Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Förklara hur man "totalt bortser ifrån teamplay och istället fokuserar på sina egna stats" helt själv? Eftersom man tydligen bortser ifrån teamplay, menar du då att man brukar soloa egna lag eller vad är det du syftar på?
Jag har då aldrig stött på någon mitt ute i ingenstans som har varit helt ensam som man kan ta sig an, oftast finns det 1 eller 2 till i knutarna så det blir ju aldrig att man ger sig av på utflykt och jagar ner någon i skogen. Antingen är det man själv som blir ner jagad till slut eller också ger sig den andra iväg.
Var eran Vlad i fiende jungle och tog ner folk?
Kan väl snarare vara så att han är killen som kommer sent till teamfighten och tar killen. Vet inte hur många gånger jag hamnat i matcher där Le Blanc eller dylikt blir en snöboll med 13-1-4 typ, men istället för att låta t.ex. mig få guldet för personen jag 1vs1:at och precis ska avsluta, kommer in för att fixa 14-1-4 medans man är en Ashe på 4-0-15 och gärna hade tagit lite till guld.
Annars är din idé rätt dum, då LoL är ett lagspel och allt lagspel torde motverkas av att man inte får en loss för "bra" stats.