2008-11-11, 14:28
Medlem
Mannen med über-generna! Ja publicera lite mått nu, hade varit nice att få se , När liggande planer att tävla eller dröjer det ett tag?
2008-11-11, 16:21
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjerttheman
Mannen med über-generna! Ja publicera lite mått nu, hade varit nice att få se , När liggande planer att tävla eller dröjer det ett tag?

hehe det dröjjer bra många år innan jag har tänkt att ställa mig på scen. För det första har jag tänkt att gå klart på universitetet (3år kvar) sedan dröjjer det nog nått år till efter det, så kanske om 5år Vill inte ställa mig på scen och känna mig liten och inte ha en chans att komma bra till.

Kan uppdatera med lite mått ikväll, tror jag ska ha ett måttband här nån stans.

/BP
2008-11-11, 16:48
Medlem
BePositives avatar
Mått tagna 2008-10-15

Bröst 108
Ben 63
Midja 90
Armar 40

Mått tagna idag oupppumpade

Bröst 110cm
Midja 90cm (bulk )
Ben 66cm Men dom växer bra, lite för bra
Armar ca 40,5cm, biceps blir inte så mycket större men triceps växer på bra och hänger gött nu.
Senast redigerad av BePositive 2008-11-11 kl. 16:53.
2008-11-11, 17:29
Medlem
Dracon_omegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Mått tagna 2008-10-15

Bröst 108
Ben 63
Midja 90
Armar 40

Mått tagna idag oupppumpade

Bröst 110cm
Midja 90cm (bulk )
Ben 66cm Men dom växer bra, lite för bra
Armar ca 40,5cm, biceps blir inte så mycket större men triceps växer på bra och hänger gött nu.

Låter jättebra vi har ungefär samma mått ^^ men dina traps utklassar mina :P
2008-11-11, 19:10
Medlem
BePositives avatar
Kan meddela att dagsvikten ligger på 83kilo, dock efter nått mål mat. Har blivit lite dåligt med mat den senaste veckan och legat nästan på kaloribalans, lika bra det så man inte blir så fet

Redan abstinens, nästa pass blir på fredag när jag reser hem igen. Då blir det till att kötta Ben/Mage.
Senast redigerad av BePositive 2008-11-11 kl. 20:10.
2008-11-12, 00:30
Medlem
BePositives avatar
Nu när min andra kamera är pajj så får jag knäppa med min dåliga mobilkamera istället, den fuckar till ljuset så det blir skugga hela jävla tiden + att det är en cpspegel. Bättre än ingen bild alls

Dagsvikt 83kilo

Ett ben i profil
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=111ro0j&s=4

Snett från sidan
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2wlwtat&s=4

En hands Latsspred framifrån
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=x5cuue&s=4
2008-11-12, 13:16
Medlem
Limhamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjerttheman

Låt grabben lägga på sig lite mer massa först.

Håller med BP, även om du vill upp på scen framöver, kör några års hårdträning först. Alternativet är att du går en juniortävling. åldersgräns - året ut det år du fyller 21.

Kan d va nåt?
2008-11-12, 13:36
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Låt grabben lägga på sig lite mer massa först.

Håller med BP, även om du vill upp på scen framöver, kör några års hårdträning först. Alternativet är att du går en juniortävling. åldersgräns - året ut det år du fyller 21.

Kan d va nåt?

Ja jag har inte bråttomt med att ställa mig på scen, om det blir om 5år eller 7år det struntar jag i. Ska bygga bra mycket massa innan jag ställer mig på scen.

Tror dock inte det blir någon junior tävling, men man ska alldrig säga alldrig. På 2år kan jag nog bygga en heldel massa.
2008-11-12, 20:51
Medlem
InBreeds avatar
Du skriver i tråden "Rookie misstag" att ditt misstag var att träna efter MAX-OT ibörjan. Utveckla gärna här åt mig

Jag är inne i snart sista månaden på 6månadersprogramet och är ganska nöjd, men det skulle vara roligt att få ditt perspektiv på det hela.

mvh
2008-11-12, 21:11
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InBreed
Du skriver i tråden "Rookie misstag" att ditt misstag var att träna efter MAX-OT ibörjan. Utveckla gärna här åt mig

Jag är inne i snart sista månaden på 6månadersprogramet och är ganska nöjd, men det skulle vara roligt att få ditt perspektiv på det hela.

mvh

Jag började direkt köra Max-OT vilket ledde till att axlar osv sa ifrån efter ett tag. Inte spec smart att lasta på innan man kan utföra övningarna korrekt, om du förstår
2008-11-12, 21:30
Medlem
InBreeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Jag började direkt köra Max-OT vilket ledde till att axlar osv sa ifrån efter ett tag. Inte spec smart att lasta på innan man kan utföra övningarna korrekt, om du förstår

Jag fattar Kör du eget komponerat nu eller?
2008-11-12, 21:38
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InBreed
Jag fattar Kör du eget komponerat nu eller?

Japp detta kör jag nu och kommer köra det några veckor till, sen ska jag köra prio 1 på bröst nu då benen/ryggen växt till sig en aning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in