2022-05-31, 15:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jag snackar inte bort det; jag står för epitet och anser att det är relevant och träffande och viktigt för debatten att fortsätta med. Fangirlismen är en avgörande faktor för hur Deppförsvararna sprider myter och fördunklar sanningen om fallet. Man bör vara medveten om detta när man t ex påstår att ”alla” är på Depps sida och tror att talar sanning.
Du tycker alltså det är sakligt, relevant, träffande och viktigt att benämna alla som tycker annorlunda än du för girls? Du tror att dina påståenden får större tyngd i debatten då?
Citera
2022-05-31, 15:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Hughes är mer kvalificerad yrkesmässigt och har mer erfarenhet. Det är fakta i frågan. Curry är inte Board certified vilket Hughes är. Hon administrerade givetvis testerna korrekt. Gör man inte det får man inte fortsätta i hennes yrkesroll.

Hughes erkände under ed att hon inte följde instruktionerna...
Citera
2022-05-31, 15:48
Citat:
Hughes är mer kvalificerad yrkesmässigt och har mer erfarenhet. Det är fakta i frågan. Curry är inte Board certified vilket Hughes är. Hon administrerade givetvis testerna korrekt. Gör man inte det får man inte fortsätta i hennes yrkesroll.

Det framkom under förhöret med Dr. Curry.
Har du inte förstått innebörden av Dr Curry vs Dr? Hughes vittnesmål?
Hughes som inte kunde minnas utan satt och läste direkt ur sina papper, sätter diagnoser efter vad som hon anser låter bäst i detta fall?
Jag undrar om du ansåg den galna psykläkaren Dr Spiegel som mycket professionell?
Citera
2022-05-31, 15:48
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Jag snackar inte bort det; jag står för epitet och anser att det är relevant och träffande och viktigt för debatten att fortsätta med. Fangirlismen är en avgörande faktor för hur Deppförsvararna sprider myter och fördunklar sanningen om fallet. Man bör vara medveten om detta när man t ex påstår att ”alla” är på Depps sida och tror att talar sanning.

Du är medveten om att du skriver i kändisskvallertråden "skvaller om Johnny Depp"? Det blir nämligen lite komiskt att du har problem med dennes "fangirls" samtidigt som du själv är väldigt aktiv i tråden.

Vad tror du om dagens överläggningar (läs mitt förra inlägg som handlar om det)?
Citera
2022-05-31, 15:49
Bannlyst
Citat:
Nej, stödet för Depp på nätet är en del av den här rättegången och dess följder. Folk som ansluter sig till ett ”team” som om det gällde att hålla på ett fotbollslag.

Jag antar att du är ok med Depp-fans för dem som anser sig hålla på Team Depp? Jag kallar dem för fangirls för att jag har svårt att se att en riktig vuxen man kan försvara Depp på det sättet som sker och helt bortse från hans eget ansvar i det här, ett sådant ansvar som vuxna män borde vara införstådda med. Det är också mycket känslomässigt med hat och förakt mot Heard och kärlek för Johnny på ett sätt som jag anser mer utmärkande för småflickor med en idol än vuxna kvinnor.

Det är inte stödet i sig för Depp jag då syftar på utan de hysteriska övertonerna som bland annat kommer till uttrycken i påhoppen på mig här och som speglar debatten i USA.
Det märks att du är en kvinna som försökt falskanmäla en man för att få massa pengar men du misslyckades.
Citera
2022-05-31, 15:50
Citat:
Nej, stödet för Depp på nätet är en del av den här rättegången och dess följder. Folk som ansluter sig till ett ”team” som om det gällde att hålla på ett fotbollslag.

Jag antar att du är ok med Depp-fans för dem som anser sig hålla på Team Depp? Jag kallar dem för fangirls för att jag har svårt att se att en riktig vuxen man kan försvara Depp på det sättet som sker och helt bortse från hans eget ansvar i det här, ett sådant ansvar som vuxna män borde vara införstådda med. Det är också mycket känslomässigt med hat och förakt mot Heard och kärlek för Johnny på ett sätt som jag anser mer utmärkande för småflickor med en idol än vuxna kvinnor.

Det är inte stödet i sig för Depp jag då syftar på utan de hysteriska övertonerna som bland annat kommer till uttrycken i påhoppen på mig här och som speglar debatten i USA.
Tack för att du försöker hålla diskussionen lite sansad.
Håller med dig i ovanstående. Tyvärr är det livsviktigt för många idag att man placerar sig i ett fack/läger, annars blir folk förvirrade och det kan vara obehagligt.

I övrigt är det hela ett spektakel utan dess like. Visste inte ens att Depp var anklagad för att vara kvinnomisshandlare. Det var bättre förr när kändisarna höll sitt privatliv privat.
Citera
2022-05-31, 15:51
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Ömsesidigt, you say. Ok, låt oss se vad du skrev:

Behöver jag verkligen säga nånting mer? Du är ett skämt. Vilken jävla clown du är.

Ja, du behöver säga något mer. Det är vad debatter om sakfrågor går ut på. Men det är typiskt att du övergår från argument till förolämpningar när dina argument blir ifrågasatta och du inte längre har några goda argument. Dina påhopp på mig visar också tydligt hur känslomässigt engagerad du är och hur det övertrumfar din intellektuella förmåga. Det visat återigen hur relevant epitet Depp-fangirl är.

Hade du något att svara i sak på det jag skrev och var det något du ville kommentera? Helt oproportionerligs påhopp där folk med andra åsikter än du inte bara har fel utan alltid idioter är både ointressanta och omöjliga att besvara på ett vettigt sätt. Skall vi fortsätta så så avstår jag replik.
Citera
2022-05-31, 15:51
Medlem
kompjuters avatar
Rättegångens höjdpunkt/Disaster måste ju vara Dr.Spiegel.
Det var bland det mest bisarra jag sett som vittne.
Kom igen nu, ge Johnny rättvisa ☠️
Citera
2022-05-31, 15:53
Medlem
okok1s avatar
Citat:

Hon var betald för att få fram rätt resultat. Då var hon tvungen att fiffla med testerna...
Citera
2022-05-31, 15:57
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:

På ett sätt som stred mot hennes yrkesetik? Hänvisning?
Citera
2022-05-31, 15:58
Medlem
LutzGrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12

Här förstår jag inte vad du menar. Var det skämmigt för Johnny att Amber hade av fingertoppen på honom genom att krossa en vodkaflaska på den?

Eller syftar du på när han i förvirrat chocktillstånd efter angreppet började skriva med sitt eget fingerblod? Är det något att skämmas över med tanke på mardrömssituationen hon försatte honom i?

Gjorde hon verkligen det då? Finns SMS som JD skrivit som talar emot det. Satan, nu har jag spenderat en massa tid på det här ändå, skulle ju inte det!:/

https://twitter.com/heardverse/statu...23210407460864

https://mobile.twitter.com/cathyruss...063104/photo/1
Citera
2022-05-31, 15:59
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ja, du behöver säga något mer. Det är vad debatter om sakfrågor går ut på. Men det är typiskt att du övergår från argument till förolämpningar när dina argument blir ifrågasatta och du inte längre har några goda argument. Dina påhopp på mig visar också tydligt hur känslomässigt engagerad du är och hur det övertrumfar din intellektuella förmåga. Det visat återigen hur relevant epitet Depp-fangirl är.

Hade du något att svara i sak på det jag skrev och var det något du ville kommentera? Helt oproportionerligs påhopp där folk med andra åsikter än du inte bara har fel utan alltid idioter är både ointressanta och omöjliga att besvara på ett vettigt sätt. Skall vi fortsätta så så avstår jag replik.

Okej vissa är Depp-fangirl och du är en Amber Turd-Soyboy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in