2009-02-19, 18:38
Medlem
Masingas avatar
Vad är axelpress i smith? Menar du militärpress?
2009-02-19, 18:40
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vad är axelpress i smith? Menar du militärpress?

Är väll inte riktigt militärpress, jag sitter ner.
2009-02-19, 18:41
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosle
Har svårt att förstå hur man kan hata axelpass!
De där stående crunches, kör du dem i rummet på övervåningen till vänster när man går upp för trappen?
Fina smithpressar för övrigt!

Precis, länkade till maskinen också om du trycker på texten Tar väldigt bra den övningen.
2009-02-19, 18:45
Medlem
Rosles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Precis, länkade till maskinen också om du trycker på texten Tar väldigt bra den övningen.

Haha, jag undrade lite varför det var understruket men tänkte aldrig tillräckligt långt... Den är faktiskt skön!
2009-02-22, 12:22
Medlem
BePositives avatar
Jag skippar nog träningen idag igen, känner mig bakis än efter fredagens bravader

Men imorn så drar jag igång med Axon 5.0, kommer dock köra lugnt med benen i veckan. Har nämligen lyckats vrida högerknät i någon konstig position så är öm som bara den.

Jag kan tillägga att jag spräckte mina sista jeans igår också
Senast redigerad av BePositive 2009-02-22 kl. 12:26.
2009-02-22, 13:38
Medlem
nVcs avatar
Citat:

Jeansen får verkligen lida när man tränar och har sina underbara viktkurvor. Förra året spräckte jag tre eller fyra par och två fick jag aldrig tillfälle att testa för när jag skulle testa dem några veckor efter jag hade inhandlat dem så hade de blivit för små. Mjukisbyxor is the shit.
2009-02-22, 14:00
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Jag skippar nog träningen idag igen, känner mig bakis än efter fredagens bravader

Men imorn så drar jag igång med Axon 5.0, kommer dock köra lugnt med benen i veckan. Har nämligen lyckats vrida högerknät i någon konstig position så är öm som bara den.

Samma här spräckt jeans för nästan 3 lax
2009-02-22, 16:24
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nVc
Jeansen får verkligen lida när man tränar och har sina underbara viktkurvor. Förra året spräckte jag tre eller fyra par och två fick jag aldrig tillfälle att testa för när jag skulle testa dem några veckor efter jag hade inhandlat dem så hade de blivit för små. Mjukisbyxor is the shit.

Japp mjukisbyxor is the shit

Om det är någon i Umeå som är sugen på att springa/gå senare ikväll så är det bara att PMa.
2009-02-22, 21:40
Medlem
Rosles avatar
Börjar det bli deff på G nu?
2009-02-22, 21:45
Medlem
kokas avatar
Citat:
har för mig att han skrivet att han satsar på de till nästa år. Kanske något litet till iår
2009-02-22, 21:46
Medlem
BePositives avatar
Citat:

Njae men kände att jag behövde röra på mig lite. Legat bakis i 2dagar nu

Blev en 45-50minuters, upskattar stäckan till ca 1mil. Sicksackar alla gator öst på stan, vidare upp till sjukhuset, vidare till ålidhem centrum, ner till haga, centrum, öst på stan. Blev lite intervaller påvägen sprint/jogga/gå
2009-02-22, 21:52
Medlem
Rosles avatar
Citat:
Njae men kände att jag behövde röra på mig lite. Legat bakis i 2dagar nu

Blev en 45-50minuters, upskattar stäckan till ca 1mil. Sicksackar alla gator öst på stan, vidare upp till sjukhuset, vidare till ålidhem centrum, ner till haga, centrum, öst på stan. Blev lite intervaller påvägen sprint/jogga/gå

Haha, då förstår jag. Ibland är det riktigt härligt att röra sig annat än med vikter!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in