2022-05-31, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
På ett sätt som stred mot hennes yrkesetik? Hänvisning?

Amber Turd-Soyboy... om det strider mot yrkesetiken får väl någon psykolog svara på.

Men du byter nu medvetet ämne(eftersom du är en oseriös debattör), vad det strider mot är hur testet uttryckligen ska användas.
Och hon erkände det under ed.

Hennes resultat är därmed inte tillförlitliga.
Citera
2022-05-31, 16:08
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du tycker alltså det är sakligt, relevant, träffande och viktigt att benämna alla som tycker annorlunda än du för girls? Du tror att dina påståenden får större tyngd i debatten då?

Nej, nej, jag tycker inte alls att alla som inte håller med mig är Depp-fangirls. Det är ett fenomen i debatten där känslomässighet och projicering ersätter logisk stringens för en stor grupp debattörer som påverkar varandra och där alla proportioner och sans och balans så småningom försvinner. Det är därför det är viktigt att uppmärksamma och påpeka. Ofta är det tokstollar och människor med egna svåra problem som påverkas lättast men fenomenet drabbar alla i någon mån. Du och jag är inte heller immuna mot sådant.

Om man håller sig saklig och inom rimliga gränser argumenterar för sin uppfattning är man ingen fangirl.
Citera
2022-05-31, 16:13
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Amber Turd-Soyboy... om det strider mot yrkesetiken får väl någon psykolog svara på.

Men du byter nu medvetet ämne(eftersom du är en oseriös debattör), vad det strider mot är hur testet uttryckligen ska användas.
Och hon erkände det under ed.

Hennes resultat är därmed inte tillförlitliga.

Jag byter inte ämne. Du slänger ur dig ett påstående utan att belägga det med fakta och framställer det som någon slags vedertagen sanning. Har du någon hänvisning till det som går att bedöma?
Citera
2022-05-31, 16:14
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Du följer ditt upplägg: att recensera andra skribenters psykiska förmåga i st f att producera nåt eget.

Men du håller din linje, det får jag ge dig

Mitt inlägg försvann men provar igen lilla kickan.
Vad har du gjort i tråden förutom att dumförklara Johnny Depp? Du kan ju omöjligen ha följt rättegången eftersom det presenterats bevis efter bevis. Ganska onödigt att du diskuterar ämnet din sabotör.

Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Okej vissa är Depp-fangirl och du är en Amber Turd-Soyboy

Det går inte att diskutera med radikala feminister. Hade JD styckats i delar hade de förvarat Amber Heard som att livet hängde på det.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-31 kl. 16:16.
Citera
2022-05-31, 16:15
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Nej, nej, jag tycker inte alls att alla som inte håller med mig är Depp-fangirls. Det är ett fenomen i debatten där känslomässighet och projicering ersätter logisk stringens för en stor grupp debattörer som påverkar varandra och där alla proportioner och sans och balans så småningom försvinner. Det är därför det är viktigt att uppmärksamma och påpeka. Ofta är det tokstollar och människor med egna svåra problem som påverkas lättast men fenomenet drabbar alla i någon mån. Du och jag är inte heller immuna mot sådant.

Om man håller sig saklig och inom rimliga gränser argumenterar för sin uppfattning är man ingen fangirl.
Gör det då...
Citera
2022-05-31, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Det märks att du är en kvinna som försökt falskanmäla en man för att få massa pengar men du misslyckades.

Jag håller inte med HusvagnSvensson i mycket, men vi behöver inte komma med såna anklagelser.

Sen tycker jag att hatet mot AH har gått för långt. Nej, hon framstår inte som en bra människa, men att komma med dödshot et är bara patetiskt.

Det som vissa inte tänker på är att när de sprider sånt hat så kan det få vissa som kanske skulle se bevisningen mer neutralt eller till och med till fördel JD, att ta AH:s sida. Vi ser det i exempelvis media. Vissa tidningar fokuserar mer på reaktionerna på sociala medier än vad de gör på bevisningen.
Citera
2022-05-31, 16:16
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Gör det då...

Det är ju du som envisas med att diskutera detta. Vi kan istället diskutera förtalsmålet. Jag är idel öra.
Citera
2022-05-31, 16:18
Medlem
Citat:
Jag byter inte ämne. Du slänger ur dig ett påstående utan att belägga det med fakta och framställer det som någon slags vedertagen sanning. Har du någon hänvisning till det som går att bedöma?

Du kan titta på Dr Hughes rebuttal där hon frågas ut om just detta. Gång på gång skrivet du saker som tyder på att du inte tittar på vittnesförhören....

I vittnesförhöret så får hon läsa innantill ur instruktionerna, och under ed erkänner att hon inte följde dessa instruktioner.
Trots att det uttryckligen står, att testet inte kan användas långt efteråt som hon gjorde, utan ska användas som ett test där man tittar 1 år bakåt i tiden.

Vill man titta längre bakåt i tiden, så får man göra andra tester. Men du är ju en AmberTurd-Soyboy... så det finns ju noll av basis för vad du skriver. Du försöker låta vettig och resonerande, men du är bara en Soyboy.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Du såg alltså inte det förhöret där det framgick att hon ignorerat instruktionerna för testet? Du kan knappast förvänta dig att någon ska kunna ge tidsangivelser i en maratonsändning.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ja, du behöver säga något mer. Det är vad debatter om sakfrågor går ut på.

Att DU har mage att ta ordet sakfrågor i din mun....hur många konkreta exempel har jag gett dig som du ignorerat? Hur många gånger har du skyllt på "tidsbrist"? Bara för att samma dag börja skriva samma dumheter till någon annan? Skärp dig!

Citat:
Men det är typiskt att du övergår från argument till förolämpningar när dina argument blir ifrågasatta och du inte längre har några goda argument. Dina påhopp på mig visar också tydligt hur känslomässigt engagerad du är och hur det övertrumfar din intellektuella förmåga. Det visat återigen hur relevant epitet Depp-fangirl är.

Sa clownen som kallat alla "depp-fangirls" istället för att bemöta sakfrågor.

You drew first blood. Jag försökte med dig dag efter dag, din jävla nolla. Det var du som tyckte du var tuff som genom att skriva "depp-fangirls", men du tål inget själv.

Citat:
Hade du något att svara i sak på det jag skrev och var det något du ville kommentera?

Det har jag redan gjort, pucko. Jag fetade alla gånger du skrev om någon av dem apropå enablers. Och det var bara Depp gång på gång. Aldrig Amber. Hon hade istället "rätt om mäktiga män". Vilket skulle visas. Du har bias. Own it.

Citat:
Helt oproportionerligs påhopp där folk med andra åsikter än du inte bara har fel utan alltid idioter är både ointressanta och omöjliga att besvara på ett vettigt sätt.

Att du är en idiot har inte med avvikande åsikter att göra. Det är för att du uppvisar bristande förståelse/intellekt, är konstant inkonsekvent, projicerar din bias, vägrar prata konkreta sakfrågor och spelar hela tiden offer. Jag kan fortsätta, men kan sammanfatta det som att du är en klassisk jävla fåntratt.

Citat:
Skall vi fortsätta så så avstår jag replik.

Där kom den. Jag har väntat i dagar på att du ska hitta på en anledning att sluta bli förödmjukad. Och där kom den. Jag kan läsa dig som en bok.
Citera
2022-05-31, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LutzGran
Gjorde hon verkligen det då? Finns SMS som JD skrivit som talar emot det. Satan, nu har jag spenderat en massa tid på det här ändå, skulle ju inte det!:/

https://twitter.com/heardverse/statu...23210407460864

https://mobile.twitter.com/cathyruss...063104/photo/1

Om jag säger "Jag bröt benet" vilka tolkningar gör du av det?
Citera
2022-05-31, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag håller inte med HusvagnSvensson i mycket, men vi behöver inte komma med såna anklagelser.

Sen tycker jag att hatet mot AH har gått för långt. Nej, hon framstår inte som en bra människa, men att komma med dödshot et är bara patetiskt.

Det som vissa inte tänker på är att när de sprider sånt hat så kan det få vissa som kanske skulle se bevisningen mer neutralt eller till och med till fördel JD, att ta AH:s sida. Vi ser det i exempelvis media. Vissa tidningar fokuserar mer på reaktionerna på sociala medier än vad de gör på bevisningen.

Det är enda sättet de kan behålla sitt narrativ på. Fokuserar de på bevisningen, så måste de stödja Depp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in