Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-03, 17:16
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Johnny har en jädra massa tatueringar vilket ju inte direkt signalerar ”Titta vilken ängel jag är”. Och drugs and alcohol har som jag förstår det aldrig varit en hemlighet. Så någon ängel har han nog aldrig varit stämplad som.
Jag refererar mer till hur Heardfans hånar Deppfans.
Citera
2022-06-03, 17:33
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Alltså äckelmedia! Blir så jääääävla fucking less på hur media enbart rapporterar från Ambers synvinkel!
Det är så jävla sjukt uppenbart varje gång som media ljuger, har hatat massmedia sedan jag var 15 då jag lärde mig hur mycket de ljuger eller vinklar shit. Men det är ju bedrövligt som fan i detta fall också, Johnny, utsatt för DA och en galen kvinna, ändå står hela äckliga slaskmedia på amberssida och snackar om metoo och shit.
Världen är fan bra mycket mörkare än folk tror

Fler och fler vaknar upp och inser hur korrupt och vänsterstyrt media är. När jag själv inte orkat sätta mig in i något ämne media rapporterar om, då har jag tagit som vana att anta att det är precis tvärtom vad media hävdar.
Citera
2022-06-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Fler och fler vaknar upp och inser hur korrupt och vänsterstyrt media är. När jag själv inte orkat sätta mig in i något ämne media rapporterar om, då har jag tagit som vana att anta att det är precis tvärtom vad media hävdar.

Detta är en väldigt bra tumregel att utgå ifrån att det alltid är precis tvärtom mot vad som hävdas i media! Med denna lilla enkla tumregel kommer man relativt långt...
Citera
2022-06-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Jag tänker också så typ, alltså då jag ser media pusha för en vinkel, då tänker jag att det är tvärtom. För i logikensvärld och hur media har funkat så är det mycket rimligare!
Citera
2022-06-03, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Missförstod du mig nu? De som stöder Amber kan ju inte vara friska.
Cucks och ultrabeta-hanar har väl aldrig ansetts friska?
Citera
2022-06-03, 18:01
Medlem
Witkos avatar
Vem bryr sig om Depp är satanist? Totalt irrelevant i frågan.
Citera
2022-06-03, 18:02
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Petitionen verkar stämma iaf.. https://www.change.org/p/dc-entertainment-remove-amber-heard-from-aquaman-2
Målet blev 6 000 000 när 4,5 uppnåddes? Wtf... Amber hinner ju spela Drottningen av England innan den där är klar.
Citera
2022-06-03, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Målet blev 6 000 000 när 4,5 uppnåddes? Wtf... Amber hinner ju spela Drottningen av England innan den där är klar.

Jag tror att det är automatiskt inprogrammerat med nya mål när ett visst antal uppnåtts – alltså att det alltid ser ut så. Men jag är inte helt hundra.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-03 kl. 18:10.
Citera
2022-06-03, 18:09
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Jag tror att det är automatiskt inprogrammerat med nya mål när en viss summa uppnåtts – alltså att det alltid ser ut så. Men jag är inte helt hundra.
Låter i.o.f.s. rimligt... Jag satt och väntade på att nåt spännande skulle hända när den rodde i hamn 4,5...
Mula Hollywood eller nåt.
Citat:
I skrivande stund har 4,529,379 kvinnohataReee visat prov på unken kvinnosyn.”
https://www.change.org/p/dc-entertainment-remove-amber-heard-from-aquaman-2
Senast redigerad av SuperViting 2022-06-03 kl. 18:19.
Citera
2022-06-03, 18:20
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Vem bryr sig om Depp är satanist? Totalt irrelevant i frågan.
Det är inte irrelevant
Det är skvaller. Som titeln på ämnet säger.
Citera
2022-06-03, 18:21
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Det är inte irrelevant
Det är skvaller. Som titeln på ämnet säger.
Jag trodde det var fakta att han var satanist.
Citera
2022-06-03, 18:28
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Jag tror att det är automatiskt inprogrammerat med nya mål när ett visst antal uppnåtts – alltså att det alltid ser ut så. Men jag är inte helt hundra.
Jo det stämmer. Målet höjs hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in