2008-09-22, 01:29
Medlem
StorSnokens avatar
Ska man vara "goda" eller "onda" ? goda är väl lite bögigt eller?
Citera
2008-09-22, 01:31
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Ska man vara "goda" eller "onda" ? goda är väl lite bögigt eller?

Vill du ha köer så väljer du ond, vill du kunna logga in på primetime utan kö så väljer du god.

Ärligt talat så har båda sidorna jämlika klasser, varje klass har en klass som tar ut den på andra sidan.
Citera
2008-09-22, 01:33
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vill du ha köer så väljer du ond, vill du kunna logga in på primetime utan kö så väljer du god.

Ärligt talat så har båda sidorna jämlika klasser, varje klass har en klass som tar ut den på andra sidan.

Hehe ok, får testa så fort jag får den jävla installationen att funka, "corrupt files"
Citera
2008-09-22, 01:33
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Vad är pocket slotsen till för?

Tror du kommer kunna ha två extra bags senare.
Citera
2008-09-22, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Tror du kommer kunna ha två extra bags senare.

Nja tror inte det, fick lov att köpa en gryta att ha där.
Frågan är vad den ska användas till

Kolla min profil http://www.wardb.com/profile.aspx?id=34370
Citera
2008-09-22, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyley
Ah okey, satt och väntade på er ett tag! Alophet här btw.

haha, okajj. Vi stängde av skiten
Citera
2008-09-22, 02:56
Medlem
brobbans avatar
Började om idag med en SM och lade ner min r17(rr14) Engineer. Engineers var roliga att spela, rätt komplexa att spela men ojoj vad de gör kass dmg för tillfället. Skulle väl inte säga att klassen är "broken" men den behöver defenitivt mycket kärlek innan den tävlar på andras nivå, 1vs1 är det i stort sett omöjligt att ta någon som kan spela(JA JAG VET, det är inte balanserat runt 1vs1 men inte kul att bli "steam rolled" av i stort sett alla andra klasser). Engineers har rätt bra verktyg i sin arsenal, men som sagt den måste ha mer DD(100% mer dmg på Gunblast/Firebomb minst) och DoT'sen behöver buffas de också, jag kan blåsa alla mina AP på att dotta upp en snubbe som en shaman sedan lägger 30ap på och tar ut alla mina...
SM då, drog r9 nu ikväll och det var verkligen en frisk fläkt att spela. Har undvikit tankklasser tills nu eftersom jag lirat prot warr i wow länge och var rätt less på det men SM var riktigt kul, speciellt att röja i scenarios. Fast ångrar mig lite och funtar på en IB istället, då vad jag förstått på diverse forum att IB både tankar och gör bättre dmg.
Citera
2008-09-22, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Började om idag med en SM och lade ner min r17(rr14) Engineer. Engineers var roliga att spela, rätt komplexa att spela men ojoj vad de gör kass dmg för tillfället. Skulle väl inte säga att klassen är "broken" men den behöver defenitivt mycket kärlek innan den tävlar på andras nivå, 1vs1 är det i stort sett omöjligt att ta någon som kan spela(JA JAG VET, det är inte balanserat runt 1vs1 men inte kul att bli "steam rolled" av i stort sett alla andra klasser). Engineers har rätt bra verktyg i sin arsenal, men som sagt den måste ha mer DD(100% mer dmg på Gunblast/Firebomb minst) och DoT'sen behöver buffas de också, jag kan blåsa alla mina AP på att dotta upp en snubbe som en shaman sedan lägger 30ap på och tar ut alla mina...
SM då, drog r9 nu ikväll och det var verkligen en frisk fläkt att spela. Har undvikit tankklasser tills nu eftersom jag lirat prot warr i wow länge och var rätt less på det men SM var riktigt kul, speciellt att röja i scenarios. Fast ångrar mig lite och funtar på en IB istället, då vad jag förstått på diverse forum att IB både tankar och gör bättre dmg.

Varför skiter du bara inte i hur bra klasserna är (för tillfället, kan mycket väl komma att ändras) och kör på det du gillar istället?
Citera
2008-09-22, 05:39
Medlem
devilspawns avatar
Vad tycker ni om spelet än så länge då? Mycket buggar? Roligt? bättre än wow? Funderar på att köpa det men eftersom jag köpte Aoc vilket visade sig vara rätt dassigt så är jag nu lite mer försiktig denna gången innan jag köper ett nytt mmorpg.
Citera
2008-09-22, 07:09
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Blir så störd på T3 Elves scenarion där Destruction ALLTID är före att ta den där bollen i mitten

Blir alltid så eftersom marauders har 2x flee.
WL har ju oxo så men det är väl typ 1/5 att WL spelar..
Nä fifan vad fördel dest har på den scenarion

Hehe, l2 get mount?

Vad nickar du rovbin? Har kört PQs med flera schyssta grabbar från CF.
Citera
2008-09-22, 09:04
Medlem
Hej. Jag är rank 23 BW just nu men jag bytte professions för bara ett par timmar sen till cultivating och apotechary. Kommer de bli svårt att lvla upp tradeskillsen så här i efterhand tror ni?
Citera
2008-09-22, 09:42
Medlem
Anka:Ps avatar
Lirar en Witch Elf på level 12 snart 13, körde utan headstart så det blev lite tommare i startställerna, mycket roligt spel, har faktiskt inte hittat några stora buggar, lite små buggar som animation men skada kommer, innom sinnom tid i allefall. Sitte och lirar med min polare på Eltharion, han är DoK och vi slaktar i T1 scenariot, riktigt kul där i allefall, kanske inte så sjukt mycket skill i den delen just men kul är det.

Så jag kan säga att det var ett lyckat köp och jag är nöjd, och dom har bra kundservice med, skickade in en bug report och fick svar cirka 30 min senare och allt fixade sig! Mycket bra jobb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in