Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Ja, du behöver säga något mer. Det är vad debatter om sakfrågor går ut på.
Att DU har mage att ta ordet sakfrågor i din mun....hur många konkreta exempel har jag gett dig som du ignorerat? Hur många gånger har du skyllt på "tidsbrist"? Bara för att samma dag börja skriva samma dumheter till någon annan? Skärp dig!
Citat:
Men det är typiskt att du övergår från argument till förolämpningar när dina argument blir ifrågasatta och du inte längre har några goda argument. Dina påhopp på mig visar också tydligt hur känslomässigt engagerad du är och hur det övertrumfar din intellektuella förmåga. Det visat återigen hur relevant epitet Depp-fangirl är.
Sa clownen som kallat alla "depp-fangirls" istället för att bemöta sakfrågor.
You drew first blood. Jag försökte med dig dag efter dag, din jävla nolla. Det var du som tyckte du var tuff som genom att skriva "depp-fangirls", men du tål inget själv.
Citat:
Hade du något att svara i sak på det jag skrev och var det något du ville kommentera?
Det har jag redan gjort, pucko. Jag fetade alla gånger du skrev om någon av dem apropå enablers. Och det var bara Depp gång på gång. Aldrig Amber. Hon hade istället "rätt om mäktiga män". Vilket skulle visas. Du har bias. Own it.
Citat:
Helt oproportionerligs påhopp där folk med andra åsikter än du inte bara har fel utan alltid idioter är både ointressanta och omöjliga att besvara på ett vettigt sätt.
Att du är en idiot har inte med avvikande åsikter att göra. Det är för att du uppvisar bristande förståelse/intellekt, är konstant inkonsekvent, projicerar din bias, vägrar prata konkreta sakfrågor och spelar hela tiden offer. Jag kan fortsätta, men kan sammanfatta det som att du är en klassisk jävla fåntratt.
Citat:
Skall vi fortsätta så så avstår jag replik.
Där kom den. Jag har väntat i dagar på att du ska hitta på en anledning att sluta bli förödmjukad. Och där kom den. Jag kan läsa dig som en bok.