Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-26, 07:09
Medlem
JD visar sitt riktigt fula och narcissistiska tryne i rättegången (ja, jag följer den live). Bde han och hans vittnen ljuger tills filmer, ljudupptagningar och sms bevisar motsatsen. Ett riktigt pack från Kentucky. Tycka vad man vill om AH men JD behöver förlora. Tyvärr har mediedrevet pågått länge och oundvikligen påverkat juryn precis som 99,9 % av den del av jordens befolkning som ens känner till honom. Vi får se, men jag förlorar min sista gnutta förtroende för det amerikanska rättsväsendet om hon ska betala honom närmare en halv miljard svenska kronor för att ha gått ut med att hon blivit slagen. Som att det skulle påverka hans karriär överhuvudtaget. Han är dagar sen till filminspelningar och knarkar allt han kommer över. Ni vet att det framkom under gårdagen att han i sms erkänt att han högg av sitt eget finger. Det finns ljudupptagning från när AH bönar och ber honom att inte skära sig själv. Hans vittnen som inte har sett några märken på AH har ljugit i många andra delar under ed och är minst sagt inte trovärdiga. De har aldrig ens sett honom full Detta är bara en bråkdel av som framkommit. Skärp er ”Team Johnny”-sar.
Citera
2022-04-26, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
JD visar sitt riktigt fula och narcissistiska tryne i rättegången (ja, jag följer den live). Bde han och hans vittnen ljuger tills filmer, ljudupptagningar och sms bevisar motsatsen. Ett riktigt pack från Kentucky. Tycka vad man vill om AH men JD behöver förlora. Tyvärr har mediedrevet pågått länge och oundvikligen påverkat juryn precis som 99,9 % av den del av jordens befolkning som ens känner till honom. Vi får se, men jag förlorar min sista gnutta förtroende för det amerikanska rättsväsendet om hon ska betala honom närmare en halv miljard svenska kronor för att ha gått ut med att hon blivit slagen. Som att det skulle påverka hans karriär överhuvudtaget. Han är dagar sen till filminspelningar och knarkar allt han kommer över. Ni vet att det framkom under gårdagen att han i sms erkänt att han högg av sitt eget finger. Det finns ljudupptagning från när AH bönar och ber honom att inte skära sig själv. Hans vittnen som inte har sett några märken på AH har ljugit i många andra delar under ed och är minst sagt inte trovärdiga. De har aldrig ens sett honom full Detta är bara en bråkdel av som framkommit. Skärp er ”Team Johnny”-sar.
Nu har jag inte sett några längre tagningar från rättegången men allt som verkar läggas ut på sociala medier e till fördel för JD.
Citera
2022-04-26, 10:02
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Nu har jag inte sett några längre tagningar från rättegången men allt som verkar läggas ut på sociala medier e till fördel för JD.

Rullgardajna trollar bara.
Citera
2022-04-26, 10:19
Medlem
Warmanes avatar
Knäpptyst från svensk media om detta, som tidigare framställt AH som en stark kvinna som befriat sig från sin makes förtryck.
Citera
2022-04-26, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Knäpptyst från svensk media om detta, som tidigare framställt AH som en stark kvinna som befriat sig från sin makes förtryck.
Pinsamt att dom låser sej tidigt för ena könet.
Citera
2022-04-26, 11:57
Medlem
ppp333s avatar
Kan inte låta bli att följa dramat, det är ett sånt skolexempel på narcissistisk/borderline psykisk misshandel. Även män kan brytas ner i "abusive relationships". Hennes hämnd att gå till media var en borderlinisk narcissistisk reaktion på att bli lämnad. Han ville ur.
Här ett klipp på Amber när hon återställer sitt lidande ansiktsuttryck på en bråkdel av en sekund när hon råkade garva till och glömde sig.
https://m.youtube.com/watch?v=Y0Uj1RA7Cgk
Citera
2022-04-26, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj

Det som läggs ut, ja. Det är mycket, mycket vinklat.
Citera
2022-04-26, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Rullgardajna trollar bara.

Eller så kollar du ikapp hela rättegången 👍🏿
Citera
2022-04-26, 12:32
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Eller så kollar du ikapp hela rättegången 👍🏿

Jag följer den live varje dag. Kan inte VÄNTA tills Turd tar båset. Och Franko. Och Musk förhoppningsvis.
Citera
2022-04-26, 13:50
Medlem
sb1231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det är ju det där med kvinnor; alltid så synd om de. Och oskyldiga..
Depp borde vinna detta. Gud så skönt det hade varit!

Tycker de e hemskt hur man inte kan tro på allting när de e ombytta roller. Ingen tar de på lika stort allvar att detta e en kille nu som är ett victim o att de e en kvinna som e en abuser, finns så himla mycket bevis mot henne. Han måste verkligen vinna detta
Citera
2022-04-26, 16:10
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane

Det är vänstermedie i ett nötskal.
Citera
2022-04-26, 16:15
Medlem
sb1231s avatar
Citat:

Hur e Johnny en narcissist? Finns ju så himla mycket bevis som visar hur oskyldig han är. Den som e narcissisten e ju Amber. Allt du skrev va helt jävla cp. Har du inte sett va de e för jävla advokater hon har? Dom e ju lika cp som amber.

Johnny Depp skiter i om han vinner eller förlorar han har själv sagt att sålänge han får berätta sin historia så fler män vågar stå upp för sig själva när dom oxå blir utsatta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in