2008-09-08, 23:22
19 september
Jag har fått flertalet PM med vädjan om att inlägg liknande dem jag beskriver nedan förstår tråden. Jag har varit på semester några dagar & har därför inte kunnat hålla ett öga på tråden. Nu är jag dock tillbaka. Inlägg som från och med 20 september 00:00 inte tillför något (läs nedan som sagt) kommer rendera i tillsägelser. Flertalet tillsägelser kan resultera i en varning & en veckas (eller månads) avstängning från forumet.
Jag har nu även startat en supportråd, för dem som har problem med <vafan man nu har problem med i detta spel
>. Ta sådana frågor i den tråden, här är de numera off-topic och kommer från & med söndag rendera i tillsägelser.
LÄNK TILL SUPPORTTRÅDEN: https://www.flashback.org/showthread.php?t=749381
Den förra tråden är urspårad bortom räddning, så här startas en ny, på en ny kula.
Diskutera spelet, inget annat. 100 inlägg i rad där det gnälls över aktivering - eller vad det nu är som inte fungerar - är ointressanta. Inlägg av typen "Jippi, nu funkar det" är lika ointressanta. Likaså chattinlägg överlag.
Detta hålls nu på stenhårt. Tillsägelser till dem som inte sköter sig. Detta för att de som vill föra en seriös diskussion inte skall dränkas i trams. Hjälp gärna till med Report Posts på inlägg som inte håller måttet.
Mina inlägg från den förra tråden, så ni får en aning om hur det stod till på slutet:
Hoppas vi nu kan hjälpas åt att hålla tråden ren från trams & on topic.
Here we go...
Mvh. ojn /Moderator
Till sist vill jag passa på att tacka alla som skickar RP. Det blir inte så många svar på dem, då de är så många. Ni ska dock veta att alla gås igenom, så fortsätt skicka dem.
Jag har fått flertalet PM med vädjan om att inlägg liknande dem jag beskriver nedan förstår tråden. Jag har varit på semester några dagar & har därför inte kunnat hålla ett öga på tråden. Nu är jag dock tillbaka. Inlägg som från och med 20 september 00:00 inte tillför något (läs nedan som sagt) kommer rendera i tillsägelser. Flertalet tillsägelser kan resultera i en varning & en veckas (eller månads) avstängning från forumet.
Jag har nu även startat en supportråd, för dem som har problem med <vafan man nu har problem med i detta spel

LÄNK TILL SUPPORTTRÅDEN: https://www.flashback.org/showthread.php?t=749381
Den förra tråden är urspårad bortom räddning, så här startas en ny, på en ny kula.
Diskutera spelet, inget annat. 100 inlägg i rad där det gnälls över aktivering - eller vad det nu är som inte fungerar - är ointressanta. Inlägg av typen "Jippi, nu funkar det" är lika ointressanta. Likaså chattinlägg överlag.
Detta hålls nu på stenhårt. Tillsägelser till dem som inte sköter sig. Detta för att de som vill föra en seriös diskussion inte skall dränkas i trams. Hjälp gärna till med Report Posts på inlägg som inte håller måttet.
Mina inlägg från den förra tråden, så ni får en aning om hur det stod till på slutet:
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
100 jävla inlägg raderade, och det är bara från de senaste sidorna. Topic är INTE WoW. Topic är INTE WoW vs. WH (det finns en sådan tråd).
Jag är tacksam för alla RP som kommit in angående denna tråd och jag kommer hålla lite närmare koll på den nu. Fler inlägg som behandlar något av vad jag nämnde ovan kommer leda till tillsägelser. Detta gäller BÅDE OT-inlägg och SVAR på OT-inlägg, de är exakt lika värdelösa.
/Moderator
Jag är tacksam för alla RP som kommit in angående denna tråd och jag kommer hålla lite närmare koll på den nu. Fler inlägg som behandlar något av vad jag nämnde ovan kommer leda till tillsägelser. Detta gäller BÅDE OT-inlägg och SVAR på OT-inlägg, de är exakt lika värdelösa.
/Moderator
Citat:
Tillsägelser till: [...] för er strävan att skriva trådens mest värdelösa OT-inlägg. Lägg ner tramsandet, annars lär de bli fler.
Åsikter på detta tas i PM, inte i tråden.
/Moderator
Åsikter på detta tas i PM, inte i tråden.
/Moderator
Citat:
Inlägg raderade. Om en användare skriver att h*n är under 18 år, påpeka detta i en Report Post, *INTE* i tråden.
/Moderator
/Moderator
Citat:
Raderat massa inlägg. Jag tror nu alla förstått att vad det nu är ni försöker göra inte fungerar, det behöver inte ältas i all evighet.
/Moderator
/Moderator
Citat:
250+ fucking chattinlägg raderade. FFS! Fler chatt- och gnällinlägg kommer belönas med tillsägelser. Folk fattar *FÖRSTA* gången att det strular, vad det nu är ni försöker göra. CAPICHE?!
Åsikter på detta i PM, inte i tråden.
/Moderator
Åsikter på detta i PM, inte i tråden.
/Moderator
Citat:
Ett axplock från senaste raderingsraiden:
/Moderator
Citat:
Jag skiter i det här.
Jävla runk.
Jävla runk.
Citat:
Du ska ha stryk!
Citat:
nice fan va sugen man blir nu
Citat:
Tycker ni på allvar dessa inlägg tillför något? Suck...
Skryt då! ^^
/Moderator
Hoppas vi nu kan hjälpas åt att hålla tråden ren från trams & on topic.

Mvh. ojn /Moderator
Till sist vill jag passa på att tacka alla som skickar RP. Det blir inte så många svar på dem, då de är så många. Ni ska dock veta att alla gås igenom, så fortsätt skicka dem.
Senast redigerad av ojn 2008-09-20 kl. 02:22.
Senast redigerad av ojn 2008-09-20 kl. 02:22.