2022-06-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Jag refererar mer till hur Heardfans hånar Deppfans.

Heard-fans är väl bara 17-åriga rasist-tjejer på reddit som gnäller om "vita män"? Inget att ta på allvar. De växer upp sen, de flesta av dem.
Citera
2022-06-03, 20:50
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
Lena Ohlin måste också vara satanist, then.

Jag har ingen aning. Men man vet inte med dessa filmmänniskor. Ytan är bara ytan. Det som finns under kommer inte fram så ofta.
Citera
2022-06-03, 20:52
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
Heard-fans är väl bara 17-åriga rasist-tjejer på reddit som gnäller om "vita män"? Inget att ta på allvar. De växer upp sen, de flesta av dem.
Jaa hoppas, men har sett indikationer på att det finns vissa betydligt äldre PK damer. Dom ger aldrig upp 😅
Citera
2022-06-03, 21:44
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Man kan ju tycka att det även för en Amber Heard-supporter borde vara helt självklart. Men det verkar vara väldigt svårt att erkänna att häxan ljugit under ed och att man själv uttalat sig bergsäkert om saker man inte har en aning om och har accepterat Ambers och Ackerts ord utan att tänka själv fastän den ena är en uppenbar lögnerska och den andra ett extremt halt vittne. Faktiskt ett beteende värdigt Amber själv om jag får säga mitt.

Håller med. Precis som Fotbollen har ni bidragit till tråden som hjältar. Är lite ledsen för att det finns för många anhängare till Amber. Min kusin blev kränkt pga mina poster på Facebook. En riktig PK-människa. Nån som har noll koll på rättegången. Nästa gång vi ses ska jag ha ett snack med henne. Jag tror inte hennes son vill bli tillsammans med nån som Amber.

Kanske dags att vi börjar utbilda oss om personlighetsstörningar! Det är viktigare än vad man tror. Det har inget med kön att göra som min patetiska kusin tror. Lol.
Citera
2022-06-03, 22:03
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Håller med. Precis som Fotbollen har ni bidragit till tråden som hjältar. Är lite ledsen för att det finns för många anhängare till Amber. Min kusin blev kränkt pga mina poster på Facebook. En riktig PK-människa. Nån som har noll koll på rättegången. Nästa gång vi ses ska jag ha ett snack med henne. Jag tror inte hennes son vill bli tillsammans med nån som Amber.

Kanske dags att vi börjar utbilda oss om personlighetsstörningar! Det är viktigare än vad man tror. Det har inget med kön att göra som min patetiska kusin tror. Lol.

Se till att träffa henne innan julafton. Diskussionen riskerar dra ner julstämningen lite
Citera
2022-06-03, 22:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
12. "Jag redigerade inte videon innan TMZ fick den"
13. "Jag hade kunnat läcka till media på ett mycket bättre sätt än vad ni anklagar mig för om jag hade velat, man jag vet inte hur man läcker till media"
14. "Jag har blivit slagen fler gånger än vad jag kan minnas i ansiktet med en hand full av stora metallringar innan fotot där jag har ett litet blåmärke på armen"
15. "De två bilderna på uppenbart samma vinfläck är från två olika tillfällen"
16. "Jag hade smink på mig på bilden dagen efter the restraining order"

Yes! Listan på Ambers lögner (och mened) ligger nu som en länk till detta inlägg i min signatur.
Så man kan hänvisa om någon frågar.
Citera
2022-06-03, 22:31
Jag trodde i min enfald att det skulle vara riktigt allvarligt att ljuga under ed i en domstol i USA.

Kommer dem som uppenbart ljugit att bestraffas?
Ambers "expertvittnen" förlora sina "yrkestitlar"?

Advokathelvetet med stab, som fortsätter och beskylla Johnny för skit, att han hade sin chans i U.K?! Det var inte Amber, utan tidningen...
Amber kan inte betala, så hon tänker överklaga...vem betalar hennes advokater?
Elaine sa ju att Amber inte kunde skänka de 7 miljonerna, eftersom hennes advokatkostnader då nått upp till 6 millar, om jag inte hörde fel..
Citera
2022-06-03, 22:35
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle

Jag ser det som att jag här får utlopp för den frustration jag känner över människors ovilja att se sanningen i rättsfallet. Trollen som dykt upp i tråden har stundtals sårat mig djupt eftersom all desinformation är skadlig i kampen för rättvisa.
Citera
2022-06-03, 23:06
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag trodde i min enfald att det skulle vara riktigt allvarligt att ljuga under ed i en domstol i USA.

Kommer dem som uppenbart ljugit att bestraffas?
Ambers "expertvittnen" förlora sina "yrkestitlar"?

Beviskraven för mened är lika som för andra brott: beyond reasonable doubt. Det kan bli svårt att uppfylla i de flesta fall. Och det finns på sätt och vis ett intresse för rättsväsendet att inte åtala alltför lättvindigt om man fortsatt vill kunna få vittnen till framtida rättegångar.

Möjligtvis skulle man kunna döma Amber. Vi vet alla hur mycket hon ljugit. Men av alla Ambers lögner ser jag egentligen bara en som skulle kunna uppfylla beviskraven: Pledge/donated-grejen. Hennes synonym-förklaring är så otroligt osannolik att den borde kunna uteslutas.
Citera
2022-06-03, 23:50
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Se till att träffa henne innan julafton. Diskussionen riskerar dra ner julstämningen lite

Hur kan man komma på en sån skön kommentar?
God bless you.

Är vi nöjda med resultatet från rättegången?
Citera
2022-06-03, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Då måste du definiera drogproblem?

Depp kan bevisligen knarka ganska så mycket utan att det skapar problem för han.

Han kan dra ladd och supa en vecka, sedan poppa en läkarförskriven valium och ta det lugnt 2 dagar för att sedan fokusera på cleanliving och träning ända tills det börjar suga i tarmen och det börjar knarkas igen.

När och hur skulle hans knarkande kunna bli problematiskt?

När knarkande kan anses vara eller riskera bli ett problem är nog en flytande gräns och uppfattas olika av oss alla.
Hur Depp påverkas eller folk i hans omgivning är jag naturligtvis inte expert på. Och jag antar att det gått i perioder i hans liv med droger också.
Jag är ingen moralist på den punkten bör sägas.
Citera
2022-06-04, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Han får nog fortsätta spela med sitt band. Är ju känd som omöjlig på inspelningar, lär sig inte manus och slår medarbetare osv...
Det där togs upp som hennes lögner i rättegången. Om du hade följt med hade du vetat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in