Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Nej, stödet för Depp på nätet är en del av den här rättegången och dess följder. Folk som ansluter sig till ett ”team” som om det gällde att hålla på ett fotbollslag.
Jag antar att du är ok med Depp-fans för dem som anser sig hålla på Team Depp? Jag kallar dem för fangirls för att jag har svårt att se att en riktig vuxen man kan försvara Depp på det sättet som sker och helt bortse från hans eget ansvar i det här, ett sådant ansvar som vuxna män borde vara införstådda med. Det är också mycket känslomässigt med hat och förakt mot Heard och kärlek för Johnny på ett sätt som jag anser mer utmärkande för småflickor med en idol än vuxna kvinnor.
Det är inte stödet i sig för Depp jag då syftar på utan de hysteriska övertonerna som bland annat kommer till uttrycken i påhoppen på mig här och som speglar debatten i USA.
Tack för att du försöker hålla diskussionen lite sansad.
Håller med dig i ovanstående. Tyvärr är det livsviktigt för många idag att man placerar sig i ett fack/läger, annars blir folk förvirrade och det kan vara obehagligt.
I övrigt är det hela ett spektakel utan dess like. Visste inte ens att Depp var anklagad för att vara kvinnomisshandlare. Det var bättre förr när kändisarna höll sitt privatliv privat.