Citat:
Ursprungligen postat av
Ekronwo
Säger bara +1 till allt det där.
Är fascinerande egentligen hur någon kan sitta som Amber och ljuga på det sättet hon gör. Även då det finns bevis för att hennes historia är bullshit. Ska bli spännande att se hur detta utvecklas. Förstår ju att troligtvis kommer inte JD att vinna, inte AH heller för den delen
Men det är sorgligt hur media beteer sig tycker jag, de väljer att okritiskt satsa på Amber utan att ens någonsin vara objektiva i sin rapportering. Jag har fan asvky för msm alltså.
Jag tror att hon är så pass störd att hon inte riktigt förstår att hon ljuger själv. Hon känner sig så
drabbad att hon anser sig ha rätt till sina känslomässiga referat av olika händelser. Vad som faktiskt hände är inte viktigt. Hon minns det lika lite som du minns vad du åt till middag en tisdag för ett år sedan. Hon minns bara
hur hon kände, hur drabbad hon var. Nu byggs en historia på det. Många blir lurade här; det finns ju en viss grad av genuint känslouttryck.
Merparten av media kommer att jacka in i #MeToo/PK och då är kvinnan alltid offret. Jag hoppas ändå att det här fallet kan bli en vändpunkt. Där det börjar bli allmänt accepterat inom "PK" att
kvinnliga individer också kan vara
jävligt elaka och problematiska.