2022-05-10, 19:50
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Fast jag t ex som har tröttnat på kvinnors våld mot män som är lika vanligt men mer accepterat njuter av att se psykfallet Amber Turd åka dit. Jag har blivit slagen, mordhotad, skjuten med elpistol och torterad av en flickvän. Jag fick fan skyddad identitet och flydde 30 mil bort och killen innan mig fick hon sina vänner att försöka mörda. Hon hotade även att hennes vänner skulle våldta min syster och döda min brorsa. Jag har tre vänner som blivit utsatta för psykiskt och fysisk terror av flickvänner och vet många män som bara tar det när tjejen står och skriker och slänger grejer på dem medan de står och tittar ner i marken och skäms över förnedringen. Det är slut på kvinnors hysteriska våld och psykiska manipulation. Aldrig mer. Aldrig igen.

Det är det vad det handlar.
Kvinnliga förövare är ett problem eftersom de brukar komma undan med det. Psykopati och kriminologi är inte ett kön.

Jag beklagar allt. Jag tillhör samma skara som dig men klarat mig från det fysiska. Hur fan pallade du stå ut?! Vilken mardröm!

Får jag rekommendera hashtaggen amberisanabuser. Sök på Instagram så kommer det upp massa bilder och videobevis. Till och med hennes utsagor om Johnny är saker hon själv har gjort och det är så människor med såna störningar jobbar.

En användare som heter exposingamberlheard.
https://instagram.com/exposingamberl...d=YmMyMTA2M2Y=

#metoo har blivit #mepoo. Njut!
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-10 kl. 20:24.
Citera
2022-05-10, 20:09
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, varningar utdelade. Det här är inte rätt tråd för att diskutera sina egna gamla relationer eller diagnoser.
Anser man att någon går OT så kan man RPa istället för att öka på mängden OT i tråden.
//mod
Citera
2022-05-10, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det är inte sant. Fake news.
Han är dessutom gitarrist. Amber ligger bakom allt.

#AmberIsAnAbuser motbevisar allt du säger.
Han erkände i rättegången.

Allt han säger är enligt er "sanningen". Varför skulle hans sida vara full av skit från henne om han är den som kladdar runt med blod som är en kroppsvätska. Om han är så jävla alkoholiserad och full av droger och uppträder väldigt avvikande. Vem sover på hans sida av sängen om inte han själv? Hur i helvete kunde han bli den som talar sanning? För att vissa saker kan han inte skylla henne för, när han kan gör han allt för det.

Sedan, återigen. Jag har aldrig sagt något om att jag inte tror att de hade en stormig relation från båda två. Men Johnny Depp må vara hur populär som helst. Han är fan inte frisk i huvudet för den sakens skull.
https://www.cbsnews.com/video/15-sho...amber-heard/#x

Delägaren till nattklubben försvinner innan rättegången. För en psykopat/narcissist kan det varit tillfredsställande att bara göra sig av med någon som gått emot honom och misstänkt han var i allmänhetens ögon för den otroliga "slump" av att någon som ska vittna mot honom försvinner, kan han ha gett bort klubbens andel för att träffa ryktet och anseendet.
https://www.cheatsheet.com/entertain...-missing.html/

Jag hittar inte de ord han sa som var särskilt kalla när River Phoenix dog men Johnny Depp som är narkoman tillbakavisar här att hans klubb var full av droger..Han anklagades även för att ha varit den som gav River Phoenix en dödlig Speedball och menades varit avundsjuk. Man ska minnas att River var stor, han var otroligt populär och nog i topp av fans gällande hela grabbligan. Mitt eget flickhjärta blev till och med knäckt.
En människa som är psykopatisk/narcisstisk kan mycket väl försöka göra något för att skada en stor konkurrent hur än folk sedan vänder på det. Jag minns att Johnny Depp även reagerade med någon spydig kommentar. Anklagad som han var kan det varit riktig skuld som han försökte tvätta bort genom att stänga klubben och även hålla det stängt på årsdagarna. Trots allt misstänkte många honom för att ha varit inblandad

https://allthatsinteresting.com/river-phoenix-death

Är det inte jättekonstigt att han lyckas få allvarliga slumpmässiga flertalet allvarliga " lögner" riktade mot sig. Eller natt han nu beviserligen gör vad som helst för att krossa någon som han inte kunnat kontrollera. För jag tror att det är där skon klämmer. Hon var inte som hans tidigare tjejer, kontrollerade av hans ekonomiska beteenden, charm och uppvaktning. Han är gammal, han har skador i hjärnan som gör honom mer impulsiv och mindre skicklig på att dölja vem han är efter åratal missbruk. Kroppen lägger av med åren. Och är det något han börjar bli så är det till åren.

En sak till. Han pratar ständigt om sitt "monster" och kallar det sedan för alkoholen vilket är en lögn.

Running with monster var en bok som handlar om droger och som skrev ungefär omkring tidpunkten River Phoenix dog av en överdos.

River Phoenix med andra ord, även om boken inte handlar om honom alls, Was running with monsters.

Tolka det...

https://www.amazon.com/Running-Monst.../dp/077043598X

https://www.businessinsider.com/rive...3-10?r=US&IR=T
Senast redigerad av Fibonaccy 2022-05-10 kl. 20:54.
Citera
2022-05-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Mm, problemet är att jag anser henne vara en dålig skådespelare men samtidigt på fullt allvar tror att hon varit med om något. Hon kanske är mytoman vad vet jag, men även de människorna kan råka illa ut.

Utöver det ska jag själv påbörja utredning för borderline även om jag har PTSD och ADHD för att jag inte fungerar i relationer. Ljuger gör jag då verkligen inte men som med exet hade jag absolut min del i relationen. Men hur illa jag själv än hanterar saker (relationer) särskilt med åren tar det inte bort det faktum att jag varit jävligt utsatt i mitt liv. Jag kanske inte ljuger ihop saker eller manipulerar utan är väldigt uppriktig, det innebär inte att det kan förekomma en borderline problematik i grunden, inte heller att den legitimerar vad jag upplevt. Tror snarare det är mina upplevelser som gjorde att jag inte fungerar. Så dra inte det med borderline. Världen är full av kvinnor n(och män) med diagnosen som verkligen har dåliga erfarenheter i bagaget. Jag har både chockats som helt oberörd gått iväg och varit "helt normal" efter särskilt jobbiga händelser. Det är faktiskt en sårbarhet just borderline har, att utveckla depersonal etc.

Den här videon visar en reaktion på att först se Johnny Depp innan hon kollar åt andra hållet mot advokaten och sedan vrider bort huvudet för att slippa se Johnny Depp och handen flyger upp spontant som om hon ska värja sig innan hon greppar flaskan och nervöst börjar skruva på den omedvetet.

https://youtu.be/ynRzkmrwBkYhttps://...be/ynRzkmrwBkY

Återigen, jag har aldrig sagt att jag tror på allt, hon är en usel skådespelare. Däremot kan jag absolut inte tro på att hon ljuger om allt. Klippet är ett skäl. Sedan knarkade de båda. Hon kan minnas fel dagar, blanda ihop saker, ha falska minnen om hon utsatts för så svår stress att hon inte riktigt minns vad som hände. Ja och hon kan vara lögnare. Men de människorna varvar som regel sanningen med lögner.
Se när Amber ska återberätta under ed: psykologer och experter på kroppsspråk säger alla och analyserar det som en inövad lögn och konfabulering. Det finns mycket spännande på Youtube om du har lust att se. Dr grande + Amber heard kan jag rekommendera.

Jag tror inte Depp har slagit eller gjort något speciellt dumt. Det finns ingenting som tyder på det.
Citera
2022-05-10, 21:04
Medlem
Citat:

Allt han säger är enligt er "sanningen". Varför skulle hans sida vara full av skit från henne om han är den som kladdar runt med blod som är en kroppsvätska. Om han är så jävla alkoholiserad och full av droger och uppträder väldigt avvikande. Vem sover på hans sida av sängen om inte han själv? Hur i helvete kunde han bli den som talar sanning? För att vissa saker kan han inte skylla henne för, när han kan gör han allt för det.

Sedan, återigen. Jag har aldrig sagt något om att jag inte tror att de hade en stormig relation från båda två. Men Johnny Depp må vara hur populär som helst. Han är fan inte frisk i huvudet för den sakens skull.

Delägaren till nattklubben försvinner innan rättegången. För en psykopat/narcissist kan det varit tillfredsställande att bara göra sig av med någon som gått emot honom och misstänkt han var i allmänhetens ögon för den otroliga "slump" av att någon som ska vittna mot honom försvinner, kan han ha gett bort klubbens andel för att träffa ryktet och anseendet.

Jag hittar inte de ord han sa som var särskilt kalla när River Phoenix dog men Johnny Depp som är narkoman tillbakavisar här att hans klubb var full av droger..Han anklagades även för att ha varit den som gav River Phoenix en dödlig Speedball och menades varit avundsjuk. Man ska minnas att River var stor, han var otroligt populär och nog i topp av fans gällande hela grabbligan. Mitt eget flickhjärta blev till och med knäckt.
En människa som är psykopatisk/narcisstisk kan mycket väl försöka göra något för att skada en stor konkurrent hur än folk sedan vänder på det. Jag minns att Johnny Depp även reagerade med någon spydig kommentar. Anklagad som han var kan det varit riktig skuld som han försökte tvätta bort genom att stänga klubben och även hålla det stängt på årsdagarna. Trots allt misstänkte många honom för att ha varit inblandad

Är det inte jättekonstigt att han lyckas få allvarliga slumpmässiga flertalet allvarliga " lögner" riktade mot sig. Eller natt han nu beviserligen gör vad som helst för att krossa någon som han inte kunnat kontrollera. För jag tror att det är där skon klämmer. Hon var inte som hans tidigare tjejer, kontrollerade av hans ekonomiska beteenden, charm och uppvaktning. Han är gammal, han har skador i hjärnan som gör honom mer impulsiv och mindre skicklig på att dölja vem han är efter åratal missbruk. Kroppen lägger av med åren. Och är det något han börjar bli så är det till åren.

En sak till. Han pratar ständigt om sitt "monster" och kallar det sedan för alkoholen vilket är en lögn.

Running with monster var en bok som handlar om droger och som skrev ungefär omkring tidpunkten River Phoenix dog av en överdos.

River Phoenix med andra ord, även om boken inte handlar om honom alls, Was running with monsters.

Tolka det...

Du har fel, vi har rätt i detta fall. Det handlar om en kvinna som är gravt psykisk sjuk, som har en vendetta mot Johnny för att han tillslut dumpade henne.
Fortfarande så är du inte insatt i fallet, du har som inget att komma med annat än spekulationer från ditt håll. Och jag tror inte det är många i denna tråd som tycker du verkar frisk, låt det betyda något.

Du tror han skar av sig sitt finger, jag har granskat såret och det ser verkligen inte ut som något man skär av själv med en kniv. Jag har kollat på Ambers alla bilder som "visar" ngn dag efter hon påstått hon blivit slagen 10 ggr med knuten näve i ansiktet. De bilderna stämmer inte överens med verkligheten.
Har tränat mma, brottning, jiu jutsu etc. Följt ufc hela mitt liv samt sett en hel del irl fighter i mitt liv. Amber heard är så verklighetsfrånväbda att hon inte fattar hur dumma hennes lögner låter "he hit me like 10 Times in the face, with a closed fist". Man får inte botox blåmärken av det..

Men du är ett hopplöst fall som slåss vid sidan av en störd kvinna. Känns jävligt roligt att veta hur metoo är uppenbar bullshit i vissa fall #kvinnorärlikadåligasommän
Citera
2022-05-10, 21:05
Medlem
Citat:

Tolka det...

Han skulle vittna i en rättegång där han krävdes på pengar av Depp och många andra. Han kände att spelet var slut, han hade förskingrat massa massa pengar och skulle in i fängelse:

"According to the Charley Project, investigators found that Fox’s pickup truck was missing, along with a .38-caliber revolver. He also left behind several thousand dollars in a bank account, and he had a teenage daughter. His pickup truck turned up a few weeks later, but Fox was never found. In 2004, Depp ended up giving his share of The Viper Room to Fox’s daughter, who sold it."

Så Depp gav liksom sin del till dottern för att vara snäll, men media skruvar till hela berättelsen till att Depp fått någon mördad.

Solklart självmord.

Du läser och tror på sensationsmedia. Det är omdömeslöst.

Gällande din eventuella borderline; har du problem med starka negativa känslor?
Citera
2022-05-10, 21:09
Bannlyst
Citat:
Vad fick Johnny Depp för diagnos?

https://www.standard.co.uk/news/uk/j...93596.html?amp

Vad är det för diagnos du tycker att han bör ha? Med tanke på att det är skrivet med ett läppstift och inte något blod det där?

Man får ändå ge henne lite cred för uppfinningsrikedom. "She loves naked Holes". Låter som att hon verkligen lyckats blanda in en liten smutsig del från varenda liten sjuk rape historia som hon själv suttit o haft..
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-10 kl. 21:15.
Citera
2022-05-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Vad är det för diagnos du tycker att han bör ha? Med tanke på att det är skrivet med ett läppstift och inte något blod det där?

Man får ändå ge henne lite cred för uppfinningsrikedom. "She loves naked Holes". Låter som att hon verkligen lyckats fantisera sig in i någon riktigt sjuk rape historia hon själv haft!
Hon fick ju Vissa av sina märken efter Elon musk varit förbi i penthouse. Jag tror amber gillar att bli strypt under sex likt många andra kvinnor haha.
Citera
2022-05-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Se när Amber ska återberätta under ed: psykologer och experter på kroppsspråk säger alla och analyserar det som en inövad lögn och konfabulering. Det finns mycket spännande på Youtube om du har lust att se. Dr grande + Amber heard kan jag rekommendera.

Jag tror inte Depp har slagit eller gjort något speciellt dumt. Det finns ingenting som tyder på det.
Återigen har jag aldrig påstått att jag inte anser att hon spelar dåligt. Det jag säger när att jag är övertygad om att han har gjort saker. Det syns dessutom hur aggressiv han blir i en video.
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Du har fel, vi har rätt i detta fall. Det handlar om en kvinna som är gravt psykisk sjuk, som har en vendetta mot Johnny för att han tillslut dumpade henne.
Fortfarande så är du inte insatt i fallet, du har som inget att komma med annat än spekulationer från ditt håll. Och jag tror inte det är många i denna tråd som tycker du verkar frisk, låt det betyda något.

Du tror han skar av sig sitt finger, jag har granskat såret och det ser verkligen inte ut som något man skär av själv med en kniv. Jag har kollat på Ambers alla bilder som "visar" ngn dag efter hon påstått hon blivit slagen 10 ggr med knuten näve i ansiktet. De bilderna stämmer inte överens med verkligheten.
Har tränat mma, brottning, jiu jutsu etc. Följt ufc hela mitt liv samt sett en hel del irl fighter i mitt liv. Amber heard är så verklighetsfrånväbda att hon inte fattar hur dumma hennes lögner låter "he hit me like 10 Times in the face, with a closed fist". Man får inte botox blåmärken av det..

Men du är ett hopplöst fall som slåss vid sidan av en störd kvinna. Känns jävligt roligt att veta hur metoo är uppenbar bullshit i vissa fall #kvinnorärlikadåligasommän
Han har erkänt sig tidigare själv orsakat skadan. Han säger i rätten att blodet hade torkat så han var tvungen att doppa fingret i färg för att kunna skriva. Det trasiga fingret med andra ord.

Oroa dig inte. Ni framstår knappast som särskilt intelligenta för mig eller friska för den delen heller. Det är dessutom sjukt att attackera en meningsmotståndare och kalla den galen.
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Han skulle vittna i en rättegång där han krävdes på pengar av Depp och många andra. Han kände att spelet var slut, han hade förskingrat massa massa pengar och skulle in i fängelse:

"According to the Charley Project, investigators found that Fox’s pickup truck was missing, along with a .38-caliber revolver. He also left behind several thousand dollars in a bank account, and he had a teenage daughter. His pickup truck turned up a few weeks later, but Fox was never found. In 2004, Depp ended up giving his share of The Viper Room to Fox’s daughter, who sold it."

Så Depp gav liksom sin del till dottern för att vara snäll, men media skruvar till hela berättelsen till att Depp fått någon mördad.

Solklart självmord.

Du läser och tror på sensationsmedia. Det är omdömeslöst.

Gällande din eventuella borderline; har du problem med starka negativa känslor?
Jag har bättre omdöme än många.
Nej. Jag har enbart svårt att hantera våldsamma, aggressiva och störda män i relationer. Utöver det separationsångest men inget problem med att lämna en relation trots det om killen inte varit utstuderat elak. Det finns inga svartvita saker osv.
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode

Man får ändå ge henne lite cred för uppfinningsrikedom. "She loves naked Holes". Låter som att hon verkligen lyckats blanda in en liten smutsig del från varenda liten sjuk rape historia som hon själv suttit o haft..
Det var han som skrev. Och står det just det... Och ni inte förstår sammanhanget... Han erkänner i klippet jag länkade, att det var han och säger att eftersom blodet på fingret brorkat var han tvungen att använda färg istället.

Ni är helt för mycket
Citera
2022-05-10, 21:30
Bannlyst
Citat:
Och ni inte förstår sammanhanget...

Du ser väl att vi redan förstår sammanhanget?

Säga vad man vill om Amber Turd. Men så jävla komplicerad har hon bevisat att hon inte är
Citera
2022-05-10, 21:30
Medlem
BallaKlavas avatar
Stämmer det att JDs ex bajsat i sängen? Såg en rubrik i förbifarten, men då jag inte längre läser AB/EXP pga depressions-påverkan, men vad säger FB-expertisen? Är det korvar i sängen eller är det clickbait?
Citera
2022-05-10, 21:33
Medlem
Citat:
Återigen har jag aldrig påstått att jag inte anser att hon spelar dåligt. Det jag säger när att jag är övertygad om att han har gjort saker. Det syns dessutom hur aggressiv han blir i en video.

Han har erkänt sig tidigare själv orsakat skadan. Han säger i rätten att blodet hade torkat så han var tvungen att doppa fingret i färg för att kunna skriva. Det trasiga fingret med andra ord.

Oroa dig inte. Ni framstår knappast som särskilt intelligenta för mig eller friska för den delen heller. Det är dessutom sjukt att attackera en meningsmotståndare och kalla den galen.

Jag har bättre omdöme än många.
Nej. Jag har enbart svårt att hantera våldsamma, aggressiva och störda män i relationer. Utöver det separationsångest men inget problem med att lämna en relation trots det om killen inte varit utstuderat elak. Det finns inga svartvita saker osv.

Det var han som skrev. Och står det just det... Och ni inte förstår sammanhanget... Han erkänner i klippet jag länkade, att det var han och säger att eftersom blodet på fingret brorkat var han tvungen att använda färg istället.

Ni är helt för mycket
Du har fel återigen. Klippet jag länkade dig tidigare, så hörs det hur dr klipper och nurse etc vill dölja det faktum att Amber gjort det, vilket hon själv sitter å fucking säger. Johnny ville bara skydda henne. Hur lågbegåvad är du egentligen? Du saknar ju för fan all vett i skallen. Du är ingen meningsmotståndare, du är en elak jävla idiot som försöker klämma dit ännu en oskyldig man. Fan du är så vidrig enligt mig, märks hur fakta resistant och störd du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in