2008-09-09, 13:03
Medlem
Såg att det var många här som spelade på Karag Dron. Tänkte bara passa på att nämna vårat svenska destruction guild, www.championsofthenorth.se , som befinner sig på den servern. Vi är fortfarande många som sitter och väntar på det där mailet från GOA, men de övriga som har haft tur nog att komma in blir nog glada om de får lite mer sällskap.

/Adorme
Senast redigerad av Adorme 2008-09-09 kl. 13:24.
Citera
2008-09-09, 13:11
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Nu drar jag till jobbet iaf så det kommer inte att gå att nå mig ingame förns runt 23.20 ikväll. Här är en lista på Flashbackare som ni kan lägga till på friends list.

Artex
Legendary <--- Stoppable
Iggen
Cronoth
Nihlatos

En till som jag inte kommer ihåg hur han stavade namnet. Mordachai eller nått liknande.

Allt detta är på Karag Dorn. Kom och lira!

Haha jag spelar också på den servern, men som order. Så om ni ser en liten skäggig dvärg vid namn Wulf så fly för era liv

Citat:
Jag spelade betan igår, och det var nog det sämsta spelet jag spelat ever.

Ser ingen skillnad mot wow utom grafiken..

okok
Citera
2008-09-09, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av &#9835;&#9835;&#9835;
Någon som vet om servernamnen kommer att vara de samma i retail? Isf kan vi ju bestämma den officiella Fb-servern nu.

Låter som en bra idé, kan inte alla skriva vilken sida/server/char ni spelar på för tillfället?

Själv hoppade jag runt med 3-4 olika chars igår och kunde inte riktigt bestämma mig. Men det känns ändå som att det blir till att hårdtesta Black Orc mer ikväll. Jag spelar just nu på Karag Dron.
Citera
2008-09-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Nu drar jag till jobbet iaf så det kommer inte att gå att nå mig ingame förns runt 23.20 ikväll. Här är en lista på Flashbackare som ni kan lägga till på friends list.

Artex
Legendary <--- Stoppable
Iggen
Cronoth
Nihlatos

En till som jag inte kommer ihåg hur han stavade namnet. Mordachai eller nått liknande.

Allt detta är på Karag Dorn. Kom och lira!

Iggan even...
Citera
Medlem
Sweettooths avatar
Blir väl Karag Dorn som är den officiella då. Även jag är där på Destruction sidan. Spelar dock runt på massa olika då ja mest testar vad som verkar nice =)
Citera
Medlem
mygans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillmar
Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Open Beta Licence
Open Beta period (07/09/2008 to 13/09/2008 included)

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

Vad menar dom då?

Att du ska kunna spela betan. osv.
Citera
2008-09-09, 13:25
Medlem
Slutar jobbet runt 15, så jag klämmer nog in två timmars spelande innan det blir 2årsmiddag med tjejen fyfan... kunde jag inte tråffat henne en dag tidigare?! haha skriver mitt nick här när jag skapat en char. har ni ngn guild än? och vilka klasser lirar ni?
Citera
2008-09-09, 13:28
Medlem
Lirar också nu på Karag Dron som destruction - dumsnut ingame ;D ses där
Citera
2008-09-09, 13:29
Avslutad
kommer in med er på karag dron efter skolan också!
heter hugo ingame, cya!
Citera
2008-09-09, 13:34
Medlem
Tzar_xs avatar
Är det en bra ide att skriva in sin key flera ggr och försöka få den aktiverad, eller ska man bara vänta på mailet? Väntat i snart 1 dygn nu.. =/
Citera
2008-09-09, 13:36
Medlem
Salorms avatar
Synd att ni inte spelar order på Bulgur eller vad servern heter så man kunde få lite enkla kills.
Citera
2008-09-09, 13:46
Medlem
tompa165s avatar
När är detta, 9:30 AM EST? är dålig på tiderna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in