2022-05-05, 16:50
Medlem
LeCastles avatar
Kollar på rättegången. Det här är gratislektioner i kvinnlig psykopati.

Skiftar ständigt olika ansiktsuttryck, gör hastiga och rörliga blickar. Går hon på crack?
Inte ens skådespeleri kan dölja det faktum att skökan lider av en personlighetsstörning.

Objection!

Ändring:
De frågar vad JD hade sagt vid ett visst tillfälle och hon berättar historia om vad han tycker om James Franco.

Sen repeterar domaren det fetade och då beskriver hon vad han kände.

Hissen går inte hela vägen upp. Fenomenalt!
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-05 kl. 17:10.
Citera
2022-05-05, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Jag sa tidigare att jag inte skulle skriva mer till dig, men jag kan göra ett undantag då jag helt enkelt tycker synd om dig.

Psykisk misshandel är vanligt i ett förhållande där båda eller ena parten är missbrukare. Jag kan självklart inte veta om JD har ägnat sig åt det, men om han skulle vara en så tung missbrukare som många vill få det att låta, så är det inte omöjligt att det kan ha förekommit.

Hela den här soppan är nästan byggd på "ord står mot ord" och det är ju lika med noll. Ändå har det gått så här långt och Amber har enligt mig inte kunnat leverera minsta bevis för att JD har slagit henne. De hade inte ens behövt sitta där i rätten. Det enda JD ska dömas för, är att han var så dum som drog det hela till rättegång från första början, för han visste uppenbarligen inte hur störd Amber verkligen var och hur långt hon var kapabel att gå.

Jag kan också tycka synd om JD som trots alla gånger han kom på henne med att filma och spela in honom, ändå valde att stanna hos henne. Det måste bero på att han helt enkelt inte tänkte som en normal människa gör pågrund av alla droger.

En normalt fungerande människa gör slut på direkten då den ena plötsligt börjar filma och spela in den andra.
När JD drog henne till rätten så visste han redan hur störd hon var. Han försöker i första hand återupprätta sitt namn.
Alla normala människor som tittar på rättegången inser att AH är en fullblodspsykopat som bara varit ute efter att klättra i karriären, att stjäla JDs pengar och som en bonus att krossa honom. Han borde absolut ha lämnat henne tidigare. Vi ser att den publicerade rättegången ger honom upprättelse i sociala medier och i Hollywood lär det vi det här laget vara allmänt känt vad AH verkligen. Ingen kommer att vilja arbeta med henne.

Som vanligt är det tyvärr så att journalistklassen av någon anledning ställer sig märkvärdigt mycket på AHs sida, både i vänster- och höger-publikationer, fast mer på vänstersidan förstås. Så om JD inte vinner blir det nog så att hans filmkarriär är körd. AH torde i vilket fall vara totalkörd i Hollywood.

Dessutom finns det ingenting som pekar på att JD misshandlat AH ens psykiskt förutom AHs ord vilket inte är någonting värt. JDs enda brott torde vara att han är missbrukare.
Citera
2022-05-05, 17:24
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
När JD drog henne till rätten så visste han redan hur störd hon var. Han försöker i första hand återupprätta sitt namn.
Alla normala människor som tittar på rättegången inser att AH är en fullblodspsykopat som bara varit ute efter att klättra i karriären, att stjäla JDs pengar och som en bonus att krossa honom. Han borde absolut ha lämnat henne tidigare. Vi ser att den publicerade rättegången ger honom upprättelse i sociala medier och i Hollywood lär det vi det här laget vara allmänt känt vad AH verkligen. Ingen kommer att vilja arbeta med henne.

Som vanligt är det tyvärr så att journalistklassen av någon anledning ställer sig märkvärdigt mycket på AHs sida, både i vänster- och höger-publikationer, fast mer på vänstersidan förstås. Så om JD inte vinner blir det nog så att hans filmkarriär är körd. AH torde i vilket fall vara totalkörd i Hollywood.

Dessutom finns det ingenting som pekar på att JD misshandlat AH ens psykiskt förutom AHs ord vilket inte är någonting värt. JDs enda brott torde vara att han är missbrukare.

Det måste påminnas att rättegången inte gäller om det kan bevisas bortom rimligt tvivel att Johnny Depp misshandlat Amber Heard. Att folk är emot Depp beror dels på att vissa tror att kvinnor alltid talar sanning om misshandel och dels som jag beskrev ovan på att vissa anser att han genom sin livsstil oavsett i mångt och mycket ändå har sig själv att skylla vad gäller Heards beskyllningar och därför inte kan anses förtalad när Heard ger sin version av deras förhållande.

Juryn kan mycket väl komma fram till detta och neka skadestånd.
Citera
2022-05-05, 17:27
Medlem
Whiskyladdares avatar
I 4 års tid nu har jag väntat på att den här rättegången ska äga rum, en av mina absolut favoriter till skådespelare så visste jag konstigt nog direkt att johnny var oskyldig. Visst han är alkis han är en narkoman men konstigt nog har han alltid känts ganska reko som människ!

Kollade på Rum diary och fick konstigt nog dåliga vibbar av Amber Heard direkt. Hon har alltid känts speciell och nu när hon vittnade tog fan priset, hon kan liksom inte fälla en enda jävla tår fast hon försöker....

Nej du, fyfan vad arg jag är.... Så mycket Johnny har lidit, fått sin karriär förstörd.

Vad tror ni Amber kan få för straff om hon nu fälls?
Citera
2022-05-05, 17:32
Medlem
afvongreves avatar
Jag fattar inte hur en domstol kan ta upp ett sånt här fall. Det handlar ju inte om nånting. Alla par som skiljer sig bråkar. Allting är ju så barnsligt och simpelt så jag skäms!
Citera
2022-05-05, 17:32
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Att Amber Heard är en lögnare innebär inte att Johnny Depp talar sanning.

Det går inte att avgöra på någons uppträdande vem som ljuger om vad. Lögnare kan framstå som trovärdiga. Om livet vore så enkelt.

Johnny Depp framstår som trovärdig för dig för att han är öppen om sina problem. Fint, men det betyder givetvis inte att det är så, eller hur? Menar du att en person med svåra missbruksproblem som erkänner dem på något sätt med automatik också skall erkänna att han spöat på sin kvinna?
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Du har inte följt rättegången.
Citat:
Det måste påminnas att rättegången inte gäller om det kan bevisas bortom rimligt tvivel att Johnny Depp misshandlat Amber Heard. Att folk är emot Depp beror dels på att vissa tror att kvinnor alltid talar sanning om misshandel och dels som jag beskrev ovan på att vissa anser att han genom sin livsstil oavsett i mångt och mycket ändå har sig själv att skylla vad gäller Heards beskyllningar och därför inte kan anses förtalad när Heard ger sin version av deras förhållande.

Har du börjat följa rättegången nu?
Citera
2022-05-05, 17:36
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag fattar inte hur en domstol kan ta upp ett sånt här fall. Det handlar ju inte om nånting. Alla par som skiljer sig bråkar. Allting är ju så barnsligt och simpelt så jag skäms!

Du kanske skulle ta och sätta dig in lite i vad det handlar om så du undviker att säga pinsamma saker som det där. Lite basic uppvärmning alltså.
Citera
2022-05-05, 17:39
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskyladdare
Vad tror ni Amber kan få för straff om hon nu fälls?

En egen talkshow?
Citera
2022-05-05, 17:48
Medlem
Citat:

Jag har inte heller något större hopp om att juryn skall göra det rätta i denna löjliga woke-era. MEN: Me too rörelsen har tappat mycket mark sedan 2017. (En av vändpunkterna var faktiskt Tara Reid som anklagade Joe Biden. Det visade sig då vara viktigare att skydda Biden än att "alltid tro på en kvinna".)
Citera
2022-05-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag har inte heller något större hopp om att juryn skall göra det rätta i denna löjliga woke-era. MEN: Me too rörelsen har tappat mycket mark sedan 2017. (En av vändpunkterna var faktiskt Tara Reid som anklagade Joe Biden. Det visade sig då vara viktigare att skydda Biden än att "alltid tro på en kvinna".)
Så du tror Johnny är det monster amber påstår då alltså?
Alltså jag blir bara triggered då jag ser henne, jag vet hur drogmissbruk ser ut, har en bror som dog i överdos etc. Så jag kan känna igen mig i en dålig historia om droger etc, men hennes är så fejk, det är som inte äkta bara en tolkning ifrån henne som hon överdriver till 1000% för att framställa sig själv som en ängel och Johnny som ett monster. Hela hennes team har ju byggt upp till hennes testimony, de har tryckt på om hans missbruk, om hans sms etc. Och vad jag ser nu, är att hela amber historia handlar runt de sms och shit som finns. Utöver det har hon inga "äkta" påståenden, som att hon suttit och kollat filmer, läst böcker om hur det ser ut i ett DA case och sen skådespelar hon därefter. Hon verkar så psyksjuk i mina ögon.
Citera
2022-05-05, 18:38
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Du kanske skulle ta och sätta dig in lite i vad det handlar om så du undviker att säga pinsamma saker som det där. Lite basic uppvärmning alltså.
Nej tack. Jag vill inget veta om två alkoholister som har bråkat.
Citera
2022-05-05, 18:40
Medlem
Irene Pozar menar att stödet för Depp är ”sexistisk propaganda”

Hon slutar aldrig att leverera.
Det är väl inte helt sannolikt hon delar diagnoskombination med Heard.

Det gör man genom att smutskasta Heard och framställa varje ord hon har sagt som lögner.
Smutskastningskampanjen har i skrivande stund över 5 miljarder visningar på Tiktok. Den ena delen av kampanjen handlar om att skriva så vidriga saker som möjligt om Heard, medan den andra delen handlar om att klippa och klistra rättegångsmaterial (som dessutom livesänds på Youtube) för att få Depp att framstå som en charmig vinnare vars liv blivit raserat av en ond häxa.
Senast redigerad av bouncingwiththat44 2022-05-05 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in