2011-03-16, 12:18
  #7105
Medlem
PunkPinks avatar
Riktigt störande det här.. Först patch error, sedan kö error, man kommer in rushar store för o köpa nocturne startar game ;

client version 1.0.0.112
server version 1.0.0.113

good work riot!
2011-03-16, 12:23
  #7106
Medlem
Amarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PunkPink
Riktigt störande det här.. Först patch error, sedan kö error, man kommer in rushar store för o köpa nocturne startar game ;

client version 1.0.0.112
server version 1.0.0.113

good work riot!

Lugna ner dig. Patchen har inte kommit än. Good work med ditt tålamod
2011-03-16, 12:25
  #7107
Medlem
PunkPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarth
Lugna ner dig. Patchen har inte kommit än. Good work med ditt tålamod


Har tålamod men tycker det har varit lite för mycket fel på sista tiden angående Riot..

Citat:
Hey Everyone.

We had a problem with a hash file in our latest EU patch. Some people (who were using the RADS Beta Patcher) we're able to patch. Other players (myself included), were getting errors around the 33% mark when trying to download the new patch.

We've identified the problem, and our rebuilding the patch. We should have everything up in about 3-4 hours. Unfortunately, that means some additional downtime as we re-patch.

We apologize for the inconvenience, and are working on getting this fixed ASAP.


Med andra ord kan man hitta på något annat en stund =)
2011-03-16, 12:27
  #7108
Medlem
Phalloss avatar
Fått patcha å logga in, köpt nya hjälten, men varken custom eller normal game funkar.. Servrar som ligger nere.. Helvete
2011-03-16, 12:28
  #7109
Medlem
Någon som vet hur man gör för att fixa så ens klient blir för US? Är det bara installera spelet på nytt?

Jag har US konto och allt som jag brukar spela på, men eftersom jag laddade ner spelet med EU klient så kan jag inte logga in på US för att EU ligger nere, någon som vet om det går att komma förbi?

Edit: Vill alltså in på US och spela.
2011-03-16, 12:28
  #7110
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phallos
Fått patcha å logga in, köpt nya hjälten, men varken custom eller normal game funkar.. Servrar som ligger nere.. Helvete
Läs inlägget ovanför dig.
2011-03-16, 12:31
  #7111
Medlem
Phalloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Läs inlägget ovanför dig.
Det kom medans jag skrev mitt.. Ångest :S
2011-03-16, 12:35
  #7112
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phallos
Det kom medans jag skrev mitt.. Ångest :S

Då är det tur att det finns en hel värld av möjligheter utanför dörren........... Heeehee.
2011-03-16, 12:38
  #7113
Medlem
Phalloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Då är det tur att det finns en hel värld av möjligheter utanför dörren........... Heeehee.
Jo, det är ju dom möjligheterna (läs jobb) jag ska hinna till.. Hoppas dom fixar servrarna skitfort, ska va en första gång för allt :P
2011-03-16, 13:24
  #7114
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PunkPink
Har tålamod men tycker det har varit lite för mycket fel på sista tiden angående Riot..

Citat:
Hey Everyone.

We had a problem with a hash file in our latest EU patch. Some people (who were using the RADS Beta Patcher) we're able to patch. Other players (myself included), were getting errors around the 33% mark when trying to download the new patch.

We've identified the problem, and our rebuilding the patch. We should have everything up in about 3-4 hours. Unfortunately, that means some additional downtime as we re-patch.

We apologize for the inconvenience, and are working on getting this fixed ASAP.


Med andra ord kan man hitta på något annat en stund =)

När läste du det där och var? - 3-4 fr.om nu eller för 3-4 timmar sedan? Vill köra en match
2011-03-16, 13:28
  #7115
Medlem
Pokpokpoks avatar
Fyfan vad trött man blir på att det alltid ska vara nånting som inte fungerar när man ska spela. OKej det är ett gratis spel, men det kan ju inte vara hur dåligt som helst för det.
2011-03-16, 13:28
  #7116
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Någon som vet hur man gör för att fixa så ens klient blir för US? Är det bara installera spelet på nytt?

Jag har US konto och allt som jag brukar spela på, men eftersom jag laddade ner spelet med EU klient så kan jag inte logga in på US för att EU ligger nere, någon som vet om det går att komma förbi?

Edit: Vill alltså in på US och spela.
Du får installera spelet på nytt fast den amerikanska versionen och i en annan plats på hårdisken då de kan krocka med varandra ifall du inte gör det. Ifall du får vidare problem så rekommenderar jag dig att läsa denna tråd: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=508728

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in