2010-08-18, 21:38
Medlem
Mr.Gearss avatar
Tjena, när jag tänkte ''re-enlista'' och få lite bonusitems + 10 dagar gratis så står det såhär:

Welcome

Thank you for coming back to WAR!

We're sorry, but your account is not eligible for the 10-day free promotion that is currently underway, because this promotion is only available for accounts that have been closed for 90 days or more. However, if you would still like to re-open your account, click continue, and click on the "Activate" button next to the account you would like to re-open as usual!

Även så har jag inte spelat sedan releasen.
Citera
2010-08-18, 22:39
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gears
Tjena, när jag tänkte ''re-enlista'' och få lite bonusitems + 10 dagar gratis så står det såhär:

Welcome

Thank you for coming back to WAR!

We're sorry, but your account is not eligible for the 10-day free promotion that is currently underway, because this promotion is only available for accounts that have been closed for 90 days or more. However, if you would still like to re-open your account, click continue, and click on the "Activate" button next to the account you would like to re-open as usual!

Även så har jag inte spelat sedan releasen.

Alla fick gratistid när dom flyttade servrarna. Säkert det som strular.
Citera
2010-08-18, 22:44
Medlem
Mr.Gearss avatar
Skrev en post på deras forum, bara att vänta då I take it!
Citera
2010-08-19, 02:35
Medlem
Twangs avatar
Jag tror kundvagn har rätt, alla konton fick 2 veckors speltid.
Citera
2010-08-21, 21:02
Medlem
Scubbles avatar
Var inte mycket nytt man fick veta
Citera
2010-08-24, 10:43
Medlem
Twangs avatar
Testade att skapa en gubbe på en amerikansk server igår. Fyfan vilken skillnad det är i respons och lagg. Nu var det visserligen bara T1 men jag märkte inte av lagg nånting överhuvudtaget, samt att skillsen reagerar så fort man klickar på dom. Funderar på att byta över helt faktiskt...
Citera
2010-08-24, 19:55
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Testade att skapa en gubbe på en amerikansk server igår. Fyfan vilken skillnad det är i respons och lagg. Nu var det visserligen bara T1 men jag märkte inte av lagg nånting överhuvudtaget, samt att skillsen reagerar så fort man klickar på dom. Funderar på att byta över helt faktiskt...
Drygare brevlådor och ännu mer guldspam.
Citera
2010-08-25, 01:18
Medlem
Eemits avatar
Vad använder man "Possession from fallen..." till?
Citera
2010-08-25, 01:21
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eemit
Vad använder man "Possession from fallen..." till?

Är det dom där skallarna som dyker upp i currency-påsen?
Citera
2010-08-25, 01:24
Medlem
Eemits avatar
nä det finns en från varje klass typ, som Lion cloak fragment, possession of a fallen white lion, fast skallarna vet ja inte riktigt heller,, tradar man dom när man håller nått ställe i rvsr?
Citera
2010-08-25, 01:53
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eemit
nä det finns en från varje klass typ, som Lion cloak fragment, possession of a fallen white lion, fast skallarna vet ja inte riktigt heller,, tradar man dom när man håller nått ställe i rvsr?

Ah, första gången du får en kan du högerklicka på den för en tome unlock, efter det är det bara kasta eller sälja till vendor.
Citera
2010-08-25, 21:40
Medlem
Eemits avatar
Tja när ja försöker spela går det inte, ja patchar, loggar in och kommer till interfacen där ja ska välja gubbe men då låser det sig när den "Locating battle" och detta felmeddelande dyker upp "Authentication failed -- application will now terminate" nån som vet hur ja ska lösa detta eller e det pga kass uppkoppling? har lite halvdant mobilt scrubbredband=(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in