2022-04-21, 10:14
Medlem
JustZlatans avatar
Är hon inte väldigt lik Annika Strandhäll?

https://www.youtube.com/watch?v=ep57Nj9eWmU
Citera
2022-04-21, 14:33
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Är hon inte väldigt lik Annika Strandhäll?

https://www.youtube.com/watch?v=ep57Nj9eWmU

Oh my god... Verkligen inte. Vilken komplimang till Strandhäll. Såg glimtar av rättegången nu på CNN, konstaterade vilken ruskigt vacker ex-fru han hade, Johnny. Jag har inte följt hans liv alls. Hon är bland det vackraste jag sett. Annika Strandhäll.... Hahahaha Skrattar ihjäl mej. Är Morgan J lik Johnny Depp tycker du kanske också. Ungefär likvärdig jämförelse i mina ögon. Hahahaha
Citera
2022-04-21, 16:38
Medlem
carminaburanas avatar
satan, nästintill omöjligt att lyssna på Depp, han drar ut på saker, konstpauser varannan sekund, rabblar på om saker han inte blir frågad om... jag sätter det på x1.5 hastighet, då blir det nåt så nära normalt.
Citera
2022-04-21, 16:40
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
"Hon har ett behov av våld", säger Depp som hävdar att det alltid var Heard som tog till våld.

https://svenska.yle.fi/a/7-10015635

Ja, han menar att hon måste bli fysisk med folk.
Citera
2022-04-21, 17:21
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Oh my god... Verkligen inte. Vilken komplimang till Strandhäll. Såg glimtar av rättegången nu på CNN, konstaterade vilken ruskigt vacker ex-fru han hade, Johnny. Jag har inte följt hans liv alls. Hon är bland det vackraste jag sett. Annika Strandhäll.... Hahahaha Skrattar ihjäl mej. Är Morgan J lik Johnny Depp tycker du kanske också. Ungefär likvärdig jämförelse i mina ögon. Hahahaha

Det var inte meningen att det skulle vara en komplimang och hon är inte ett dugg vacker om du frågar mig. Dessutom verkar hon vara en psykkärring precis som Strandhäll.
Citera
2022-04-21, 18:25
Medlem
JustZlatans avatar
Undrar om inte Depp ångrar att han stämt Amber. Den här dagen har inte varit rolig för honom. Mycket smuts kommer upp.
Citera
2022-04-21, 21:35
Medlem
cerns avatar
Det är videos varenda dag som ploppar upp i det här fallet.

När tar den här jävla rättegången slut? Kör de hela månaden ut eller vad händer?

Helt absurt ju! Vem vinner nu då? Känns ju nästan fejkat och teater allting.
Citera
2022-04-21, 22:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
satan, nästintill omöjligt att lyssna på Depp, han drar ut på saker, konstpauser varannan sekund, rabblar på om saker han inte blir frågad om... jag sätter det på x1.5 hastighet, då blir det nåt så nära normalt.

Han måste tänka extremt noga vad han säger. Han pratar ju sådär långsamt normalt men här måste han verkligen analysera varenda ord för säger han fel kommer häxans advokat att använda dom mot han.
Citera
2022-04-21, 23:04
Medlem
JustZlatans avatar
Hur mycket har hon inspelat egentligen? Hon verkar spela in dolt hela tiden.
Citera
2022-04-21, 23:26
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern

När tar den här jävla rättegången slut? Kör de hela månaden ut eller vad händer?

tror det är två veckor?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han måste tänka extremt noga vad han säger. Han pratar ju sådär långsamt normalt men här måste han verkligen analysera varenda ord för säger han fel kommer häxans advokat att använda dom mot han.

Ja de används ju redan emot honom från tidigare inspelningar... Hennes advokater är inte trevliga, Depps verkar mjäkiga i jämförelse. Fan vad jag hoppas att Musk blir kallad. Franco är kallad. Det kanske ärmer på bettet när det är deras tur att gå emot Turd.

Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hur mycket har hon inspelat egentligen? Hon verkar spela in dolt hela tiden.

Det gjorde ju dock Depp med, så båda lika illa?
Citera
2022-04-22, 00:54
Medlem
De som påstår att Depp och hans kompis skrev de där sms:en efter att äktenskapet hade surnat borde ha i åtanke att sms:en skrev 2013, dvs ett år innan de gifte sig. De där sms:en om att dränka henne och elda upp liket är hur Depp betedde sig mot Heard när han var lycklig med henne och ville gifta sig med henne. Han måste vara ett monster när han mår dåligt.
Citera
2022-04-22, 01:02
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
tror det är två veckor?

Ja de används ju redan emot honom från tidigare inspelningar... Hennes advokater är inte trevliga, Depps verkar mjäkiga i jämförelse. Fan vad jag hoppas att Musk blir kallad. Franco är kallad. Det kanske ärmer på bettet när det är deras tur att gå emot Turd.

Det gjorde ju dock Depp med, så båda lika illa?

Sex veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in