2022-06-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Jag har citerat henne ungefär tio gånger och inte fått ett enda svar tillbaka.

Det är samma bild och den var redigerad.
End of story. Om JD ska ha pucklat på henne så hade det varit i självförsvar.
Blir nästan stolt över honom. De flesta män hade gett henne en feting. Han tog inte betet. Miss Poop ville att han skulle slå henne.
Frågan jag ställer mig är varför inte AH lät någon kompis spöa på henne så hon kunde uppvisa äkta blåmärken? Kanske tål hon inte smärta, kanske är hon för fåfäng?
Citera
2022-06-02, 16:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Och har citerat henne ungefär tio gånger och inte fått ett enda svar tillbaka.

Det är samma bild och den var redigerad. End of story.

Man kan ju tycka att det även för en Amber Heard-supporter borde vara helt självklart. Men det verkar vara väldigt svårt att erkänna att häxan ljugit under ed och att man själv uttalat sig bergsäkert om saker man inte har en aning om och har accepterat Ambers och Ackerts ord utan att tänka själv fastän den ena är en uppenbar lögnerska och den andra ett extremt halt vittne. Faktiskt ett beteende värdigt Amber själv om jag får säga mitt.
Citera
2022-06-02, 16:39
Medlem
Citat:
Deras senaste inlägg.

Antal likes
JD, 11 000 000
AH, 175 000

Det är lite oroväckande att det finns så sjuka människor som stödjer Amber.
Känner ni bekanta som gör det så bör ni distansera er från dem.
De säger att psykopater/narcissister utgör ca 1 % av befolkningen, dessa siffror är väntade.
Citera
2022-06-02, 16:40
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Frågan jag ställer mig är varför inte AH lät någon kompis spöa på henne så hon kunde uppvisa äkta blåmärken? Kanske tål hon inte smärta, kanske är hon för fåfäng?

På en extrem nivå. Som du kanske känner till så har hon diagnoser som innebär att de inte kan sluta titta på sig själva i spegeln. Har du sett hennes Instagram? Bara selfies.
Citera
2022-06-02, 16:40
Medlem
Citat:
För att hennes berättelse är en efterhandskonstruktion givetvis.
Citera
2022-06-02, 16:41
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Kan hon säkert ha gjort vid något tillfälle, skulle inte förvåna mig. Det finns säkert några äkta blåmärken på nån bild, jag har inte kolla på alla. Behövs ju inte när man vet att hon fejkat både bilder och blåmärken vid andra tillfällen.
Citera
2022-06-02, 16:41
Medlem
Citat:
Det kan Miss Poop göra hur bäst hon vill.
Hon har retat på alla som blivit utsatt för våld. Hon anklagar andra för saker hon själv har gjort.
Amber-anhängarna är lite som nazister. De vet att de gör fel, men gör det iallafall.
Amber är dock fortfarande ganska populär hos main stream media. I verkliga livet och i sociala medier är Ambers popularitet mellan 1 och 2 procent av Johnnys men många av dessa 1-2 procent är just "journalister".
Citera
2022-06-02, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Du kan inte ha läst mitt inlägg. Jag påpekade just att Depp inte blev dömd för misshandel i det målet. Nicol fann att anklagelserna från Heard var substantiellt sanna, därför friades The Sun.

Du kan uppenbarligen inte läsa innantill eller tolka skriven text, ändå sitter du där och pöser av självrättfärdighet och hånar andra människor baserat på dina egna fantasier. Det är obehagligt och du bör se efter vem du själv är och hur du behandlar andra istället för att försöka bedöma Heard och Depp.

Jag har läst ditt inlägg, och det du påstår stämmer inte överens med verkligheten eller vad som faktiskt hände i rättegången.

Du har gjort direkta felöversättningar från engelska och har dragit felaktiga slutsatser utefter det.

16k+ inlägg och du besitter ett intellekt i nivå med en utvecklingsstörd.
Citera
2022-06-02, 16:45
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag riktade mig helt till trollet och ser att jag formulerade mig slarvigt. Nu fixat.
Lägg ner nu, till och med jag som bara droppat in då och då har sett bilden flertalet gånger. Givetvis visste Husvagnen vilka bilder det syftades på. Alla är inte troll bara för att de inte stämmer upp i kören.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus

Nja, det fanns tillfällen då hon faktiskt hade som mål att samla bevis mot Depp. En mix, skulle jag säga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Jag har fått intrycket att planen var att sätta dit Johnny redan från första början. Hon gjorde ju dessutom en del ansträngningar med foton och sådär redan 2015. Hon borde helt enkelt ha bett IO Tillett (journalist) eller fjanten med tatueringarna att spöa på henne på riktigt. Då hade hon nog vunnit.
Citera
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Och då kan man ju leka lite med tanken: Tänk dig nuvarande rättegång utan flera nyckelvittnen, som t.ex. TMZ-snubben och utan korsförhör av Amber Heard på plats så att man kan se hur galen hon är. Helt plötsligt är det inte lika självklart åt vilket håll domen går.

Tanken är obehaglig. Om hon bara varit en lite mindre dålig lögnare, och som sagt personer som TMZ-snubben.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-02 kl. 16:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in