2022-06-03, 18:34
Medlem
Elaine får sitta i direktsänd tv och anklaga juryn för att de påverkades av sociala medier. Dessutom sågar hon domarens beslut att rättegången skulle sändas i TV. Jag vet inte hur lagarna ser ut angående detta, men jag tycker personligen att det är ett stort övertramp att komma med såna anklagelser mot jurymedlemmar vars namn kommer bli offentliga senare.
Citera
2022-06-03, 18:55
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Jag trodde det var fakta att han var satanist.
Jag orkar inte gräva fram faktan nu. men jag vet var jag kan hitta den. Kan du berätta.
Citera
2022-06-03, 19:03
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Jag orkar inte gräva fram faktan nu. men jag vet var jag kan hitta den. Kan du berätta.
The Ninth Gate från 1999 handlar om en satanistisk sekt. Där spelar Depp huvudrollen. Filmen är fiktiv.
Citera
2022-06-03, 19:09
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Alltså äckelmedia! Blir så jääääävla fucking less på hur media enbart rapporterar från Ambers synvinkel!
Det är så jävla sjukt uppenbart varje gång som media ljuger, har hatat massmedia sedan jag var 15 då jag lärde mig hur mycket de ljuger eller vinklar shit. Men det är ju bedrövligt som fan i detta fall också, Johnny, utsatt för DA och en galen kvinna, ändå står hela äckliga slaskmedia på amberssida och snackar om metoo och shit.
Världen är fan bra mycket mörkare än folk tror
Fast det spelar ingen roll. Go woke, get broke. Filmbolagenbvet att Ambers medverkan i nån film gör den till en säker förlust. Hon kommer inte få några nya jobb. Johnny däremot är en garant för en block buster. Han kommer tjäna storkovan på det här. Sen kan MSM skriva vad de vill.
Citera
2022-06-03, 19:11
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
The Ninth Gate från 1999 handlar om en satanistisk sekt. Där spelar Depp huvudrollen. Filmen är fiktiv.
Och lustigt nog är den regisserad av Roman Polanski. En annan satanist?
Citera
2022-06-03, 19:20
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Och lustigt nog är den regisserad av Roman Polanski. En annan satanist?
Haha, ta av dig foliehatten
Citera
2022-06-03, 19:41
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Haha, ta av dig foliehatten

Jag har alltid foliehatten på för säkerhets skull
Man vet inte vad som väntar.

Roman Polanski och Johnny Depp i 9th gate (faktiskt den bästa film enligt mitt tycke som båda gjort)
Tyder på att dom har ett intresse för saken.
Citera
2022-06-03, 19:43
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Jag har alltid foliehatten på för säkerhets skull
Man vet inte vad som väntar.

Roman Polanski och Johnny Depp i 9th gate (faktiskt den bästa film enligt mitt tycke som båda gjort)
Jag är säker på att det är fiktivt. Depp blev Oscarsnomiinerad för rollen 👑
Citera
2022-06-03, 19:55
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Jag är säker på att det är fiktivt. Depp blev Oscarsnomiinerad för rollen 👑

Anledningen att jag inte ville gräva upp saken om satanismen är att jag hörde den på en lång pod. 3 timmar
Men för den som är intresserad kan ni lyssna på den: Det handlar om ett mordfall. Johnny Depp kommer inte in förrän på slutet. https://odysee.com/@Blackpilled:b/satanicpanic:2 Det finns bilder med satanisten och Depp när dom taturerar sina pentagram eller vad det är på sina armar.
Citera
2022-06-03, 20:00
Medlem
SuperVitings avatar
True story:
Citat:
Mojahed Fudailat | How did Johnny Depp hurt his finger - https://youtu.be/A4YqtYCi-X4
Citera
2022-06-03, 20:13
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Anledningen att jag inte ville gräva upp saken om satanismen är att jag hörde den på en lång pod. 3 timmar
Men för den som är intresserad kan ni lyssna på den: Det handlar om ett mordfall. Johnny Depp kommer inte in förrän på slutet. https://odysee.com/@Blackpilled:b/satanicpanic:2 Det finns bilder med satanisten och Depp när dom taturerar sina pentagram eller vad det är på sina armar.
Det låter inte bra
Citera
2022-06-03, 20:44
Medlem
Citat:

Lena Ohlin måste också vara satanist, then.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in