2008-09-17, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Vet nån vad det kommer kosta i butik imorgon? Har bara tills 500 månadskiftet, och vill helst ha lite över..

~450 tror jag. Jag köpte det i Söndags för att kunna spela headstart över internet då kostade de bara ca 330? 29.95£ iaf.

Iallafall, spelar då shaman och är justnu rank8 och ska snart få lite career points, ska jag lägga dom i healing trädet eller damage trädet för o levla?

Spelar rätt mycket scenario, är i kö till det mest hela tiden och då healar jag ju mest... men kommer mina heals räcka ändå så jag kan specca för damage till när jag är solo eller dom gångerna jag dpsar i scenarios?
Citera
2008-09-17, 21:42
Medlem
Takkys avatar
Är det kö till realmsen, fullsmockat och lagg?

Jag funderar på att inhandla imorgon, men vill gärna få spela och att allt ska gå relativt smärtfritt..
Citera
2008-09-17, 21:43
Medlem
Sephirots avatar
Då är man uppe i rank 12 med Blorc'en Finns det någon sida som är liknande Wow´s armory? Vore kul att kika runt lite.
Citera
2008-09-17, 21:52
Medlem
E-wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Jag kan inte spela, hjälp mig =(

Skulle hjälpa om du skrev varför du inte kunde spela

Citat:
Ursprungligen postat av Takky

Jag funderar på att inhandla imorgon, men vill gärna få spela och att allt ska gå relativt smärtfritt..

vid vissa tider är det kö, ca 5-10 min för mig och det laggar inte särskilt mycket.
Senast redigerad av E-wolf 2008-09-17 kl. 21:54.
Citera
2008-09-17, 21:55
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0xx
Du kommer nog ha 50-lappen över. Ca. 400-470kr kostar det.

snacka skit. Vet ni varför EB games kan ta 500 spänn och ändå tjäna en fin summa? Ingen tar sig tid att ens leta. 5 min på webben och ni skulle veta att det kostar 340 på både Pccity och Elgiganten. Sjukt mycket billigare
Citera
2008-09-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CronothX
Det jag har läst om shadow warriors så låter det som om dom är väldigt squishy och gör inte lika mycket skada som en BW.

Vill du ha imba nuke dps burst sak så äre Bright Wizard eller Sorc du bör välja, ta sorc å joina vårt guild på Karak-Azgal!

Är Shadow warrior dom regerar i rvr, har alltid 50-0 ish score och när man blir rank10 får man en 30yard 10sec root som gör att du i princip aldrig dör. Perfekt klass att döda healarna i bakgrunden och ställa till problem, 1vs1 är inte direkt lätt men med root och slöpilen brukar det gå bra ifall det inte är en healar klass. Gött som fan att jaga folk som springer för du kan skjuta springades ifall du är i den sista stancen och ingen kommer långt ifall dom vänder sig om och försöker smita, shadow warrior äger greenskin huntern som har pet i alla lägen du gör helt enkelt mycket mer skada även att asen har en irriterande pet.
Senast redigerad av KalleKofot 2008-09-17 kl. 22:00.
Citera
2008-09-17, 22:05
Medlem
Vete faaan hur ontopic detta är men,

Hade tänkt köpa War, men tänkte köpa det så billigt som möjligt... finns det inte en sida som bara säljer cd key till ett billigare pris?
Dvs ingen förpackning/manual?

Tack
Citera
2008-09-17, 22:06
Medlem
faggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Är Shadow warrior dom regerar i rvr, har alltid 50-0 ish score och när man blir rank10 får man en 30yard 10sec root som gör att du i princip aldrig dör. Perfekt klass att döda healarna i bakgrunden och ställa till problem, 1vs1 är inte direkt lätt men med root och slöpilen brukar det gå bra ifall det inte är en healar klass. Gött som fan att jaga folk som springer för du kan skjuta springades ifall du är i den sista stancen och ingen kommer långt ifall dom vänder sig om och försöker smita, shadow warrior äger greenskin huntern som har pet i alla lägen du gör helt enkelt mycket mer skada även att asen har en irriterande pet.

Shadow Warrior låter så jävla kul. När jag väl gör en alt, vilket kommer att dröja länge, kommer det lätt att va en sån.
Citera
2008-09-17, 22:09
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0xx
Du kommer nog ha 50-lappen över. Ca. 400-470kr kostar det.

Det räcker fint, tack så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
snacka skit. Vet ni varför EB games kan ta 500 spänn och ändå tjäna en fin summa? Ingen tar sig tid att ens leta. 5 min på webben och ni skulle veta att det kostar 340 på både Pccity och Elgiganten. Sjukt mycket billigare

Jo men sen ligger EB games oftast bättre till än Elgiganten och dyl.. ( Jag hatar(!!!) bussar)
Senast redigerad av haiguise 2008-09-17 kl. 22:13.
Citera
2008-09-17, 22:10
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Det räcker fint, tack så mycket

snälla läs min övre post! Hur kan så många leva i blindo?
Citera
2008-09-17, 22:50
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takky

Lirar du Order på nån av dom servrar som inte är absolut populärast är det lugnt. Dest på en populär = kö för att komma in.
Citera
2008-09-17, 22:53
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer

=O
Sparar en hundring på bara det där ju. Tack för tipset
Sen för jag se hur det blir med ekonomin. Det blir ju 600 för bara war (+ pre-paid card) sen måste man tänka på andra saker också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in