2008-09-08, 23:22
Medlem
ojns avatar
19 september

Jag har fått flertalet PM med vädjan om att inlägg liknande dem jag beskriver nedan förstår tråden. Jag har varit på semester några dagar & har därför inte kunnat hålla ett öga på tråden. Nu är jag dock tillbaka. Inlägg som från och med 20 september 00:00 inte tillför något (läs nedan som sagt) kommer rendera i tillsägelser. Flertalet tillsägelser kan resultera i en varning & en veckas (eller månads) avstängning från forumet.

Jag har nu även startat en supportråd, för dem som har problem med <vafan man nu har problem med i detta spel >. Ta sådana frågor i den tråden, här är de numera off-topic och kommer från & med söndag rendera i tillsägelser.

LÄNK TILL SUPPORTTRÅDEN: https://www.flashback.org/showthread.php?t=749381

Den förra tråden är urspårad bortom räddning, så här startas en ny, på en ny kula.

Diskutera spelet, inget annat. 100 inlägg i rad där det gnälls över aktivering - eller vad det nu är som inte fungerar - är ointressanta. Inlägg av typen "Jippi, nu funkar det" är lika ointressanta. Likaså chattinlägg överlag.

Detta hålls nu på stenhårt. Tillsägelser till dem som inte sköter sig. Detta för att de som vill föra en seriös diskussion inte skall dränkas i trams. Hjälp gärna till med Report Posts på inlägg som inte håller måttet.

Mina inlägg från den förra tråden, så ni får en aning om hur det stod till på slutet:

Citat:
Ursprungligen postat av ojn
100 jävla inlägg raderade, och det är bara från de senaste sidorna. Topic är INTE WoW. Topic är INTE WoW vs. WH (det finns en sådan tråd).

Jag är tacksam för alla RP som kommit in angående denna tråd och jag kommer hålla lite närmare koll på den nu. Fler inlägg som behandlar något av vad jag nämnde ovan kommer leda till tillsägelser. Detta gäller BÅDE OT-inlägg och SVAR på OT-inlägg, de är exakt lika värdelösa.

/Moderator
Citat:
Tillsägelser till: [...] för er strävan att skriva trådens mest värdelösa OT-inlägg. Lägg ner tramsandet, annars lär de bli fler.

Åsikter på detta tas i PM, inte i tråden.

/Moderator
Citat:
Inlägg raderade. Om en användare skriver att h*n är under 18 år, påpeka detta i en Report Post, *INTE* i tråden.

/Moderator
Citat:
Raderat massa inlägg. Jag tror nu alla förstått att vad det nu är ni försöker göra inte fungerar, det behöver inte ältas i all evighet.

/Moderator
Citat:
250+ fucking chattinlägg raderade. FFS! Fler chatt- och gnällinlägg kommer belönas med tillsägelser. Folk fattar *FÖRSTA* gången att det strular, vad det nu är ni försöker göra. CAPICHE?!

Åsikter på detta i PM, inte i tråden.

/Moderator
Citat:
Ett axplock från senaste raderingsraiden:
Citat:
Jag skiter i det här.
Jävla runk.
Citat:
Du ska ha stryk!
Citat:
nice fan va sugen man blir nu
Citat:
Skryt då! ^^
Tycker ni på allvar dessa inlägg tillför något? Suck...

/Moderator

Hoppas vi nu kan hjälpas åt att hålla tråden ren från trams & on topic. Here we go...

Mvh. ojn /Moderator

Till sist vill jag passa på att tacka alla som skickar RP. Det blir inte så många svar på dem, då de är så många. Ni ska dock veta att alla gås igenom, så fortsätt skicka dem.
Senast redigerad av ojn 2008-09-20 kl. 02:22.
Citera
2008-09-08, 23:24
Medlem
mophrs avatar
Postar igen här då:

Vore guld om någon visste om det går att ändra en fil så man slipper ladda ner US clienten och isåfall vilken fil.
Citera
2008-09-08, 23:25
Medlem
♫♫♫s avatar
Bra Ojn. Kan passa på att fråga hur de som har kommit i betan upplever stabiliteten på servrarna? Pallar de med trycket, än så länge är det ju bara en bråkdel av alla som har kommit in.
Citera
2008-09-08, 23:26
Medlem
ichs avatar
Yes sir!

Så ... ja.. eeh..

Vilken klass är mest effektiv om man vill spela DPS? ... eller nåt
Citera
2008-09-08, 23:27
Medlem
Jivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ich
Yes sir!

Så ... ja.. eeh..

Bright Wizard ska visst vara bra, av det lilla jag har hört iaf.
Citera
2008-09-08, 23:28
Medlem
fruus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Postar igen här då:

Vore guld om någon visste om det går att ändra en fil så man slipper ladda ner US clienten och isåfall vilken fil.

http://www.warhammeralliance.com/for...ad.php?t=75249

Nu kan man inte tanka dom där filerna han lagt upp, men hittade alla utom en i torrenten (patchui_win.dll), så jag ska testa
Citera
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Yes sir!

Så ... ja.. eeh..

Ranged DPS eller melee?

Låter som en väldigt ogenomtänkt fråga. Står mycket info på deras hemsida.

Shadow Warrior, Bright Wizard, Sorceress och Marauder är några exempel.
Citera
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Yes sir!

Så ... ja.. eeh..

Många har snackat om Witch Hunter, vet dock inte säkert.

Ställer min gamla fråga här igen då, angående Guild taverns (eller vad det hette)

Har alla en gemensam dit man kommer in när ens guild kvalivicerar sig eller har alla guilds en för sig?
Citera
2008-09-08, 23:29
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Många har snackat om Witch Hunter, vet dom inte säkert.

Ställer min gamla fråga här igen då, angående Guild taverns (eller vad det hette)

Har alla en gemensam dit man kommer in när ens guild kvalivicerar sig eller har alla guilds en för sig?

Jag har tolkat det som att varje Guild har en egen. Lämpligast vore väl då att ha ett hus men med flera olika instancer.
Citera
2008-09-08, 23:30
Medlem
Förutom att spelet stängts ner 1 gång av 15 när jag lämnat ett scenario så har det flytit på stabilt, har dock inte testat på några "keep fights" ännu, dom var väldigt laggiga i CB så hoppas dom flyter på bättre här.
Citera
2008-09-08, 23:30
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av &#9835;&#9835;&#9835;
Bra Ojn. Kan passa på att fråga hur de som har kommit i betan upplever stabiliteten på servrarna? Pallar de med trycket, än så länge är det ju bara en bråkdel av alla som har kommit in.

Jodå, den server jag spelar på har hållit sig stabil än så länge. Har råkat ut för att det laggar till då och då men inget allvarligt.
Citera
2008-09-08, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av &#9835;&#9835;&#9835;

Liiite laggigt men knappt märkbart enligt mig iallafall. Däremot existerar en bugg som stänger av spelet helt och hållet, hänt mig 3 gånger. Absolut inte överbefolkat men det beror väl på vilken server man spelar på också.

Själv kör jag Discipline of Khaine och den är svinkul! Liknar paladin från WoW och man är nästan odödlig med instant heals och lite smått och gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in