Citat:
Ursprungligen postat av
Fibonaccy
Mm, problemet är att jag anser henne vara en dålig skådespelare men samtidigt på fullt allvar tror att hon varit med om något. Hon kanske är mytoman vad vet jag, men även de människorna kan råka illa ut.
Utöver det ska jag själv påbörja utredning för borderline även om jag har PTSD och ADHD för att jag inte fungerar i relationer. Ljuger gör jag då verkligen inte men som med exet hade jag absolut min del i relationen. Men hur illa jag själv än hanterar saker (relationer) särskilt med åren tar det inte bort det faktum att jag varit jävligt utsatt i mitt liv. Jag kanske inte ljuger ihop saker eller manipulerar utan är väldigt uppriktig, det innebär inte att det kan förekomma en borderline problematik i grunden, inte heller att den legitimerar vad jag upplevt. Tror snarare det är mina upplevelser som gjorde att jag inte fungerar. Så dra inte det med borderline. Världen är full av kvinnor n(och män) med diagnosen som verkligen har dåliga erfarenheter i bagaget. Jag har både chockats som helt oberörd gått iväg och varit "helt normal" efter särskilt jobbiga händelser. Det är faktiskt en sårbarhet just borderline har, att utveckla depersonal etc.
Den här videon visar en reaktion på att först se Johnny Depp innan hon kollar åt andra hållet mot advokaten och sedan vrider bort huvudet för att slippa se Johnny Depp och handen flyger upp spontant som om hon ska värja sig innan hon greppar flaskan och nervöst börjar skruva på den omedvetet.
https://youtu.be/ynRzkmrwBkYhttps://...be/ynRzkmrwBkY
Återigen, jag har aldrig sagt att jag tror på allt, hon är en usel skådespelare. Däremot kan jag absolut inte tro på att hon ljuger om allt. Klippet är ett skäl. Sedan knarkade de båda. Hon kan minnas fel dagar, blanda ihop saker, ha falska minnen om hon utsatts för så svår stress att hon inte riktigt minns vad som hände. Ja och hon kan vara lögnare. Men de människorna varvar som regel sanningen med lögner.
Jag har mött en tjej med borderline som är en släkting till min fars fru. Aldrig nästan pratat med henne etc, ändå kunde hon ringa till min tjejs kollegor för att få tag i min flickvän bara för att hon fått för sig att jag snackat skit om henne. Det har hänt flera ggr och jag har inte träffat flickan på 10 år.
Hon påstod att en kille våldtagit henne, bara för att under 3kant så knullad ekillen henne för lite och andra tjejen mer och blev därför arg då allt inte handlade om henne.
Amber ljuger solklart och blandar in saker som är sant, kanske att Johnny nämnt om hennes filmer och att det är små skitroller och att hon kan bättre. Sådana saker, jag tror inte att han ngnsin slagit henne han har tyvärr inte den viben, däremot Ambers vibe på alla de 20 tals klipp jag hört igenom, visar en kvinno som gaslightar, provocerar, vänder på saker Johnny säger mot honom hela tiden.
Som även inte ens en enda gång nämnt till honom att han slagit henne, även då han säger typ att han drar för att hon slår honom. Du tror inte att Amber som ändå sitter och provocerar och gaslightar medflit, hade sagt något till honom?
Det jag menar, hennes försvar har byggt upp allting på att han tog droger och drack och några sms han skickat till sinavänner, de har inget annat som stödjer hennes galna fantasier annars.
Det är därför jag blir irriterad på dig, du kan fan inte vara nöjd om det inte är så att Johnny är dålig, amber bra. Amber är fucking crazy och en elak jävla subba.