2008-09-13, 00:08
Medlem
osiriz88s avatar
Ja dem är uppe. Men jag upplever en hel del lagg.
Citera
2008-09-13, 00:08
Medlem
ÜberJürgens avatar
Kul att jag sitter här och får patch error (med det underbara windows ljudet som indikerar på att något är helt åt helvete) hela jävla tiden då.
Citera
2008-09-13, 00:09
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcturus
Sant, antar att WP kräver lite övning som sagt, verkar inte direkt vara en jätte nybörjarvänlig klass precis. Apropå healing så tycker jag att folk har varit överlag bra på heala, i allfall på öppna rvr. Men att vara en suportklass är en otacksamt uppgift tyvärr . Vore kul att se lite screens från alla egentligen

Archmage:
http://img149.imageshack.us/my.php?image=gheliadm002jh5.jpg
http://img53.imageshack.us/my.php?image=gheliadm006wa9.jpg
http://img389.imageshack.us/my.php?image=gheliadm008sl3.jpg
Healingen
http://img161.imageshack.us/my.php?image=gheliadm011ys6.jpg

White lion:
http://img84.imageshack.us/my.php?image=caedorm000ja0.jpg

EDIT: Får tillägga att healingmätaren är lite skev, man får healing done för konstiga saker, faktum kvarstår dock, folk healer ogärna
Citera
2008-09-13, 00:16
Medlem
Luffsens avatar
Upplever att realmsen är mer stabila nu. Laggade en hel del innan patchen för mig.
En annan sak, är det GOA som håller i servrarna också? inte bara hemsidan och sånt skit? För i så fall kan det nog innebära problem på söndag och release.
Citera
2008-09-13, 00:19
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Upplever att realmsen är mer stabila nu. Laggade en hel del innan patchen för mig.
En annan sak, är det GOA som håller i servrarna också? inte bara hemsidan och sånt skit? För i så fall kan det nog innebära problem på söndag och release.

JA, dom har hand om servrarna med. Det är dom som kommer göra allt som har med eu att göra. Patcha, hemsidor you name it.
Citera
2008-09-13, 00:21
Medlem
Shadow warrior är riktigt grym i rvr, slog just mitt egna rekord och landade på 59-0 score.
Citera
2008-09-13, 00:26
Medlem
kundvagns avatar
As some of you might know the open beta will end this weekend, the head start will begin and lead us into the launch on September 18th. This is how the schedule for the coming days looks:

We will close the open beta servers on Saturday afternoon at 15:00 CET. We thank you for the time you spent in the game and for your feedback which helped us to apply the last layer of polish.
If you own a Collector’s Edition Pre-Order you will be able to enter your head start code on Sunday at 1:00am CET. Also, you will be able to register your bonus items at that time. The head start for the owners of a Collector’s Edition Pre-Order will begin on Sunday afternoon.
If you own a Standard Edition Pre-Order you will be able to enter your head start code and your bonus item code on Monday at 9:00am CET. You will be able to log into the game and play as soon as your code has been validated.

Those of you who played the open beta will be able to use the same client for the head start. If you haven’t played WAR yet, make sure to download the client be ready for the game.

To be part of the head start you need an active account on our webpage www.war-europe.com. If you already have one, make sure that you know your login and password and then all you have to do is wait until you can enter the head start code.

If you don’t have an account yet, now is the time to create a new account. Even if you don’t have a head start code, you will need this account for release on September 18th.

This is going to be an interesting time for all of us. WAR is finally coming and the battles for the Warhammer world will begin.

See you on the battlefield!
Citera
2008-09-13, 00:35
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Tvärtom för mig. Mycket mer lagg och ostabil framerate nu efter patchen.
Citera
2008-09-13, 00:45
Bannlyst
Springer runt o tittar lite i Altdorf, var precis hos Mount Vendor. Du kan köpa en mount på level 20 för 15 guld
Citera
2008-09-13, 01:22
Medlem
fruus avatar
Hmm kom på en sak, jag reggade mig med en beta-key från fileplay. Senare bokade jag SE och fick alla (3) koder där, alltså en till beta-key, som jag inte använt mig av. Tror ni att headstart- och item-key'n funkar till mitt nuvarande konto ändå? Omständigt att göra ett till...

Iofs får jag väl svar på frågan på måndag, men om någon vet kan man sova lite bättre inatt
Citera
2008-09-13, 01:26
Medlem
Mange*s avatar
Besökte just Altdorf för första gången, och tänkte kolla igenom staden i några minuter innan det blev sängdags. Måste säga att jag nästan blev chockad... vilken enormt stor stad... Skulle ju behövas timmar bara för att se och undersöka alla dess gränder och byggnader, och då är staden endast i rank 1!

Hade lite sämre framerate i Altdorf än vad jag annars har i andra områden, men det beror väl troligtvis på dess storlek, eller möjligtvis patchen. (läste att vissa klagade över det här inne).

Det här spelet känns dock bara mer och mer lovande, kan bara tänka mig hur det kommer att kännas att vara med om en city siege sen

Det kändes också som att texturerna var mycket bättre i war nu, även character creation kändes snyggare. Om inte GOA förstör allt för mycket, tror jag att detta spel kommer att locka till sig mängder av folk, som kommer att lira detta under en lång, lång tid. ^^
Citera
2008-09-13, 01:37
Medlem
HoooLs avatar
Någon som har en fix på insta disc när man loggar in?
Kan inte prata med nån/chatta, kasta några spells, får disc direkt när jag loggar in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in