2022-05-18, 16:51
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Hon skriver:
"Klipp där Johnny Depp får domarna att skratta sprids i raketfart på Tiktok och rättegången livesänds på Youtube"

Domarna? Finns det flera? 😂

Otroligt, jag var tvungen att skicka iväg ett mail till henne...vänsterkärringen 🤮

Vilken normalbegåvad person som följer och tittar lite på rättegången kan se och ta in fakta att Amber ljuger som en mytoman, Sen tror jag inte Mr Depp alla gånger har varit guds bästa barn. Men för våra feministiska vänsterfittor så är bevis tydligen ingen som räknas, utan alltid vad det kvinnliga könet påstår eller säger som räknas.
Citera
2022-05-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det inspelade videoförhöret med kvinnan äntligen färdigvisat och nu en kvarts paus.

Haha, det är inte färdigt, de har bara kommit halvvägs i videon

Och kanalen jag följer tolkade något de sa som att det var minst en till video med utfrågning av samma person efter det.

Det är en tortyr-dag idag.
Citera
2022-05-18, 17:09
Medlem
Men tappa inte bort vad rättegången handlar om! JD har stämt AH för förtal. JD är inte åtalad för att ha misshandlat AH. Hon skrev en artikel om att hon varit utsatt för misshandel i nära relation. Hon namngav inte JD men det var uppenbart att det var honom det handlade om. Ska man behöva betala en halv miljard för att man går ut med att man utsatts för misshandel? Folk verkar tro att JD är åtalad för misshandel men rättegången handlar inte om det.
Citera
2022-05-18, 17:22
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Men tappa inte bort vad rättegången handlar om! JD har stämt AH för förtal. JD är inte åtalad för att ha misshandlat AH. Hon skrev en artikel om att hon varit utsatt för misshandel i nära relation. Hon namngav inte JD men det var uppenbart att det var honom det handlade om. Ska man behöva betala en halv miljard för att man går ut med att man utsatts för misshandel? Folk verkar tro att JD är åtalad för misshandel men rättegången handlar inte om det.

Johnny Depp och alla nyktert tänkande är medvetna om att det är i stort sett omöjligt för Johnny att vinna själva rättegången.

Det Johnny, och numera bland annat jag, vill uppnå med detta är att hans namn blir rentvått och att så många som möjligt får insikt i att Amber Heard är en svårt störd människa som man måste akta sig som fan för.
Citera
2022-05-18, 17:23
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Haha, det är inte färdigt, de har bara kommit halvvägs i videon

Och kanalen jag följer tolkade något de sa som att det var minst en till video med utfrågning av samma person efter det.

Det är en tortyr-dag idag.

Herregud det här är en mardrömsdag – jag pallar inte mer av videokvinnan.
Citera
2022-05-18, 17:26
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Som jag skrev tidigare: Hon påstår att han i samband med våldtäkten i Australien slog henne i ansiktet fler gånger än hon kan minnas med en hand full av stora metallringar och allt vi har är en bild som hon tog på ett blåmärke på armen och stora delar av vad som ser ut som ett oskadat ansikte.

Hon tog bilden av blåmärket med just syftet att dokumentera skadan. Och ÄNDÅ tar hon inte en bild på ansiktet där hon påstår sig ha fått en massa slag. Vad säger det dig? Mig säger det, inte minst adderat med övriga omständigheter jag redogjort för annorstädes, att hon hittat på våldtäkten.

Är fotot på Heard i badrummet med blåmärke på armen taget efter händelsen i Australien?

https://mobile.twitter.com/nickwalli...53420979761153

Jag hade för mig att det är taget vid ett annat tillfälle, men jag hittar ingen källa på det.

Ditt och andras argument är att Heard beskriver skador som inte dokumenterats och att den dokumentation som finns inte matchar hennes beskrivning. Det må så vara, men vad bilderna visar ser ut som sådant som uppstår när man blir omilt behandlad av en snabb person. Jag anser det därför inte på något sätt osannolikt att Depp orsakat dem.
Citera
2022-05-18, 17:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Hon skriver:
"Klipp där Johnny Depp får domarna att skratta sprids i raketfart på Tiktok och rättegången livesänds på Youtube"

Domarna? Finns det flera? 😂

Otroligt, jag var tvungen att skicka iväg ett mail till henne...vänsterkärringen 🤮

You and me both.. Vidrig läsning.
Citera
2022-05-18, 17:41
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Jag försöker förstå syftet med uppspelningen av ett förhör med en kvinna som tidigare var vän med Amber, om jag fattar det rätt.

Hon pratar bland annat om ett tillfälle vid en lägereld när Johnny blev högljutt svartsjuk mot en kvinna (tror jag) när han såg henne sitta intill Amber. Ingenting hände annat än att Johnny och Amber gick från platsen tillsammans.

Hon pratar även om att Johnny plötsligt kunde switcha från trevlig till något mörkare men just när man tror att hon ska ge en beskrivning av vad hon egentligen menar och komma med fler exempel blir hon bara tyst och har inget mer att säga, och man går vidare till nästa fråga.

Om du följt rättegången måste du väl veta vilka Heards vittnen är och vad syftet med att kalla dem som vittnen är? Mycket i den här rättegången är ju redan avhandlat en gång och vi vet på ett ungefär vad vittnena kommer att uppge.

Io Tillett Wright kände ju både Depp och Heard och han -transmannen -gillade Depp och beskrev honom mycket positivt när han var nykter och mycket mörk och besvärlig när han inte var det.

Annars kanske det var något av de andra vittnena du menade, men visst vet du vad de heter?
Citera
2022-05-18, 17:42
Medlem
Feministstimmet och manshatarna tycks gå bananas i sina försök att försvara sin medsyster Heard. "Även ett offer kan bajsa i Johnny Depps säng". Jag har inte följt med det här fallet men det hela verkar rätt absurt. Heard har alltså t.ex. skrivit att hon blivit misshandlad av Depp men det finns inga bevis eller dokumenterade skador för att något sådant skett?

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...-folkdomstolen
Citera
2022-05-18, 17:44
Medlem
Citat:
Herregud det här är en mardrömsdag – jag pallar inte mer av videokvinnan.

Nu kommer nästa video. De försöker tråka ihjäl både oss och juryn... så vi tappar intresset. Hang in there.
Citera
2022-05-18, 17:46
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Nu kommer nästa video. De försöker tråka ihjäl både oss och juryn... så vi tappar intresset. Hang in there.

Nu överläggning framme hos domaren. Vad som helst som bryter av mot videokvinnans tristess-förhör välkomnas.

Edit: Nu är det nån kille i videoförhör! Joshua, exmake till Rocky (videokvinnan).

Han är iallafall mer livlig än Rocky. Eller nja…

Tydliggörande: Av en ren slump pratade jag om en Rocky tidigare i tråden men då syftade jag på den fiktive boxaren.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-18 kl. 18:08.
Citera
2022-05-18, 17:56
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Om du följt rättegången måste du väl veta vilka Heards vittnen är och vad syftet med att kalla dem som vittnen är? Mycket i den här rättegången är ju redan avhandlat en gång och vi vet på ett ungefär vad vittnena kommer att uppge.

Io Tillett Wright kände ju både Depp och Heard och han -transmannen -gillade Depp och beskrev honom mycket positivt när han var nykter och mycket mörk och besvärlig när han inte var det.

Annars kanske det var något av de andra vittnena du menade, men visst vet du vad de heter?

Jag pratar om Rocky.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-18 kl. 17:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in