Citat:
Ursprungligen postat av
Ekronwo
Har du ens hört de ljudklipp som finns där hon erkänner att hon ofta är våldsam och att Johnny bara sticker "som han alltid gör" - hennes ord.
Du snackar skit för du har uppenbart ingen kunskap i detta, sen blir du blåst av en dålig skådespelerska som absolut inte uppförde sig på det sättet du påstår.
Kul att se hur du stödjer en störd kvinnas rätt att bete sig våldsamt mot sin man och sedan utpressa denna på pengar. Ganska äckligt av dig.
Jag har inte sett allt nej. Inte har jag påstått att hon inte spelar teater ibland men jag har sett hennes reaktion av att försöka prata om att våldtas av en flaska och kollade mer än lyssnade. Jag missade biten om rädsla för att den skulle vara en av de trasiga.
Jag tycker faktiskt att du, misogyna män och fula kvinnor är ganska äckliga i sådana här fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Det är precis så kroppspråk fungerar och analyser av kroppspråk/gester och minspel används flitigt vid bland annat polisförhör.
Bara det att du så enkelt utmålar Depp som psykopat baserat på vad du ser i rätten, är ju bevis nog för att du inte vet vad du talar om. För att diagnostisera en psykopat krävs mer än så.
De är bevisade inte tillförlitliga då det finns andra omständigheter där människor kan använda gester och ögon osv. Att undvika ögonkontakt däremot vid hot har med hjärnans uppbyggnad att göra vilket är orsaken till att autistiska personer och människor som utsatts för trauman och övergrepp gör detsamma precis som ilska, ångest, panik etc kommer från samma områden.