2010-01-25, 07:46
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
På nästa sida kan du sa att det inte heller där är någon bra träff. Fedors armhåla.
http://www.mmaforum.com/795546-post14.html

Åhh fan den har jag inte sett innan, jaja då återstår bara legkicksen då
Citera
2010-01-25, 12:27
Medlem
Hamburg1.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Åhh fan den har jag inte sett innan, jaja då återstår bara legkicksen då
haha fedor är invincible!
Citera
2010-01-25, 12:27
Medlem
Hamburg1.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamburg1.0
haha fedor är invincible!
fedor vs brock är den enda fighten som han kan förlora.
Citera
2010-01-25, 12:57
Medlem
No_fears avatar
Citat:

Kan man få ett mer utförligt svar där, skulle vara intressant.
Citera
2010-02-08, 21:49
Medlem
kthxbyelols avatar
Citat:

Tror Fedor skulle spöa skiten ur Brock precis som han gjort med alla andra, någon som vet när hans (Fedors) nästa match är?
Citera
2010-02-09, 07:05
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kthxbyelol
Tror Fedor skulle spöa skiten ur Brock precis som han gjort med alla andra, någon som vet när hans (Fedors) nästa match är?

I april mot Werdum
Citera
2010-02-09, 18:51
Medlem
sampalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Kan man få ett mer utförligt svar där, skulle vara intressant.

Jag kan hjälpa honom, jag tror inte Fedor lyckas knocka Brock Lesnar innan han hamnar på rygg, och när han är på rygg kommer han knappast få plats att rotera sina höfter efter armbars och annat som man sett tidigare. Tänk dig vad Brock Lesnar skulle göra med den positionen som Brett Rogers hade Fedor i, han hade knappast blivit avkastad som en sopa...
Citera
2010-02-10, 19:29
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampalito
Jag kan hjälpa honom, jag tror inte Fedor lyckas knocka Brock Lesnar innan han hamnar på rygg, och när han är på rygg kommer han knappast få plats att rotera sina höfter efter armbars och annat som man sett tidigare. Tänk dig vad Brock Lesnar skulle göra med den positionen som Brett Rogers hade Fedor i, han hade knappast blivit avkastad som en sopa...
För de första tror jag inte Brock skulle klara av att ta ner honom. Jag tror tvärtom att Fedor skulle ta ner Brock om han ville. Fedor skulle inte heller ge bort positioner som han gjorde mot Rogers. Brocks G&P är dessutom jävligt överskattad. Att han skulle skada Fedor mer än vad någon tidigare lyckats göra är inte så troligt.
Citera
2010-02-10, 19:40
Bannlyst
Hmm så du menar att Rogers har bättre Takedowns än Lesnar alltså? men jag tror inte heller att Lesnar skulle vinna över Fedor
Citera
2010-02-10, 19:44
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
Hmm så du menar att Rogers har bättre Takedowns än Lesnar alltså? men jag tror inte heller att Lesnar skulle vinna över Fedor
Rogers har aldrig tagit ner Fedor så jag vet inte hur du kom fram till den slutsattsen.
Citera
2010-02-10, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Rogers har aldrig tagit ner Fedor så jag vet inte hur du kom fram till den slutsattsen.

Rogers tog ner Fedor när dom slogs senast och delade ut lite GNP dock så vare väl inte så bra GNP men
Senast redigerad av Aphyro 2010-02-10 kl. 19:48.
Citera
2010-02-10, 19:56
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
Rogers tog ner Fedor när dom slogs senast och delade ut lite GNP dock så vare väl inte så bra GNP men
Vid vilken tidpunkt då? Har du dataskärmen upp och ner eller? Fedor tog ner Rogers men hämnade sedan underst i samband med ett kimuraförsök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in