2022-05-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Stämmer det att JDs ex bajsat i sängen? Såg en rubrik i förbifarten, men då jag inte längre läser AB/EXP pga depressions-påverkan, men vad säger FB-expertisen? Är det korvar i sängen eller är det clickbait?

Ja hon bajsade i hans säng och kallas nu därför för Amber Turd, vilket Amber-fanatikerna i sin tur försöker använda som försvar för henne genom att hävda att rättegången är en fars och nothing-to-see-here.
Citera
2022-05-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Hahaha! Men asså hon är ju knappast lika snygg nu som då hon var yngre. Jag tkr att hennes personlighet gör att hon ser 10ggr fulare ut också

Inte riktigt lika snygg nu, men ändå långt mer än tillräckligt snygg för att jag skall vilja simpa loss och beskydda henne. Även på bilder där hon gör arga miner eller fulgråter som media som vill smutskasta henne med, på dem är hon ändå supergullig.

Nu är det en rejält brant uppförsbacke eller rentav mount everest att försöka försvara någon som bajsar i ens säng om hon blir sur på en, kastar blomkrukor, flaskor och glas som projektilvapen, men nån måste försöka. Så snygg är hon. Fortfarande.
Citera
2022-05-10, 21:44
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Ja hon bajsade i hans säng och kallas nu därför för Amber Turd, vilket Amber-fanatikerna i sin tur försöker använda som försvar för henne genom att hävda att rättegången är en fars och nothing-to-see-here.

Verkar vara en riktigt skruvad dam som Depp har att göra med! Samtiditigt är det ju lite rätt åt Johnny Depp att det blir cirkus av detta när han trodde det var fritt fram att knulla 20 år yngre modell, men några korvar i sängen senare fick han äta upp sina ord.
Citera
2022-05-10, 21:47
Medlem
Citat:
Du har fel återigen. Klippet jag länkade dig tidigare, så hörs det hur dr klipper och nurse etc vill dölja det faktum att Amber gjort det, vilket hon själv sitter å fucking säger. Johnny ville bara skydda henne. Hur lågbegåvad är du egentligen? Du saknar ju för fan all vett i skallen. Du är ingen meningsmotståndare, du är en elak jävla idiot som försöker klämma dit ännu en oskyldig man. Fan du är så vidrig enligt mig, märks hur fakta resistant och störd du är.
Nej som jag sa, allt beror på hur hon säger det liksom att hon kan ha tagit på sig skulden utan att vara skyldig. Trots allt erkände han också att han gjort det själv

Jag minns väl att han kläckte ur sig något illa när River Phoenix dog. Jag har aldrig gillat honom eftersom han är en ful fisk. Förutom det har jag aldrig sagt att jag inte tror att båda varit kaotiska.

Så Johnny Depp anklagas för att ha våldtagit henne med flaska, o så var det väl något annat eller missuppfattade jag det som två händelser? Oavsett vad, han skrev She loves naked holes

Hon har uttryck som tyder på trauman. Det var det jag la märke till. Ni kanske inte ser för ni vet ingenting om traumatiserade människor. Men det är inte mitt problem.

Han är knappast en människa som är eller varit oskyldig genom livet. Han är ett jäkla dek som inte ens erkänner att han noddar, för att han noddar samtidigt som han säger att han gör det men bara var trött och att hon planterat en glass i hans hand. På riktigt 🤣
Killen är tydligt sjuk. Ingen frisk människa är så oberörd som han är och flinandes ständigt. Så säker på sig själv och utgången. En narcissistisk reaktion.
Citera
2022-05-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Nej som jag sa, allt beror på hur hon säger det liksom att hon kan ha tagit på sig skulden utan att vara skyldig. Trots allt erkände han också att han gjort det själv

Jag minns väl att han kläckte ur sig något illa när River Phoenix dog. Jag har aldrig gillat honom eftersom han är en ful fisk. Förutom det har jag aldrig sagt att jag inte tror att båda varit kaotiska.

Så Johnny Depp anklagas för att ha våldtagit henne med flaska, o så var det väl något annat eller missuppfattade jag det som två händelser? Oavsett vad, han skrev She loves naked holes

Hon har uttryck som tyder på trauman. Det var det jag la märke till. Ni kanske inte ser för ni vet ingenting om traumatiserade människor. Men det är inte mitt problem.

Han är knappast en människa som är eller varit oskyldig genom livet. Han är ett jäkla dek som inte ens erkänner att han noddar, för att han noddar samtidigt som han säger att han gör det men bara var trött och att hon planterat en glass i hans hand. På riktigt 🤣
Killen är tydligt sjuk. Ingen frisk människa är så oberörd som han är och flinandes ständigt. Så säker på sig själv och utgången. En narcissistisk reaktion.
Du har inte tänkt på att han kanske flinar åt vad hon säger för att hon sitter och ljuger din stolle? Man ser ju hur han blir förvånad om och om igen över det hon kläcker ur sig, och ibland flinar för det är helt absurt. Han kan inte en sse henne i ögonen, Medans hon blåstirrar och söker reaktioner från honom hela tiden. Jag har sett hela trial, jag har iakttagit de både i mååånga timmar nu.
Hon visar inte tecken på trauma, hon visar ouppriktig trauma gentemot fabrikerade historier, där hon beskriver allt annat än det som pågick. Konstiga jävla detaljer som ingen annan DA victim har kunnat se som genuint. Och jag har suttit och lyssnat då det ringer in folk som skakar och är ärrade av att Amber så uppenbart ljuger och de gör att de blir förbannade för att de ser att hon ljuger.

Därför tycker jag du är trög, du ser ju inte skillnad på skådespel och det som är äkta. Amber heard är långt ifrån äkta.
Citera
2022-05-10, 22:08
Medlem
Citat:
Du har inte tänkt på att han kanske flinar åt vad hon säger för att hon sitter och ljuger din stolle? Man ser ju hur han blir förvånad om och om igen över det hon kläcker ur sig, och ibland flinar för det är helt absurt. Han kan inte en sse henne i ögonen, Medans hon blåstirrar och söker reaktioner från honom hela tiden. Jag har sett hela trial, jag har iakttagit de både i mååånga timmar nu.
Hon visar inte tecken på trauma, hon visar ouppriktig trauma gentemot fabrikerade historier, där hon beskriver allt annat än det som pågick. Konstiga jävla detaljer som ingen annan DA victim har kunnat se som genuint. Och jag har suttit och lyssnat då det ringer in folk som skakar och är ärrade av att Amber så uppenbart ljuger och de gör att de blir förbannade för att de ser att hon ljuger.

Därför tycker jag du är trög, du ser ju inte skillnad på skådespel och det som är äkta. Amber heard är långt ifrån äkta.
Han bär för tusan regelbundet solglasögon.

Han är med största sannolikhet inblandad i min barndomsidols död. Tror intet gott om honom. Ränderna går sällan ur

Hur mycket än han stoltserar framför pressen o I storfilmer. Väldigt tydligtatt han är långt ifrån sin offentliga karaktär.
Citera
2022-05-10, 22:10
Medlem
Citat:

Han är med största sannolikhet inblandad i min barndomsidols död. Tror intet gott om honom. Ränderna går sällan ur

Hur mycket än han stoltserar framför pressen o I storfilmer. Väldigt tydligtatt han är långt ifrån sin offentliga karaktär.
Alltså han har tagit droger och supit. Men han verkar otroligt skön och snäll gentemot alla som arbetar för honom och människor han träffar. Dina personliga anekdoter är ju långt ifrån bekräftade att vara sanna, men ändå har du en vendetta mot karln?
Ajja det ger ju inte mer köt på benen i denna tråden till dina påståenden och din tro iaf.

Jag tror inte han har slagit henne, jag tro att han kan ha svurit ngn gång vilket händer i förhållanden. Vad det däremot finns bevis för, är hur Amber absolut inte är rädd för karln och provocerar bråk och aldrig ger sig. Hur hon gång på gång på gång på gång säger till honom att han alltid drar så fort det blir bråk, att han inte är man nog för han han sticker. Hur han aldrig kommer få bättre än henne etc.
Du pratar bara ur nattmössan med noll kunskap om detta och påstår en massa skit om mig och andra som följer detta med intresse.
Jag har sett Johnnys vittnemål 2ggr, Ambers typ 3, och sedan några andra bara för att jag har lite att se på och jag blir jävligt glad att en man får upprättelse trots att media och metoorörelsen är emot honom. Känns så jävla bra att få se den feministiska rörelsen återigen göra bort sig.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-10 kl. 22:15.
Citera
2022-05-10, 22:12
Medlem
Citat:
Återigen har jag aldrig påstått att jag inte anser att hon spelar dåligt. Det jag säger när att jag är övertygad om att han har gjort saker. Det syns dessutom hur aggressiv han blir i en video.

Han har erkänt sig tidigare själv orsakat skadan. Han säger i rätten att blodet hade torkat så han var tvungen att doppa fingret i färg för att kunna skriva. Det trasiga fingret med andra ord.

Oroa dig inte. Ni framstår knappast som särskilt intelligenta för mig eller friska för den delen heller. Det är dessutom sjukt att attackera en meningsmotståndare och kalla den galen.

Jag har bättre omdöme än många.
Nej. Jag har enbart svårt att hantera våldsamma, aggressiva och störda män i relationer. Utöver det separationsångest men inget problem med att lämna en relation trots det om killen inte varit utstuderat elak. Det finns inga svartvita saker osv.

Det var han som skrev. Och står det just det... Och ni inte förstår sammanhanget... Han erkänner i klippet jag länkade, att det var han och säger att eftersom blodet på fingret brorkat var han tvungen att använda färg istället.

Ni är helt för mycket
Det som är viktigt att veta är att det handlar inte om huruvida Depp gjort något specifikt. Johnny kan ha betett sig själv som ett svin.

Frågan här är om det Amber gjort är defamation: förtal.

Och hon är så väldigt rökt.

Det verkar som att det bara är kvinnor som kan mentalisera och identifiera sig själv med Amber som tar hennes sida.

Efter allt piss och skitsnack med metoo är det så att män inom business knappt kan ta hissen med en kvinna på jobbet så nu när Amber
"Nobody gonna believe you" Heard har gjort något riktigt vedervärdigt för att trycka dit och förstöra för Johnny för att hon blev dumpad. Då är det viktigt med rättvisa för hela världens män som systematiskt tas sida mot I alla rättegångar där man står mot kvinna.

Det är väldigt lite jämställdhet i världens rättssystem, men den här rättegången kan jämna ut det lite.

Du får bara lycka till med allt, jag lämnar diskussionen nu; fortsätt läsa och göra din analys efter sensationsmedia, se hur bra det går för dig.
Citera
2022-05-10, 22:14
Medlem
Citat:

Du kan inte göra en balanserad bedömning 🤣
Du hade redan bestämt dig långt innan du började veta något om sakförhållanden. Det spelar ingen roll vad Amber än gjort för du har alltid varit färdigbestämd med dina åsikter 🤣👍
Citera
2022-05-10, 22:27
Medlem
Magnus Sundholm påstår i en artikel på aftonbladet att supporten för Depp online och smutskastningen av Amber till viss del kommer från bottar? När jag läste det så tyckte jag det kändes som han bara drog det totalt ur luften.

1. Vad baserar han det påståendet på?
2. Varför är Aftonbladet och har från dag ett varit pro-Amber?
Citera
2022-05-10, 22:27
Medlem
Citat:

Fibonaccy,

Har följt det ni skrivit i tråden ikväll. Det fetade i dit inlägg gjorde mig lite nyfiken. Skrev Johnny så? Var, när?

Tacksam för svar!

Mvh.
Citera
2022-05-10, 22:31
Bannlyst
Citat:

Jaha? Vad är det solglasögon bevis på för något, mer än att han börjar bli o gammal?

Dessutom är det skönt som fan o ha glasögon på för folk som är introvert. Då det inte lika många intryck från allt och alla som man måste sitta och ha överseende med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in