2022-06-05, 01:59
Medlem
skoputss avatar
En författare, med egna erfarenheter av att bli utsatt för partnervåld, hade från början en klar bild av att offret var Amber Heard. Allteftersom rättegången fortskred väcktes andra tankar ..
Citat:
“Here’s an alternative view,” Maynard wrote in her essay. “Maybe yesterday’s verdict served to differentiate true claims of partner violence from defamatory allegations. The jury’s decision affirms that domestic violence takes many forms, and that as much as it has been women who stand in greatest jeopardy of being its victims, a woman may also be the instigator or aggressor. For a woman, there may be no deadlier or more effective way of committing violence against a man than to call him out as an abuser.”

Depp deserved cancellation if he truly did the things Heard accused him of doing. But, Maynard allowed, “If, as the jury concluded, Heard fabricated her story, then she took a lot more from him than some big-budget movie roles and a fingertip.”
https://takechargecapital.com/index....rial-deadline/
Citera
2022-06-05, 02:00
Medlem
[quote=Loversingame|80479879]
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det har jag gjort. Får bara svar av jds fan svans.
Nu visar du återigen hur dum du är i ditt tycke, först handlade det om 20-30år yngre kvinnor. Sen att vi är en svans till JD.

Du kan ju inte se helheten vilket är bevisat till alla i denna tråd då du inte förstår varför denna rättegång är intressant.
Du har int egjort ett enda mål, inte ens ett stolpskott.
Citera
2022-06-05, 02:02
Medlem
[quote=Ekronwo|80479885]
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nu visar du återigen hur dum du är i ditt tycke, först handlade det om 20-30år yngre kvinnor. Sen att vi är en svans till JD.

Du kan ju inte se helheten vilket är bevisat till alla i denna tråd då du inte förstår varför denna rättegång är intressant.
Du har int egjort ett enda mål, inte ens ett stolpskott.
Nej inget är rätt när man dyrkar JD. Släpp fan besattheten lite o läs om honom.
Citera
2022-06-05, 02:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
En kvinna misshandla en man som har mer muskler och styrka ? Pinsamt

Men nu vann han i rätten på grund av det. 100 millar baby...
Citera
2022-06-05, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Men nu vann han i rätten på grund av det. 100 millar baby...
Lyxigt med cash! Han är ändå trash.
Citera
2022-06-05, 02:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Lyxigt med cash! Han är ändå trash.

Och hon är woke men broke
Citera
2022-06-05, 02:15
Medlem
Citat:
Så alla kvinnor tror på ah. Alla män tror på JD? Intressant. Ps. Jag tror inte på någon av dem. Vad gör det mig? En hen?
Roligt hur du kopplar "kränkta kvinnor", till alla kvinnor. Säger en del om dinkvinnosyn
Citera
2022-06-05, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Och hon är woke men broke
Hon är vacker. Mer vet jag inte
Citera
2022-06-05, 02:37
Medlem
LeCastles avatar
Det är ingen som vill tillföra skada på Amber Heard.
Vi gillar att hon kommer leva i skam livet ut. För allt hon har gjort. No more Hollywood. Rättvisan segrade.

Alla empatistörda troll som försvarar henne borde göra en utredning för borderline och annat dysfunktionellt. Ni behöver vård.
Citera
2022-06-05, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det är ingen som vill tillföra skada på Amber Heard.
Vi gillar att hon kommer leva i skam livet ut. För allt hon har gjort. No more Hollywood. Rättvisan segrade.

Alla empatistörda troll som försvarar henne borde göra en utredning för borderline och annat dysfunktionellt. Ni behöver vård.
Bästa straffet är vetskapen om hur utfryst hon kommer bli, aldrig mer en roll eller någon reklamplats för ett märke. Det är så roligt att veta hur arg hon är just nu och hur hennes liv aldrig kommer klättra högre än rollen Johnny fixade till henne, aquaman 1! Hon blir ju typ bortklippt helt från aquaman 2 så räknar it in den i hennes cv.

Jag hoppas bara man får en återkoppling till henne, då hon lever som vilken vanlig person som helst, inge lyx och inget Hollywoodliv (:
Citera
2022-06-05, 02:43
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Hon är vacker. Mer vet jag inte

Med eller utan misshandelssmink?
Citera
2022-06-05, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Bästa straffet är vetskapen om hur utfryst hon kommer bli, aldrig mer en roll eller någon reklamplats för ett märke. Det är så roligt att veta hur arg hon är just nu och hur hennes liv aldrig kommer klättra högre än rollen Johnny fixade till henne, aquaman 1! Hon blir ju typ bortklippt helt från aquaman 2 så räknar it in den i hennes cv.

Jag hoppas bara man får en återkoppling till henne, då hon lever som vilken vanlig person som helst, inge lyx och inget Hollywoodliv (:

Hon behöver bara göra ett samtal till elon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in