Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Jag tror att hon är så pass störd att hon inte riktigt förstår att hon ljuger själv. Hon känner sig så
drabbad att hon anser sig ha rätt till sina känslomässiga referat av olika händelser. Vad som faktiskt hände är inte viktigt. Hon minns det lika lite som du minns vad du åt till middag en tisdag för ett år sedan. Hon minns bara
hur hon kände, hur drabbad hon var. Nu byggs en historia på det. Många blir lurade här; det finns ju en viss grad av genuint känslouttryck.
Merparten av media kommer att jacka in i #MeToo/PK och då är kvinnan alltid offret. Jag hoppas ändå att det här fallet kan bli en vändpunkt. Där det börjar bli allmänt accepterat inom "PK" att
kvinnliga individer också kan vara
jävligt elaka och problematiska.
Även om jag håller med dig så tror jag säkert hon haft det svårt. De har levt i en mkt ohälsosam knark-symbios tillsammans och det har urartat fullständigt, hon har säkert inte Depps höga toleransnivå. Och så kommer nävarna fram (Ambers) i vin/kokaindimmorna.
Men jag kan absolut förstå hopplösheten.
"Inte bra. Min kärlek är en knarkare och nu har han "gjort" mig till en." Typ.
Tänker på läkarens ord till henne efter att hon slicat Depps finger med en flaska.
-How do you manage?
Att hennes berättelser är väldigt mycket ljug och uppförstorat betvivlar jag inte alls. Men säkert har hon varit med om saker man kan kalla "soul-crushing".