2022-05-10, 17:50
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Även om så är, ska hon inte utsättas för våld och sexuellt våld
Givetvis inte. Vilken tur då för henne att hon inte har blivit utsatt för det, utan att det bara är något hon hittar på😇
Citera
2022-05-10, 17:53
Medlem
Jag tänker att om Amber förlorar hela spektaklet så kommer Johnny vara en stor man.....sådan som han är.....och hjälpa henne ekonomiskt! Hon kommer ju skrika och gapa och se det OCKSÅ som ett övergrepp....men så småningom inser hon att pengar BEHÖVS för hennes karriär är körd i botten. INGEN filmskapare vill ha en tokstolla i produktionen.
Citera
2022-05-10, 17:53
Medlem
Citat:
Dra åt helvete jävla kvinnohatare som dömer situationer där du själv inte närvarade. Fy fan för sådana som dig
Det finns fucking bevis på att dagen efter var amber helt oskadd Medans Johnny hade fått sitt finger kapat av henne. Man hör henne sitta och säga hur ledsen hon är för att hon skadat honom och att det inte var med flit.
Typiskt iq-befriade justice warriors som dig att inte besitta någon fakta men en massa åsikter.

Dr klipper är där på plats och en nurse, ingen ser några skador på henne. Hon dansade balett typ ngn dag efteråt och ställde upp i en talkshow helt utan skador och han ska tydligen slagit henne flera ggr i ansiktet med knuten näve, hon har tydligen skurit upp fötterna på glas, han har enligt henne slagit hennes skalle i en vägg/bardisk.
Hur jävla fucking dum är du som tror på det? Hon hade sett ut som ett monster om det var fallet. Men fortsätt du hata män bara för att det är hippt i dina äckliga kretsar.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-10 kl. 17:58.
Citera
2022-05-10, 17:54
Medlem
Gerrard89s avatar
Kul hur media försöker få det till att det mest är bottar som är kritiska till Heard. De kan inte hantera att det är folket mot media i opinionen.
Citera
2022-05-10, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Jag har god insyn i hur det fungerar med folk med hennes diagnoser. Det har helt uppenbart inte du.
Jag har erfarenheter av män som är aggressivs och de slår bredvid huvudet. De slår sönder saker bredvid ditt huvud. Det är hot när de inte ger en knytnäve i ansiktet.
Det är en normal reaktion när en smäll kommer oväntat att stanna upp och fråga eller konstatera att de slagit en.

https://vm.tiktok.com/ZML7CCAr3/?k=1
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Givetvis inte. Vilken tur då för henne att hon inte har blivit utsatt för det, utan att det bara är något hon hittar på😇
Jag ser att hon spelar ibland. Men är underläppen hennes normala mimik? Annars så kan det vara ett försök att hålla tillbaka gråt. Underläppen börjar ofta darra när någon är upprörd. Det är åtminstone intressant att veta

Förövrigt ser hon ut som jag själv och många andra när vi återberättar saker hur mycket människor som inte upplevt våld anser attman bara är ett riktigt offer om man uppträder som en gråtande, bräcklig sagoälva.
Citera
2022-05-10, 18:06
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Jag har erfarenheter av män som är aggressivs och de slår bredvid huvudet. De slår sönder saker bredvid ditt huvud. Det är hot när de inte ger en knytnäve i ansiktet.
Det är en normal reaktion när en smäll kommer oväntat att stanna upp och fråga eller konstatera att de slagit en.

Jag ser att hon spelar ibland. Men är underläppen hennes normala mimik? Annars så kan det vara ett försök att hålla tillbaka gråt. Underläppen börjar ofta darra när någon är upprörd. Det är åtminstone intressant att veta

Förövrigt ser hon ut som jag själv och många andra när vi återberättar saker hur mycket människor som inte upplevt våld anser attman bara är ett riktigt offer om man uppträder som en gråtande, bräcklig sagoälva.

Hon är störd. Det syns tydligt i kroppsspråk och mimik. Hur många människor kan förresten storgråta i flera minuter utan att EN ENDA TÅR tränger fram?
Citera
2022-05-10, 18:08
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Men det är ju för hela friden precis det sistnämnda som Amber Heard gör allt för att utstråla, men misslyckas kapitalt eftersom hon är en för dålig skådespelare.
Citera
2022-05-10, 18:10
Medlem
Citat:

Du har rätt i hur offer kan bete sig, men Amber hörd är inte ett offer, hon är en förövare som inte är frisk i skallen och som gjorde allt hon kunde, under sitt vittnesmål, för att få sådana som dig att stå på hennes sida.
Citera
2022-05-10, 18:13
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Jag har mycket breda kunskaper om psykologi. Jag tror däremot inte du har det som leker FBI men är för blåst att se att ett par solglasögon kan vara exakt det skälet till att någon annan döljer sina ögon.
Nej, jag är långt ifrån att vara någon expert och leker heller inte FBI. Du har ett ganska lågt sätt att föra en diskussion när andra inte håller med dig.

Jag själv har bara haft psykologi som ett stort intresse under lång tid, bland annat beteendevetenskap då jag under en period gick i tankar på att utbilda mig till kriminolog. Så lite basala kunskaper har jag i ämnet.

Det är dock inte mycket som behövs för att syna dig som en lögnare. För det första, hur enkelt du slänger ur dig att en människa är psykopat, för det andra, att du måste påpeka dina kunskaper i ämnet i hopp om att andra ska lägga ner diskussionen.

Att skryta med sina kunskaper på det viset har motsatt effekt, det trodde jag du borde känna till med all din erfarenhet.
Citera
2022-05-10, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det finns fucking bevis på att dagen efter var amber helt oskadd Medans Johnny hade fått sitt finger kapat av henne. Man hör henne sitta och säga hur ledsen hon är för att hon skadat honom och att det inte var med flit.
Typiskt iq-befriade justice warriors som dig att inte besitta någon fakta men en massa åsikter.

Dr klipper är där på plats och en nurse, ingen ser några skador på henne. Hon dansade balett typ ngn dag efteråt och ställde upp i en talkshow helt utan skador och han ska tydligen slagit henne flera ggr i ansiktet med knuten näve, hon har tydligen skurit upp fötterna på glas, han har enligt henne slagit hennes skalle i en vägg/bardisk.
Hur jävla fucking dum är du som tror på det? Hon hade sett ut som ett monster om det var fallet. Men fortsätt du hata män bara för att det är hippt i dina äckliga kretsar.
Han sa efteråt att det var han själv.

Man ser saker i hennes ansikte när hon återkallar minnet som ni säger är lögner när hon pratar om olika saker i vad jag antar är ett vardagsrum. Det var tydligen hennes farmors begravning hon såg sin pappa gråta på, man ser på hennes ögon att hon försöker hålla något påträngande borta

https://vm.tiktok.com/ZML7CX5tp/?k=1

https://vm.tiktok.com/ZML7CaH81/?k=1

Inte som att man inte ser att allt inte ser äkta ut. Men om allt skulle vara lögner, hade hon varit psykopat.
Jag tror på henne. Jag tror att något mycket obehagligt hänt.
Citera
2022-05-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Nej, jag är långt ifrån att vara någon expert och leker heller inte FBI. Du har ett ganska lågt sätt att föra en diskussion när andra inte håller med dig.

Jag själv har bara haft psykologi som ett stort intresse under lång tid, bland annat beteendevetenskap då jag under en period gick i tankar på att utbilda mig till kriminolog. Så lite basala kunskaper har jag i ämnet.

Det är dock inte mycket som behövs för att syna dig som en lögnare. För det första, hur enkelt du slänger ur dig att en människa är psykopat, för det andra, att du måste påpeka dina kunskaper i ämnet i hopp om att andra ska lägga ner diskussionen.

Att skryta med sina kunskaper på det viset har motsatt effekt, det trodde jag du borde känna till med all din erfarenhet.
Så nu är jag en lögnare också, oj vad förvånad jag blir Jag är bland de mest ärliga människor du kan möta. Faktum är att jag till och med diagnostiserats med autism pga att jag är så ofrånkomligt brutalt uppriktig.

Du behöver inte citera mig igen.
Citera
2022-05-10, 18:22
Medlem
Citat:
Han sa efteråt att det var han själv.

Man ser saker i hennes ansikte när hon återkallar minnet som ni säger är lögner när hon pratar om olika saker i vad jag antar är ett vardagsrum. Det var tydligen hennes farmors begravning hon såg sin pappa gråta på, man ser på hennes ögon att hon försöker hålla något påträngande borta

https://vm.tiktok.com/ZML7CX5tp/?k=1

https://vm.tiktok.com/ZML7CaH81/?k=1

Inte som att man inte ser att allt inte ser äkta ut. Men om allt skulle vara lögner, hade hon varit psykopat.
Jag tror på henne. Jag tror att något mycket obehagligt hänt.
Hon är borderline, hon har vänt på allting. Det hon gjort mot Johnny påstår hon att han gjort mot henne. Sen lägger hon till smaskiga detaljer om allt möjligt som har med DA att göra för att låta trovärdig.
Till och med hennes syster säger att Amber är våldsam, hon har blivit fängslad för att ha slagits med sin exflickvän. Hon har ett record av folk hon betett sig som en jävla skit emot.
https://m.youtube.com/watch?v=JtqUUYtTBa4&t=60s
Det där är dagen efter den skallade våldtäkten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in