Citat:
Ursprungligen postat av
Fibonaccy
Återigen har jag aldrig påstått att jag inte anser att hon spelar dåligt. Det jag säger när att jag är övertygad om att han har gjort saker. Det syns dessutom hur aggressiv han blir i en video.
Han har erkänt sig tidigare själv orsakat skadan. Han säger i rätten att blodet hade torkat så han var tvungen att doppa fingret i färg för att kunna skriva. Det trasiga fingret med andra ord.
Oroa dig inte. Ni framstår knappast som särskilt intelligenta för mig eller friska för den delen heller. Det är dessutom sjukt att attackera en meningsmotståndare och kalla den galen.
Jag har bättre omdöme än många.
Nej. Jag har enbart svårt att hantera våldsamma, aggressiva och störda män i relationer. Utöver det separationsångest men inget problem med att lämna en relation trots det om killen inte varit utstuderat elak. Det finns inga svartvita saker osv.
Det var han som skrev. Och står det just det... Och ni inte förstår sammanhanget... Han erkänner i klippet jag länkade, att det var han och säger att eftersom blodet på fingret brorkat var han tvungen att använda färg istället.
Ni är helt för mycket

Det som är viktigt att veta är att det handlar inte om huruvida Depp gjort något specifikt. Johnny kan ha betett sig själv som ett svin.
Frågan här är om det Amber gjort är defamation: förtal.
Och hon är så väldigt rökt.
Det verkar som att det bara är kvinnor som kan mentalisera och identifiera sig själv med Amber som tar hennes sida.
Efter allt piss och skitsnack med metoo är det så att män inom business knappt kan ta hissen med en kvinna på jobbet så nu när Amber
"Nobody gonna believe you" Heard har gjort något riktigt vedervärdigt för att trycka dit och förstöra för Johnny för att hon blev dumpad. Då är det viktigt med rättvisa för hela världens män som systematiskt tas sida mot I alla rättegångar där man står mot kvinna.
Det är väldigt lite jämställdhet i världens rättssystem, men den här rättegången kan jämna ut det lite.
Du får bara lycka till med allt, jag lämnar diskussionen nu; fortsätt läsa och göra din analys efter sensationsmedia, se hur bra det går för dig.