked med jarvan nu och det gick inte så bra blev piskad av en poppy.... Brukar inte ofta möta henne och vet verkligen inte hur man ska kontra henne, några tips? hur ska man försvara sig mot idioten är det armor eller magic resist som gäller fattar ingenting...
Hon gör faktiskt både magic och physical, förutsatt att hon köpt Trinity Force eller Lich Bane. Större delen kommer nog att vara magic, dock. Hur man kontrar henne... Tja, det kan faktiskt vara ganska svårt. Har du cc kan det vara bra att försöka hålla sig undan medan hon kör ultin på dig för att sedan låta laget ta ner henne. Poppy är ruskigt bra på att välja ett target och plocka ner det, dock.
2011-03-05, 23:53
  #6513
Medlem
nån mer än jag som inte kan komma in på spelet nu?? står att servern är busy..
brukar det vara såhär? har precis börjat spela
2011-03-05, 23:55
  #6514
Medlem
Jag har inte lirat LoL på tre månader, nu när jag tänkte dra igång igen så skulle jag patcha, men får bara upp felmeddelande om att "the launcher has experienced an error, please restart the application" om och om igen. Nån som vet hur man råder bot på detta?
2011-03-05, 23:55
  #6515
Medlem
pappa-statens avatar
Kan inte heller komma in....
2011-03-05, 23:57
  #6516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumsang
nån mer än jag som inte kan komma in på spelet nu?? står att servern är busy..
brukar det vara såhär? har precis börjat spela

Det är något knas varje dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in