2010-01-02, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blast1
sitter o kollar lite höjdpunkter med fedor nu på youtube skulle va kul o se han mot brock århundrades match

Mot Lesnar ? Har för mig att Lesnar tackade nej till erbjudandet.
Citera
2010-01-02, 23:16
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLASHBRACK
Mot Lesnar ? Har för mig att Lesnar tackade nej till erbjudandet.
Har för mig att Fedor tackade nej till ett kontrakt i UFC som därmed omöjliggjorde den fighten.
Citera
2010-01-03, 01:28
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Har för mig att Fedor tackade nej till ett kontrakt i UFC som därmed omöjliggjorde den fighten.
UFC tackade nej.
Citera
2010-01-03, 01:37
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
UFC tackade nej.
Nu är det ju organisationen som erbjuder ett kontrakt till fightern och inte tvärtom. Vad tusan tror du egentligen?
Citera
2010-01-03, 01:57
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Nu är det ju organisationen som erbjuder ett kontrakt till fightern och inte tvärtom. Vad tusan tror du egentligen?
M1 är också en organisation som arrangerar fighter och således även lägger fram kontraktsförslag. UFC har tackat nej precis lika mycket som M1. Sluta vara så barnslig, måste man förklara allting för dig.
Citera
2010-01-03, 13:43
Medlem
Fedor är nu min favoritfighter. Kom igen Dana, sluta snåla och ge honom en bra deal ffs! Fedor verkar allmänt trevlig och cool. Bara där för att slåss, bryr sig inte om 6-packet och han tränar oldschool style. Han har coolaste entrancelåten också.
Citera
2010-01-03, 14:49
Medlem
!Durden!s avatar
Citat:
UFC tackade nej.

Va?
Alltså UFC är organisationen, Fedor är fightern. Att Fedor låter sig styras av M-1 är larvigt, eller så är det han som bestämmer det mesta själv inom M-1 och är rädd för att möta topp motstånd i slutet av sin karriär.
Senast han mötte ett topp motståndare var mot Arlovski som då inte var top 3. Det jag minns är att Arlovski förnedrade Fedor innan fedor fick in sig rejäla höger.
Fedor i en bur i UFC vill man se. Punkt.
Annars är han helt ointressant i mina ögon.
Citera
2010-01-03, 15:25
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av !Durden!
Va?
Alltså UFC är organisationen, Fedor är fightern. Att Fedor låter sig styras av M-1 är larvigt, eller så är det han som bestämmer det mesta själv inom M-1 och är rädd för att möta topp motstånd i slutet av sin karriär.
Senast han mötte ett topp motståndare var mot Arlovski som då inte var top 3. Det jag minns är att Arlovski förnedrade Fedor innan fedor fick in sig rejäla höger.
Fedor i en bur i UFC vill man se. Punkt.
Annars är han helt ointressant i mina ögon.
"Att Brock låter sig styras av UFC är larvigt..."

Han har kontrakt med M-1
Citera
2010-01-03, 15:30
Medlem
Pestens avatar
Folk snackar en massa dynga om att Fedor skulle vara "rädd" för att gå till UFC osv. Det är väl bara för de som vill möta Fedor att signa med Strikeforce då, eller är de rädda kanske? Samma logik. Kör klart UFC-kontrakten sen kan de möta den bäste HW.
Citera
2010-01-03, 17:18
Medlem
!Durden!s avatar
Citat:
"Att Brock låter sig styras av UFC är larvigt..."

Han har kontrakt med M-1

hahaha, vad är det för kontrakt då? Haha, det kanske inte är så att Fedor själv äger en del av M-1? Om du är ett Fedor fan ronaldo så ska du förfan sluta försvara fedors fegis-stil och vara för en ufc debut.
Han skämmer ut sig när han möter soppor som rogers...
Citera
2010-01-03, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av !Durden!
hahaha, vad är det för kontrakt då? Haha, det kanske inte är så att Fedor själv äger en del av M-1? Om du är ett Fedor fan ronaldo så ska du förfan sluta försvara fedors fegis-stil och vara för en ufc debut.
Han skämmer ut sig när han möter soppor som rogers...

Gå och lägg dig för helvete, vafan kan du!!!!
Citera
2010-01-03, 18:15
Medlem
Jethrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingan84
tyckte inte alls att han övertygade mot Brett Rogers, han verkade iaf mänsklig. Lesnar hade tagit det..

Lesnar hade blivit slaktad. Lesnar verkar ju bara kunna skada folk ordentligt med ground and pound och Fedor visar ännu en gång att det inte verkar hjälpa på honom (han är bra på att ta ut höfterna på motståndaren vilket gör ground and pound rätt dåligt samt han är bra på armbars i underläge).
Lesnar verkar ju desutom vara slagrädd och har dåligt sikte på nävarna (för att inte tala om sparkarna). Och storlek och styrka har ju besegrats förut.
Skulle dom mötas idag tror jag att Lesnar skulle åka på en armbar när han försöker sig på ground and pound om han inte får smaka näve innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in