2008-09-15, 08:15
Medlem
blomjävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo
När bokade du spelet?

Det var visserligen igår på förmiddagen men några polare fick mail efter ca 15 minuter.
Citera
2008-09-15, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tadada
Btw någon annan som funderar rolla dest på Eltharion (Open RvR) ?
Verkar bli tokit mycket destruction men det ser rätt lika ut överallt...

Första inlägget. :]

Jo, jag och ett par kompisar tänkte rolla destruction på Eltharion, cya ingame!

(satan, man skulle haft Collectors Edition, känner abstinensen nu!)

~UQs
Citera
2008-09-15, 08:17
Medlem
blomjävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UQs
Första inlägget. :]

Jo, jag och ett par kompisar tänkte rolla destruction på Eltharion, cya ingame!

(satan, man skulle haft Collectors Edition, känner abstinensen nu!)

~UQs

Jag kommer också köra dest där när jag väl får igång det
Citera
2008-09-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomjävel
Det var visserligen igår på förmiddagen men några polare fick mail efter ca 15 minuter.

Dubbelkolla mailen.. Ring dem annars, dem kan omöjligt veta att automatiken har strejkat för just dig och inte skickat ut koden.
Citera
2008-09-15, 08:20
Medlem
blomjävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyZsen
Dubbelkolla mailen.. Ring dem annars, dem kan omöjligt veta att automatiken har strejkat för just dig och inte skickat ut koden.

Jag pallar inte ringa nu, är alldeles för seg i skallen för det. Men har jag inte fått det ikväll när jag kommer hem så jävlar :P
Citera
2008-09-15, 08:23
Medlem
Citat:
Jag pallar inte ringa nu, är alldeles för seg i skallen för det. Men har jag inte fått det ikväll när jag kommer hem så jävlar :P

"2008-09-13: Koderna är tyvärr slut. Om du har fått ett e-mail med blanka rader för koderna är detta anledningen."

http://www.webhallen.com/prod.php?id=57456
Citera
2008-09-15, 08:25
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Jag var med i open beta för att jag hade bokat CE från en lokal butik där jag bor, men headstart koden som var med till den funkade icke. Så jag sket i CE och bokade istället SE från webhallen för att kunna börja idag.
Headstart koden du fick till ditt CE kommer troligtvis att fungera idag, då vissa företag har skickat ut fel.
Citera
2008-09-15, 08:29
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Headstart koden du fick till ditt CE kommer troligtvis att fungera idag, då vissa företag har skickat ut fel.

Please note that in some cases, the leaflet inside the pre-order box contains a slight error. The description state that the code for your bonus in-game items will have the prefix PCEIR1, this will be the case if you bought your pre-order from a normal retail store. However, if your pre-order pack came from a web merchant then your code will begin with PCEIE1 instead. In any case the actual code printed on the back of the leaflet will be correct so do not be concerned if it doesn't appear to match the details in the instructions.
Citera
2008-09-15, 08:31
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo
Please note that in some cases, the leaflet inside the pre-order box contains a slight error. The description state that the code for your bonus in-game items will have the prefix PCEIR1, this will be the case if you bought your pre-order from a normal retail store. However, if your pre-order pack came from a web merchant then your code will begin with PCEIE1 instead. In any case the actual code printed on the back of the leaflet will be correct so do not be concerned if it doesn't appear to match the details in the instructions.
Ja, dock så har vissa fått en SE kod när dom har beställt CE, en av mina polare en av dom
Citera
2008-09-15, 08:33
Medlem
ichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
54 minuter!

26 Minuter!
Citera
2008-09-15, 08:36
Medlem
blomjävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver

Då testar jag det och hoppas på det bästa!

Citat:
Ursprungligen postat av RyZsen
"2008-09-13: Koderna är tyvärr slut. Om du har fått ett e-mail med blanka rader för koderna är detta anledningen."

http://www.webhallen.com/prod.php?id=57456

ajdå, om inte min headstart kod från CE funkar så blir det att vänta

Edit: det blir vänta :P
Senast redigerad av blomjävel 2008-09-15 kl. 08:42.
Citera
2008-09-15, 08:40
Medlem
ichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
Finns de någon stor svensk game community som har valt att spela på en speciell server?

Karak Azgal spelar vi på (Core)
och några andra lirar på Eltharion (Open)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in