2022-05-10, 17:38
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Kroppsspråk fungerar inte så. Hon har säkert gjort saker och känner sig trängd men Johnny Depp uppträder som en psykopat.
Det är precis så kroppspråk fungerar och analyser av kroppspråk/gester och minspel används flitigt vid bland annat polisförhör.

Bara det att du så enkelt utmålar Depp som psykopat baserat på vad du ser i rätten, är ju bevis nog för att du inte vet vad du talar om. För att diagnostisera en psykopat krävs mer än så.
Citera
2022-05-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Amber Heard ser ovanligt bra ut.
Amber Heard har fått hela sitt liv serverat på silverfat med silversked i munnen.
Vi män har en inbyggd instinkt att skydda kvinnor, därav uttrycket "white knight".

https://www.youtube.com/watch?v=ip8GAeM309Y

Depp har redan dömts till 7mille (dollar) i skiljemålet, pengar som Amber påstod skulle gå till donationer men där bara en liten del gavs bort, hon behöll två tredjedelar eller vad det var.

https://deadline.com/2022/04/johnny-...lu-1235012179/

Inte konstigt alls att han uppträder hånfullt när Amber och hennes team gör bort sig och liknande, han har betalat ett högt pris för den tid dessa var gifta, och han betalar fortfarande i form av uteblivna arbeten med Hollywood.

Jag som svamlar i detta inlägg är man.
Ja hon ser väldigt bra ut, jag har aldrig sagt något annat men att hon ser mycket bättre ut än mig och många andra är absolut inte själv för att jag inte tänker finna det sannolikt att hon ska kunna varit utsatt för sexbrott. Tyvärr, även om jag själv aldrig upplevt något liknande finns det många andra kvinnor som har återberättelse om övergrepp med föremål.

Ni män kanske hatar henne för att hon är ouppnåelig för er men inte en rik man som Johnny Depp. För om hon var så jäkla hemsk, borde han inte upptäckt det innan de gifte sig? Eller kan det vara som så att han är hemsk själv och hon bara var en prydnad, något man kan köpa? Förtjänar inte vackra kvinnor att älskas för mer än deras yttre och förtjänar de inte respektfullheten att inte utsättas för övergrepp.

Hon har inte valt att se bättre ut än andra. Många sådana är något odrägliga för att män och kvinnor skämmer bort dem som prinsessor när de är små men som vuxna vill samma män och kvinnor tillintetgöra dem eftersom de hotar deras sagovärld genom att inte vara så perfekta och oklanderliga som barnböckernas felfria Disney prinsessor.
Citera
2022-05-10, 17:41
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Kroppsspråk fungerar inte så. Hon har säkert gjort saker och känner sig trängd men Johnny Depp uppträder som en psykopat.

Bratpack tillhörde inte han dem? Var det inte han som hade en nattklubb i närheten av där River Phoenix dog och som ryckte på axlarna och sa ungefär; skit händer

?

Hon har ticks. Hon blundar för att hon inte vill se saker eller få dem återuppspelade. Till skillnad från Johnny Depp är hon under stark stress. Han är mycket självsäker på ett viss som väldigt dåliga människor brukar kunna vara. Det blir geggamoja i huvudet när man bearbetar trauman och att hon plötsligt bryter och pratar om annat är ett undvikande beteende vanligt vid PTSD. Kanske den "enda" allvarliga händelsen men att hon inte kan gå vidare kan bero på att hon kan bli hysterisk, börja gråta, skrika, skratta. Det är den gamla delen av hjärnan som går igång. Övergrepp gör att det är svårt att se i ögonen eftersom främre delen av hjärnan som processar sociala och avancerat tänkande i det kognitiva maskineriet slås av. Det är sannolikt därför hon kastar sig undan, primitiva känslor kanske så illa som Flashbacks. Jag vet inte. Men även när hon pratade om sin pappa reagerade hon likadant. Hon kan ha haft en barndom med obehagliga sekvenser som förklarar en del av hennes egna beteenden.

Jag tror inte att hon är helt sanningsenlig om allt men jag tror att hon har trauman och det tror jag inte för en sekund att Johnny Depp har.

Du har helt fel. AH är ett jävla psykfall. Jag har mkt god erfarenhet av folk med hennes diagnoser och hon är garanterat ett riktigt dåligt ägg.
Citera
2022-05-10, 17:44
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
. För om hon var så jäkla hemsk, borde han inte upptäckt det innan de gifte sig?
.

Detta. Hon är manipulativ. En manipulativ bitch. Såna personer som hon är experter på att lura folk, spela underbara och älskvärda på alla vis. Det är knappast något ovanligt fenomen.
Citera
2022-05-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Har du ens hört de ljudklipp som finns där hon erkänner att hon ofta är våldsam och att Johnny bara sticker "som han alltid gör" - hennes ord.
Du snackar skit för du har uppenbart ingen kunskap i detta, sen blir du blåst av en dålig skådespelerska som absolut inte uppförde sig på det sättet du påstår.
Kul att se hur du stödjer en störd kvinnas rätt att bete sig våldsamt mot sin man och sedan utpressa denna på pengar. Ganska äckligt av dig.
Jag har inte sett allt nej. Inte har jag påstått att hon inte spelar teater ibland men jag har sett hennes reaktion av att försöka prata om att våldtas av en flaska och kollade mer än lyssnade. Jag missade biten om rädsla för att den skulle vara en av de trasiga.

Jag tycker faktiskt att du, misogyna män och fula kvinnor är ganska äckliga i sådana här fall.
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Det är precis så kroppspråk fungerar och analyser av kroppspråk/gester och minspel används flitigt vid bland annat polisförhör.

Bara det att du så enkelt utmålar Depp som psykopat baserat på vad du ser i rätten, är ju bevis nog för att du inte vet vad du talar om. För att diagnostisera en psykopat krävs mer än så.
De är bevisade inte tillförlitliga då det finns andra omständigheter där människor kan använda gester och ögon osv. Att undvika ögonkontakt däremot vid hot har med hjärnans uppbyggnad att göra vilket är orsaken till att autistiska personer och människor som utsatts för trauman och övergrepp gör detsamma precis som ilska, ångest, panik etc kommer från samma områden.
Citera
2022-05-10, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Detta. Hon är manipulativ. En manipulativ bitch. Såna personer som hon är experter på att lura folk, spela underbara och älskvärda på alla vis. Det är knappast något ovanligt fenomen.
Nej för det är inte Johnny Depp. Han uppträder för fan som uppslagsbok inför hur de talar i rätten. Gå och lyssna någon gång. En hel del rättegångqr är öppna för allmänheten
Citera
2022-05-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Du har helt fel. AH är ett jävla psykfall. Jag har mkt god erfarenhet av folk med hennes diagnoser och hon är garanterat ett riktigt dåligt ägg.
Även om så är, ska hon inte utsättas för våld och sexuellt våld
Citera
2022-05-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ja hon ser väldigt bra ut, jag har aldrig sagt något annat men att hon ser mycket bättre ut än mig och många andra är absolut inte själv för att jag inte tänker finna det sannolikt att hon ska kunna varit utsatt för sexbrott. Tyvärr, även om jag själv aldrig upplevt något liknande finns det många andra kvinnor som har återberättelse om övergrepp med föremål.

Ni män kanske hatar henne för att hon är ouppnåelig för er men inte en rik man som Johnny Depp. För om hon var så jäkla hemsk, borde han inte upptäckt det innan de gifte sig? Eller kan det vara som så att han är hemsk själv och hon bara var en prydnad, något man kan köpa? Förtjänar inte vackra kvinnor att älskas för mer än deras yttre och förtjänar de inte respektfullheten att inte utsättas för övergrepp.

Hon har inte valt att se bättre ut än andra. Många sådana är något odrägliga för att män och kvinnor skämmer bort dem som prinsessor när de är små men som vuxna vill samma män och kvinnor tillintetgöra dem eftersom de hotar deras sagovärld genom att inte vara så perfekta och oklanderliga som barnböckernas felfria Disney prinsessor.
Återigen, finns ljudklipp. Men en tondöv kvinna som du klarar inte av riktiga bevis då du tror att ni alltid är offer.
Finns i ett klipp där Johnny nämner att han trodde det skulle bli bättre efter de gifte sig, i ett samtal mellan de två, att hon skulle bli lugnare och inte dampa varje chans hon får.
Men du verkar bara vara en typisk metoo-tjej som inte kan hantera att en tjej som Amber är en borderline psykopat.
Citera
2022-05-10, 17:49
Medlem
Citat:
Jag har inte sett allt nej. Inte har jag påstått att hon inte spelar teater ibland men jag har sett hennes reaktion av att försöka prata om att våldtas av en flaska och kollade mer än lyssnade. Jag missade biten om rädsla för att den skulle vara en av de trasiga.

Jag tycker faktiskt att du, misogyna män och fula kvinnor är ganska äckliga i sådana här fall.

De är bevisade inte tillförlitliga då det finns andra omständigheter där människor kan använda gester och ögon osv. Att undvika ögonkontakt däremot vid hot har med hjärnans uppbyggnad att göra vilket är orsaken till att autistiska personer och människor som utsatts för trauman och övergrepp gör detsamma precis som ilska, ångest, panik etc kommer från samma områden.
Det med flaskan har inte hänt din vidriga feminist. Snacka om blåögd och trög.
Citera
2022-05-10, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie

Jag har mycket breda kunskaper om psykologi. Jag tror däremot inte du har det som leker FBI men är för blåst att se att ett par solglasögon kan vara exakt det skälet till att någon annan döljer sina ögon.
Citera
2022-05-10, 17:50
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Nej för det är inte Johnny Depp. Han uppträder för fan som uppslagsbok inför hur de talar i rätten. Gå och lyssna någon gång. En hel del rättegångqr är öppna för allmänheten
Jag har god insyn i hur det fungerar med folk med hennes diagnoser. Det har helt uppenbart inte du.
Citera
2022-05-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det med flaskan har inte hänt din vidriga feminist. Snacka om blåögd och trög.
Dra åt helvete jävla kvinnohatare som dömer situationer där du själv inte närvarade. Fy fan för sådana som dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in