2022-05-10, 12:40
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
”Men existerar det en enda människa som är så galen att man är villig att bli en av jordens mest hatade personer – för en säck med pengar, eller evigt kändisskap?
Svaret på den frågan är med allra största sannolikhet: nej.”

Herregud vad trög hon är... Hon fattar inte att Amber Turd har en diagnos så hon klarar inte ens av att tänka så långt.. Hon utgår från att hon ska klara av att manipulera.

Kul att se att hon fullkomligt hatar allt som Johnny Depp är.

Det intressanta är ju att ljudklippen talar för att Amber Heard förväntade sig något annat; att ingen skulle tro att Depp, en man, kan ha varit den misshandlade partnern.

Just ljudklippen blev ju hennes fall.

I början fick ju hon en uppsving i karriären pga dessa anklagelser, inklusive avtal med L´Oreal och att bli en offentlig talesperson för kvinnomisshandel i otaliga organisationer och tidningar.
Citera
2022-05-10, 13:20
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag skulle inte våga diagnosticera Amber.

Hon ser extremt bra ut. Verkligen extremt bra ut, tom för att vara Hollywood dit de vackraste från hela världen flyttar.
Den tjejen var inte bara snyggast i high-school. Hon var snyggast inom 10 high-schools.

Jag kan inte föreställa mig en människa som fått allt mer serverat. Det är klart att det påverkar din personlighet. Alla blir dock inte häxor. Ofta blir de mer tillbakadragna.

Vi män har tyvärr en inbyggd instinkt att skydda kvinnor. Den bara ökar ju bättre kvinnan ser ut.
Citera
2022-05-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset

Hon ser extremt bra ut. Verkligen extremt bra ut, tom för att vara Hollywood dit de vackraste från hela världen flyttar.
Den tjejen var inte bara snyggast i high-school. Hon var snyggast inom 10 high-schools.

Jag kan inte föreställa mig en människa som fått allt mer serverat. Det är klart att det påverkar din personlighet. Alla blir dock inte häxor. Ofta blir de mer tillbakadragna.

Vi män har tyvärr en inbyggd instinkt att skydda kvinnor. Den bara ökar ju bättre kvinnan ser ut.
Nej så är det inte.

Men de är nog två i den relationen. Problemet är det att det är jävligt tydligt att Johnny Depp har grava missbruksproblem och det hon berättar är typiskt för misshandlande män. Finansiellt beroende av honom. Hon har tics och blundar och kastar bort huvudet för att byta ämne helt osv. Han har helt klart angripit henne. Människor med liknande yttre drag dras till varandra. Han sitter och bortförklarar alla tydliga tecken på missbruk då han är överbevisad. Sitter och flinar, iskall och oberörd övertygad om att han kommer vinna. Precis som en narcissist skulle. Lugn och sansad. Sedan så ser man honom le mänskligt först när han pratar om uppvaktning han ville för att göra henne lycklig och samtidigt ser man henne svara genom att försöka hålla tillbaka ett leende. Det enda genuina jag sett av det jag kollat på som han släppt igenom och på hennes respons var det just så. Men förövrigt ler han mest kallt och man bör notera att han som man gör en annan sak som enbart ämnar att dölja dels känslor och reaktioner från "publiken" men även kanske dölja att han är påverkad-solglasögon med mörkade glas. Han uppträder inte normalt alls i rätten medan hon gör det mestadels och ibland försöker spela.

Hon spelar ibland, absolut. Men narcissister väljer ofta partners som får dem att se bra ut.

Och är det något Johnny Depp är bra på, är det att minnas sina repliker och/eller improvisera trovärdigt. Man kanske ska hålla det i minnet.
Citera
2022-05-10, 13:36
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Nej så är det inte.

Men de är nog två i den relationen. Problemet är det att det är jävligt tydligt att Johnny Depp har grava missbruksproblem och det hon berättar är typiskt för misshandlande män. Finansiellt beroende av honom. Hon har tics och blundar och kastar bort huvudet för att byta ämne helt osv. Han har helt klart angripit henne. Människor med liknande yttre drag dras till varandra. Han sitter och bortförklarar alla tydliga tecken på missbruk då han är överbevisad. Sitter och flinar, iskall och oberörd övertygad om att han kommer vinna. Precis som en narcissist skulle. Lugn och sansad. Sedan så ser man honom le mänskligt först när han pratar om uppvaktning han ville för att göra henne lycklig och samtidigt ser man henne svara genom att försöka hålla tillbaka ett leende. Det enda genuina jag sett av det jag kollat på som han släppt igenom och på hennes respons var det just så. Men förövrigt ler han mest kallt och man bör notera att han som man gör en annan sak som enbart ämnar att dölja dels känslor och reaktioner från "publiken" men även kanske dölja att han är påverkad-solglasögon med mörkade glas. Han uppträder inte normalt alls i rätten medan hon gör det mestadels och ibland försöker spela.

Hon spelar ibland, absolut. Men narcissister väljer ofta partners som får dem att se bra ut.

Och är det något Johnny Depp är bra på, är det att minnas sina repliker och/eller improvisera trovärdigt. Man kanske ska hålla det i minnet.
Vad är inte så i det jag skrev? Du skriver " så är det inte" sedan börjar du svamla om allt möjligt annat.

Amber Heard ser inte ovanligt bra ut? (vilket jag påstod).
AMber Heard har inte fått allt serverat? (vilket jag hävdade)
Vi män har inte en inbyggd instinkt att skydda kvinnor vilket ökar ju bättre man ser ut? (vilket jag hävdade).
Vad är det som inte är så?

Depp har till min förvåning haft svårt att svara på enkla raka frågor det lilla jag sett. Han verkar inte heller förstå vad som är relevant när han svarar utan brer ut sig.
Senast redigerad av TheGretaReset 2022-05-10 kl. 13:40.
Citera
2022-05-10, 13:44
Medlem
Citat:
Vad är inte så i det jag skrev? Du skriver " så är det inte" sedan börjar du svamla om allt möjligt annat.

Amber Heard ser inte ovanligt bra ut? (vilket jag påstod).
AMber Heard har inte fått allt serverat? (vilket jag hävdade)
Vi män har inte en inbyggd instinkt att skydda kvinnor vilket ökar ju bättre man ser ut? (vilket jag hävdade).
Vad är det som inte är så?

Depp har till min förvåning haft svårt att svara på enkla raka frågor det lilla jag sett. Han verkar inte heller förstå vad som är relevant när han svarar utan brer ut sig.
Svammel... Låt mig gissa... Du är man va?
Citera
2022-05-10, 13:57
Medlem
Citat:
Nej så är det inte.

Finns så mycket bevis på hennes lögner, sen finns det 2miljoner hål i hennes historia också. Men jag gissar att du vet oerhört lite om detta fall och de ljudklipp/bekännelser som kommer som på räls nu på youtube?

Du är precis det du anklagar andra för, att bara för att Johnny hade ett missbruk så gör det honom per automatik till en hustrumisshandlare, jag tror du har oerhört fel i det påståendet.
Citera
2022-05-10, 14:05
Medlem
Citat:
Svammel... Låt mig gissa... Du är man va?

Amber Heard ser ovanligt bra ut.
Amber Heard har fått hela sitt liv serverat på silverfat med silversked i munnen.
Vi män har en inbyggd instinkt att skydda kvinnor, därav uttrycket "white knight".

Citat:
Amber Heard transformation From 1 to 32 Years old
https://www.youtube.com/watch?v=ip8GAeM309Y

Depp har redan dömts till 7mille (dollar) i skiljemålet, pengar som Amber påstod skulle gå till donationer men där bara en liten del gavs bort, hon behöll två tredjedelar eller vad det var.
Citat:
Heard had said she would donate $7 million from her divorce settlement with Depp to charity, split between the ACLU and Children's Hospital of Los Angeles. But in Depp's $50 million defamation claim against Heard, his attorneys have been trying to show that Heard has not followed through on the pledge to the ACLU.
Citat:
the organization has so far received $1.3 million
https://deadline.com/2022/04/johnny-...lu-1235012179/

Inte konstigt alls att han uppträder hånfullt när Amber och hennes team gör bort sig och liknande, han har betalat ett högt pris för den tid dessa var gifta, och han betalar fortfarande i form av uteblivna arbeten med Hollywood.

Jag som svamlar i detta inlägg är man.
Citera
2022-05-10, 14:24
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:

Nu tog du allt i så att tarmarna låg över hela golvet.
Citera
2022-05-10, 14:36
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Nej så är det inte.

Att Depp har problem med missbruk är ju inte direkt okänt. Det är något som följt honom genom hela hans karriär och det kan knappast ha undgått någon med tanke på allt skvallerpress har skrivit genom åren.

Jag uppfattar det som att Depp är trött på att älta det, speciellt inför hela världen på det här sättet. Det kan nog vem som helst förstå.

Sedan uppfattar människor tydligen kroppsspråk olika. Du uppfattar AH:s svajiga blick, kastande med huvudet som ett tecken på Depps skuld. Jag uppfattar det tvärtom.

Det var någon annan i tråden som tidigare skrev att det är en stor skillnad på AH:s kroppsspråk när de diskuterar saker som Depp anklagar henne för att ha gjort. Då vågar hon knappt lyfta blicken från bordet, skruvar obekvämt på sig, klarar inte av att släppa pennan, tar konstant djupa andetag och rodnar lite om kinderna. För mig är det de främsta tecknen på att en människa ljuger och har svårt att hålla sig neutral i kroppspråket för att dölja sina lögner.
Citera
2022-05-10, 17:00
Medlem
Är det inte väldigt få vänner till JD och AH som vittnar eller har jag missat dem?
Musk och Franco som avsagt sig, skulle/ska inte Paul Bettany vittna eller missförstod jag kanske det..
Inga eller få karaktärsvittnen?
Citera
2022-05-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Att Depp har problem med missbruk är ju inte direkt okänt. Det är något som följt honom genom hela hans karriär och det kan knappast ha undgått någon med tanke på allt skvallerpress har skrivit genom åren.

Jag uppfattar det som att Depp är trött på att älta det, speciellt inför hela världen på det här sättet. Det kan nog vem som helst förstå.

Sedan uppfattar människor tydligen kroppsspråk olika. Du uppfattar AH:s svajiga blick, kastande med huvudet som ett tecken på Depps skuld. Jag uppfattar det tvärtom.

Det var någon annan i tråden som tidigare skrev att det är en stor skillnad på AH:s kroppsspråk när de diskuterar saker som Depp anklagar henne för att ha gjort. Då vågar hon knappt lyfta blicken från bordet, skruvar obekvämt på sig, klarar inte av att släppa pennan, tar konstant djupa andetag och rodnar lite om kinderna. För mig är det de främsta tecknen på att en människa ljuger och har svårt att hålla sig neutral i kroppspråket för att dölja sina lögner.
Kroppsspråk fungerar inte så. Hon har säkert gjort saker och känner sig trängd men Johnny Depp uppträder som en psykopat.

Bratpack tillhörde inte han dem? Var det inte han som hade en nattklubb i närheten av där River Phoenix dog och som ryckte på axlarna och sa ungefär; skit händer

?

Hon har ticks. Hon blundar för att hon inte vill se saker eller få dem återuppspelade. Till skillnad från Johnny Depp är hon under stark stress. Han är mycket självsäker på ett viss som väldigt dåliga människor brukar kunna vara. Det blir geggamoja i huvudet när man bearbetar trauman och att hon plötsligt bryter och pratar om annat är ett undvikande beteende vanligt vid PTSD. Kanske den "enda" allvarliga händelsen men att hon inte kan gå vidare kan bero på att hon kan bli hysterisk, börja gråta, skrika, skratta. Det är den gamla delen av hjärnan som går igång. Övergrepp gör att det är svårt att se i ögonen eftersom främre delen av hjärnan som processar sociala och avancerat tänkande i det kognitiva maskineriet slås av. Det är sannolikt därför hon kastar sig undan, primitiva känslor kanske så illa som Flashbacks. Jag vet inte. Men även när hon pratade om sin pappa reagerade hon likadant. Hon kan ha haft en barndom med obehagliga sekvenser som förklarar en del av hennes egna beteenden.

Jag tror inte att hon är helt sanningsenlig om allt men jag tror att hon har trauman och det tror jag inte för en sekund att Johnny Depp har.
Citera
2022-05-10, 17:36
Medlem
Citat:
Kroppsspråk fungerar inte så. Hon har säkert gjort saker och känner sig trängd men Johnny Depp uppträder som en psykopat.

Bratpack tillhörde inte han dem? Var det inte han som hade en nattklubb i närheten av där River Phoenix dog och som ryckte på axlarna och sa ungefär; skit händer

?

Hon har ticks. Hon blundar för att hon inte vill se saker eller få dem återuppspelade. Till skillnad från Johnny Depp är hon under stark stress. Han är mycket självsäker på ett viss som väldigt dåliga människor brukar kunna vara. Det blir geggamoja i huvudet när man bearbetar trauman och att hon plötsligt bryter och pratar om annat är ett undvikande beteende vanligt vid PTSD. Kanske den "enda" allvarliga händelsen men att hon inte kan gå vidare kan bero på att hon kan bli hysterisk, börja gråta, skrika, skratta. Det är den gamla delen av hjärnan som går igång. Övergrepp gör att det är svårt att se i ögonen eftersom främre delen av hjärnan som processar sociala och avancerat tänkande i det kognitiva maskineriet slås av. Det är sannolikt därför hon kastar sig undan, primitiva känslor kanske så illa som Flashbacks. Jag vet inte. Men även när hon pratade om sin pappa reagerade hon likadant. Hon kan ha haft en barndom med obehagliga sekvenser som förklarar en del av hennes egna beteenden.

Jag tror inte att hon är helt sanningsenlig om allt men jag tror att hon har trauman och det tror jag inte för en sekund att Johnny Depp har.
Har du ens hört de ljudklipp som finns där hon erkänner att hon ofta är våldsam och att Johnny bara sticker "som han alltid gör" - hennes ord.
Du snackar skit för du har uppenbart ingen kunskap i detta, sen blir du blåst av en dålig skådespelerska som absolut inte uppförde sig på det sättet du påstår.
Kul att se hur du stödjer en störd kvinnas rätt att bete sig våldsamt mot sin man och sedan utpressa denna på pengar. Ganska äckligt av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in