2008-09-15, 10:46
  #1417
Medlem
mophrs avatar
Jag har inte ens fått någon
Citera
2008-09-15, 11:04
  #1418
Medlem
äntligen kan man börja spela på riktigt! synd bara att så många spelar destruction jämfört med order
Citera
2008-09-15, 11:22
  #1419
Medlem
STarkmans avatar
Jag har fått mina headstart koder nu Ses ikväll stoppable!
Citera
2008-09-15, 11:23
  #1420
Medlem
holys avatar
Ska man få ett mail efter att man skrivit in headstart koden ?
Citera
2008-09-15, 11:27
  #1421
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Har testat regga min headstart-key 5 gånger nu, varje gång får jag mail tillbaka om att "key has not been registered". Reggade min key om in-game items samtidigt och den har jag inte fått nåt mail om.

Börjar misstänka att min key inte funkar, den är från Webhallen fö.


Kan meddela att min kod har gått igenom nu, av nån anledning. Testade regga den ett par gånger till och till slut så fungerade den. Så nu blir det till att sitta av tid på jobbet och sen hem och gibba.

Ska lira Destruction på Karag Dron.
Citera
2008-09-15, 11:47
  #1422
Medlem
mtgglfs avatar
nu har jag suttit i ca 3 timmar och väntat på mailet som skulle komma till min hotmail.. sen testade jag helt random att regga med min gmail och så kom det på ~2 minuter

kan vara värt att testa ifall fler har samma bekymmer
Citera
2008-09-15, 12:14
  #1423
Medlem
hur får man sina bonus saker? folk säger man får den i ingame mail men jag har inte fått något.
Citera
2008-09-15, 12:30
  #1424
Medlem
Kopos avatar
Men gud,
kan ni inte starta en egen tråd "Min kod - Warhammer Online -Hjälp!"

OnTopic.
Finns det något sätt att visa targets target? Det känns som att targets target är en jag själv valt och inte den som NPC verkligen slår på.

Gör det extra svårt att hela när det står 4 tanks runt NPC och man inte vet vem som tar skada.
Citera
2008-09-15, 12:32
  #1425
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopo
Men gud,
kan ni inte starta en egen tråd "Min kod - Warhammer Online -Hjälp!"

OnTopic.
Finns det något sätt att visa targets target? Det känns som att targets target är en jag själv valt och inte den som NPC verkligen slår på.

Gör det extra svårt att hela när det står 4 tanks runt NPC och man inte vet vem som tar skada.

Jag har också letat efter den funktionen utan framgång.. Enemy cast bars vore riktigt användbart också, finns det?
Citera
2008-09-15, 12:36
  #1426
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtgglf
nu har jag suttit i ca 3 timmar och väntat på mailet som skulle komma till min hotmail.. sen testade jag helt random att regga med min gmail och så kom det på ~2 minuter

kan vara värt att testa ifall fler har samma bekymmer

hehe du är heeeelt säker på att det inte är så att det va din gmail adress som kontot va kopplat till? :P
Citera
2008-09-15, 12:57
  #1427
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopo
Men gud,
kan ni inte starta en egen tråd "Min kod - Warhammer Online -Hjälp!"

OnTopic.
Finns det något sätt att visa targets target? Det känns som att targets target är en jag själv valt och inte den som NPC verkligen slår på.

Gör det extra svårt att hela när det står 4 tanks runt NPC och man inte vet vem som tar skada.

Nej, och det kommer inte gå via mods heller.
Citera
2008-09-15, 13:05
  #1428
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Nej, och det kommer inte gå via mods heller.
Uhmm.... har du bestämt det eller? Vore lite småbra att ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in