Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Har testat regga min headstart-key 5 gånger nu, varje gång får jag mail tillbaka om att "key has not been registered". Reggade min key om in-game items samtidigt och den har jag inte fått nåt mail om.
Börjar misstänka att min key inte funkar, den är från Webhallen fö.

Kan meddela att min kod har gått igenom nu, av nån anledning. Testade regga den ett par gånger till och till slut så fungerade den. Så nu blir det till att sitta av tid på jobbet och sen hem och gibba.
Ska lira Destruction på Karag Dron.